|
|
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 dec 2012 - 21:34 | |
| |
|
| |
11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 dec 2012 - 21:35 | |
| Doloris is een slak >3
Nuuuw, nu weten jullie wie ik ben xDDDDD
EDIT: Katten kennen toch ook straten? x3 |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 dec 2012 - 21:36 | |
| Niet dat ik het weet. Want de autosnelweg, noemen ze het donderpad. En auto's noemen ze monsters. Dus ik denk dat ze straten ook niet herkennen, aangezien asfalt toch echt niet in de natuur ontstaat, right? Ach, ik zou het navragen aan een admin/mod als ik jou was ^^ |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 dec 2012 - 21:41 | |
| Ik denk dat "street" wel kan. Clankatten komen soms wel eens is iets menselijke gebieden zoals bij rogue plaatsen ofzo. Een klein straatje moet wel ergens liggen daar. :') |
|
| |
Quinty 1249
| |
| - Mousefur schreef:
- @Quinty, omfg, jouw onderschrift D:
HOW DID YOU GET THAT PICTURE D: I did nothing D: Dog found it for me ^^" |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Maar hoe komen ze dan bij de naam? Want een mens kan het ze niet vertellen, toch? c: |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 dec 2012 - 21:42 | |
| OMG, ik loop 30 posts voor op de 2de in de stand vandaag xD |
|
| |
11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 dec 2012 - 21:43 | |
| Clankatten zijn niet meer zo dom als eerst =3 Net als mensen x'3 |
|
| |
» Quinty «3 « 71
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 dec 2012 - 21:44 | |
| *Blaast stof van kitten af* Hay! |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 dec 2012 - 21:45 | |
| Mja, maar dan toch. Het is een menselijke benaming, maar ik zal er wel niet over doorzeuren.
Al noemen ze Autoweg donderpad, en dat vind ik wel bewijs genoeg dat katten een 'straat' niet kennen |
|
| |
» Quinty «3 « 71
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 dec 2012 - 21:46 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Mja, maar dan toch. Het is een menselijke benaming, maar ik zal er wel niet over doorzeuren.
Al noemen ze Autoweg donderpad, en dat vind ik wel bewijs genoeg dat katten een 'straat' niet kennen +1 Volgens mij worden straten ook niet genoemd in de oorspronkelijke boeken |
|
| |
11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 dec 2012 - 21:47 | |
| Volledig setje af voor my sweety <33 Nu het KP invullen en geaccepteerd worden in SC =3
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 dec 2012 - 21:48 | |
| - Quillkit schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Mja, maar dan toch. Het is een menselijke benaming, maar ik zal er wel niet over doorzeuren.
Al noemen ze Autoweg donderpad, en dat vind ik wel bewijs genoeg dat katten een 'straat' niet kennen +1
Volgens mij worden straten ook niet genoemd in de oorspronkelijke boeken Volgens mij worden ze eerder benoemd als een rare, harde ondergrond ofzoiets xD Maar ja, ik laat het over aan het team c': Niet mijn zaken xD |
|
| |
» Quinty «3 « 71
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 dec 2012 - 21:49 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Quillkit schreef:
- Dapplepaw schreef:
Al noemen ze Autoweg donderpad, en dat vind ik wel bewijs genoeg dat katten een 'straat' niet kennen +1
Volgens mij worden straten ook niet genoemd in de oorspronkelijke boeken Volgens mij worden ze eerder benoemd als een rare, harde ondergrond ofzoiets xD Maar ja, ik laat het over aan het team c': Niet mijn zaken xD Ik geloof van wel ja. Nja, we zullen zien. Perhaps ziet het team het snel genoeg. |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 dec 2012 - 22:00 | |
| Mwuh, Het liefst zou ik opblijven tot 00.00 om mijn 14 jarig bestaat te vieren, Maar ik ben ziek. Damn you sickness. En ik moet mijn Duits presentatie voor morgen nog afmaken. Oh morgen gaat zo lekker b-day achtig worden. Noujah. Alles wordt beter na schooltijd. c: Truste iedereen <3 xxx |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 dec 2012 - 22:02 | |
| - Dotpaw schreef:
- Mwuh,
Het liefst zou ik opblijven tot 00.00 om mijn 14 jarig bestaat te vieren, Maar ik ben ziek. Damn you sickness. En ik moet mijn Duits presentatie voor morgen nog afmaken. Oh morgen gaat zo lekker b-day achtig worden. Noujah. Alles wordt beter na schooltijd. c: Truste iedereen <3 xxx Oh, gefeliciteerd alvast <'3 Ikdenkstiekemdateralmensenzijndievoorjoueentopicgaanmakendusdieziejemorgenvast c: Trusten xD |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 dec 2012 - 22:09 | |
| HEHE heb t verjaardagtopic al klaar staan voor Jooske nu wachten tot 12 uur |
|
| |
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 dec 2012 - 22:10 | |
| Damn posten met Snow is weer lekker |