Snakekit is nieuwsgierig!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Snakekit is nieuwsgierig!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snakewhisper
Member
Snakekit is nieuwsgierig! DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Snakekit is nieuwsgierig!   Snakekit is nieuwsgierig! Icon_minitimema 1 nov 2010 - 11:08

Snakekit stond bij de Nursery op. Zijn moeder was er niet! Waar was ze naartoe? Gaan jagen? Snakekit zag Viperkit en Shadekit liggen en gaf hem een kopje en allebei een lik. Hij had dorst. Toen Snakekit aan de rode ogen van zijn vader dacht, gingen zijn oortjes plat. Zijn vader was niet zoals Snakekit. Zijn vader wou Snakekit, Viperkit en Shadekit allemaal evil maken, maar Snakekit wou een lieve, zorgzame kater zijn voor de Clan en voor als hij later een vriendinnetje kreeg. Snakekit zou aan Brokenstar laten zien dat hij waardig was voor de Clan. Maar voorlopig mocht deze kleine kit het kamp nog niet uit, behalve met zijn mama en papa. Snakekit wou zo snel mogelijk zijn krijgersnaam krijgen. Snaketail leek hem wel leuk. Of Snakeshadow. Of Snakebite. Snakekit snorde. Snakekit stond op en rolde de Nursery uit. Het was met allemaal takjes bedekt, dus moeilijk uitbreken was het niet. Hij stond op en ging naar het midden van SchaduwClankamp. Snakekit's oortjes gingen plat. Hij was de weg nu al kwijt! Snakekit mauwde luid. Toen ging hij eenzaam liggen. Hij zag wel enkele gangen, maar wist niet waar die voor dienden. 'Papa? Mama?', mauwde hij luid. Snakekit's oren gingen platjes. Daar zat hij dan. Snakekit snoof, maar aangezien hij allemaal verschillende geuren rook, sommige die hij niet eens kon thuisbrengen, rook hij niet waar zijn vader of moeder was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evileye
Member
Snakekit is nieuwsgierig! DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Evileye
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit is nieuwsgierig!   Snakekit is nieuwsgierig! Icon_minitimedi 2 nov 2010 - 8:20

Evileye lag lekker te slapen. Ze droomde over de clan en dat ze in oorlog waren met de rievierclan. Evileye dode net een Apprentice. 'Papa? Mama?' onderbrak haar droom. ' uhmm een kitten' zuchten ze. Ze luisterde nog eens goed en hoorde dat het Snakekit was. 'uhmmmm' zuchten evileye nog een keer. Evileye was de enige die wakker was in de den. 'ik los dit dan wel weer op' zuchten ze in zich zelf. Ze liep de den uit en ging naast het kitten liggen. Haar vermoede was juist het was Snakekit. 'hey Snakekit wat is er?' vroeg ze vriendelijk. ze was wel evil maar tegen kittens niet dat ging haar iets te ver. oke kittens van een andere clan zou ze zo weg slaan als of ze oud vuil zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Snakekit is nieuwsgierig! DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit is nieuwsgierig!   Snakekit is nieuwsgierig! Icon_minitimedi 2 nov 2010 - 9:44

Snakekit keek rond met platte oortjes. Eigenlijk zag hij er best wel schattig uit. Hij stopte met roepen. Dadelijk kwam de grote boze Brokenstar uit zijn Den komen en dan zwaaide er wat, voor een kit als hem. Het liefst wou Snakekit naar zijn moeder en zijn vader. Als alle katten wakker zouden worden, dan zouden ze hem zien zitten en dan kwam Brokenstar ook. Dan kreeg Snakekit vast straf. Snakekit's oortjes gingen al platter bij het idee. Zijn oren gingen heen en weer. Hoorde hij nu iets? Het klonk vanaf... Hij draaide zijn kop richting nog een Den... Die kant! Het liefst wou Snakekit wegrennen. Zijn witte ogen keken richting de Den. Wie of wat zou daar zijn? Een vijand? Snakekit ging in een aanvalspositie staan. Laat hem maar komen! Hij keek uitdagend naar de Den. Opeens kwam een poes eruit gelopen en Snakekit's oortjes gingen platter. Oh nee... Een krijger! Die zou hem vast verraden. Snakekit's oortjes gingen steeds platter bij het dichterbij komen van de poes. 'Hé Snakekit, wat is er?', vroeg ze toen vriendelijk en Snakekit keek haar met bewondering aan. De poes ging naast hem liggen. Snakekit ging ook liggen, met platte oortjes. 'Ik ben opzoek naar mama en papa. Ik ben mijn plaats naar huis kwijtgeraakt. Ik weet de weg niet meer', biechtte Snakekit op met plattere oortjes. Als Brokenstar hier zou achter komen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Evileye
Member
Snakekit is nieuwsgierig! DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Evileye
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit is nieuwsgierig!   Snakekit is nieuwsgierig! Icon_minitimedi 2 nov 2010 - 12:55

