[Gezocht] Please, believe me, brother.

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Boneface
Member
[Gezocht] Please, believe me, brother. DPKsfdL
Aimée
312
Actief

CAT'S PROFILE
Boneface
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Please, believe me, brother.   [Gezocht] Please, believe me, brother. Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 18:44

''Please, believe me, my last brother''

Ik heb een verhaallijntje bedacht rondom Boneface leven en hierbij heb ik een broer nodig, haar laatste.

Wat is er gebeurd:

Bonekit is in een nest van vijf kittens geboren. De ouders waren Nightscream (vader) en Lightdance.

Samen met die kittens groeide ze op. Niet wetend wat hun vader achter de hand had.

Toen de vijf kittens Apprentices werden, bekeek hun vader ze goed en zocht de beste oud, dat werden Boneface en haar broer. De andere drie had hij echter hele andere plannen mee. De vijf siblings waren 8 manen oud toen hun vader het prefecte moment vond. Een vos in het territorium. Hij nam de andere drie apprentices mee (De siblings van Boneface en haar broer), om ze zogenaamd de vos te laten verjagen. Een zus werd gedood door de vos. Bonepaw ging kijken of het lukte en zag dit gebeuren: Haar vader die de andere twee doden. De moeder Lightdance kwam ook opeens en zag het gebeuren. Uit verdriet stortte ze zich op Nightscream en twee vochten en doodde elkaar. Bonepaw was in shock en niks doen. De vijf katten werden al vlug door de andere warriors gevonden. Altijd is er gedacht dat het een vos geweest. Alleen Boneface wist beter. Ze vertelde het alleen haar broer, maar die wilde haar niet geloven.

Genoeg informatie?

Boneface wordt nog steeds niet gelooft door haar broer trouwens. De twee zijn wel vrienden en trouw aan elkaar, maar zodra Boneface over het geval begint, wordt haar broer boos. Haar broer vertelde dit ook nooit door, omdat hij niet wil dat zijn zus in problemen komt.

Voorwaarden:

Actief.
Goed ABN, met dyslexie wordt rekening gehouden.
Het liefst een nieuw account of een zonder familie...

Lijstje:
Naam broer:
Echte naam:
Bekendste account:
Waarom verdien jij dit?:
Caracter:
Extra:
Uiterlijk: Nightscream is zwart/wit met gele ogen en Lightdance is licht grijs grijs met dezelfde ogen als Boneface.

[Gezocht] Please, believe me, brother. 2wd1z0k
Terug naar boven Ga naar beneden
Boneface
Member
Aimée
312
Actief

CAT'S PROFILE
Boneface
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Please, believe me, brother.   [Gezocht] Please, believe me, brother. Icon_minitimevr 14 dec 2012 - 21:30

Sorry voor dp

Niemand?

Stonehunter
Member
13
Actief

CAT'S PROFILE
Stonehunter
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Please, believe me, brother.   [Gezocht] Please, believe me, brother. Icon_minitimevr 14 dec 2012 - 22:02

Naam broer: Stonehunter
Echte naam: katero
Bekendste account: firelion
Waarom verdien jij dit?: Geen idee, maar ik wil het graag.
Karakter: Erg opvliegend, scherpe tong, liegt vaak. Dus kortom niet echt leuke kat.
Uiterlijk: Grijs met groen/gele ogen.

[Gezocht] Please, believe me, brother. Pdpfommnjt
Pineblood
Member
34

CAT'S PROFILE
Pineblood
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Please, believe me, brother.   [Gezocht] Please, believe me, brother. Icon_minitimevr 14 dec 2012 - 23:30

Zou je dit niet overleggen met Iris, Stonehunter? Aangezien Gravity dan ook automatisch zus word ._.

[Gezocht] Please, believe me, brother. 16hw688
Stonehunter
Member
13
Actief

CAT'S PROFILE
Stonehunter
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Please, believe me, brother.   [Gezocht] Please, believe me, brother. Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 11:21

Dat was ik zowiezo al van plan

[Gezocht] Please, believe me, brother. Pdpfommnjt
Boneface
Member
Aimée
312
Actief

CAT'S PROFILE
Boneface
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Please, believe me, brother.   [Gezocht] Please, believe me, brother. Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 12:54

Sorry, maar ik zoek echt 1 broer en niet meer.

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Please, believe me, brother.   [Gezocht] Please, believe me, brother. Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: