Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: What hurts the most~ ma 10 dec 2012 - 0:11 | |
| Je hebt het wel eens. Je krijgt zo'n leuk ideetje voor een account samen met iemand, of juist alleen. Je maakt het accountje aan, maar bedenkt zich dan dat je eigenlijk niet nog meer gebruiken kan. Dat moment is bij mij gekomen. Hier bij ga ik dus een paar account weg doen waar mee ik eigenlijk wel dingen had afgesproken.
Naam: Eclipseyowl *** Age: 20 Moons Clan: Thunderclan Kin: Robinkit(Cousin) Dawnpool(Sister)-R.I.P- Crush: - Extra: Ik had Eclipse aangemaakt om dat ze partner zou worden met naam vergeten SkyC katje van Mimi. Dat leek me heel leuk. Enkel heb ik gewoon weinig inspiratie voor haar, en vind ik het moeilijk om meteen als Warrior te beginnen met een account. MIMI MAG MEE BESLISSEN
Naam: |Frozenpaw***** Age: 6 Moons Clan: Thunderclan Kin: Frostpaw(Twin Bro) Crush: - Extra: Eigenlijk had ik niet echt een idee met haar, ja dat ze een zwaar rot leven zou leiden. Met haar kan je eigenlijk alle kanten op, zolang het karakter maar t zelfde word, want ik ben gewoon helemaal gek van dat karakter, daarom is het ook zo moeilijk om haar weg te doen. Je kan bij haar topics haar voorstel topic vinden, en ik wil dat je je helemaal aan dat karakter houd - er mag NIKS aan haar veranderd worden, enkel het setje, zo lang het uiterlijk maar ongeveer t zelfde blijft DANII MAG MEE BESLISSEN
Er kunnen accounts bij komen, maar ik zit daar bij nog te twijfelen. Daarom eerst deze twee. Gelieve wel even dit lijstje in te vullen:: - Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Bekendste Account:[/b] [b]Account dat je wilt:[/b] [b]Motivatie:[/b] [b]Voorbeeldpost (verplicht):[/b] - ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
|
|
Nananana~ Batman 70 Actief
| |
| Onderwerp: Re: What hurts the most~ wo 12 dec 2012 - 15:07 | |
| Oké, ik kan Frozen écht niet weg doen. Die hou ik dus lekker xD
Eclipseyowl doe ik wél weg ^^' |
|