'Ik ben opzoek naar mama en papa. Ik ben mijn plaats naar huis kwijtgeraakt. Ik weet de weg niet meer', zei Snakekit. evileye lachte lichtjes. 'zullen we zo terug gaan dan? of wil je nog hier buiten blijven in de frisse lucht' vroeg Evileye, Evileye zag dat Snakekit zijn oortjes plat gingen liggen. 'waar ben je bang voor?' vroeg ze. Toen ze zelf klein was was ze nergens bang voor. Behalve als ze de code voor kittens weer eens overtrad en dat ze daarna brokenstar aan moest kijken. want als ze straf zou krijgen zou ze niks meer kunnen doen een tijdje. Evileye wachte rustig op het antwoorde van Snakekit. Ze vond het hier wel lekker rustig normaal zouden er allemaal katten lopen. nu kon ze haar eigen gedachte horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Snakekit is nieuwsgierig! DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit is nieuwsgierig!   Snakekit is nieuwsgierig! Icon_minitimedi 2 nov 2010 - 15:54

Snakekit dacht na over het boze gezicht van Brokenstar toen Shadowfur werd weggestuurd uit het kamp. Hij had heel boos gekeken en Snakekit was piepend bij zijn papa gegaan, waar Aqualight had zitten huilen. Aqualight was ook ergens verdrietig om. Alleen wist Snakekit niet wat en hij zou het ook niet te weten krijgen. Nieuwsgierig keek Snakekit naar Evileye, die naast hem lag. Snakekit had wel is over haar gehoord. Hij vond haar al direct een lieve poes. 'Zullen we zo terug gaan dan? Of wil je nog hier buiten blijven in de frisse lucht?', vroeg Evileye en Snakekit schudde zijn warrige kopje. Hij wou hier niet buiten blijven. Hij wou naar papa en mama. Hij had toch geen slaap meer. 'Ik wil naar mama of papa. En ik wil ook graag avonturen buiten het kamp beleven, Evileye', sprak Snakekit en Snakekit was er trots op dat hij alle namen nu wat beter kon uitspreken. Behalve zijn moeders naam. Die noemde hij soms nog Urpleorm, maar dat ging ook weer wat vooruit, gelukkig. 'Waar ben je bang voor?', vroeg Evileye en Snakekit wist niet of hij het moest toevertrouwen. Toen hij Evileye's ogen zag, vond hij haar toch aardig genoeg. 'Voor Brokenstar. Hij lijkt wel erg eng als hij boos is', zei Snakekit met platte oortjes van schaamte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evileye
Member
Snakekit is nieuwsgierig! DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Evileye
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit is nieuwsgierig!   Snakekit is nieuwsgierig! Icon_minitimedi 2 nov 2010 - 17:56

'Ik wil naar mama of papa. En ik wil ook graag avonturen buiten het kamp beleven, Evileye', sprak Snakekit. 'dat kan maar ik neem aan dat je dat met je ouders wil doen' antwoorden evileye. ze leek het wel leuk om samen met Snakekit het kamp uit te gaan maar ze dacht dat hij dat toch liever met zijn ouders zou doen. 'Voor Brokenstar. Hij lijkt wel erg eng als hij boos is' sprak Snakekit op de vraag die evileye had gesteld. 'dat hoeft niet. ik was vroeg bang voor brokenstar maar dat kwam omdat ik de kitten code overtrad en zolang je dat niet doet is hij niet zo snel boos.' antwoorden evileye lief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Snakekit is nieuwsgierig! DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit is nieuwsgierig!   Snakekit is nieuwsgierig! Icon_minitimedi 2 nov 2010 - 19:34

Snakekit keek de poes met grote ogen aan. Had de poes nu net, toen hij had gezegd dat hij avonturen wou beleven, gezegd dat ze wel met hem wou? Dat zou Snakekit fantastisch vinden! Het was wel niet met zijn vader of moeder, maar dat kon hem nauwelijks schelen. Hij keek Evileye aan en zijn staartje slingerde heen en weer. 'Dat hoeft niet. Ik was vroeg bang voor Brokenstar maar dat kwam omdat ik de kitten Code overtrad en zolang je dat niet doet is hij niet zo snel boos,' zei Evileye en haar stem klonk lief. Snakekit snorde even. 'Ik wil wel samen met jou uit het kamp gaan! Het maakt me weinig uit dat het mama of papa is.Jij bent ook heel erg lief', snorde Snakekit en hij gaf Evileye vol gesnor een kopje. Snakekit stond op en zijn staart zwierde heen en weer. Hij leek meer een hond dan een kitten. Snakekit sprong zenuwachtig op en neer. 'Ik wil naar buiten! Ik wil de wereld zien! Kom Evileye, laten we vertrekken!' mauwde Snakekit opgewonden. Hij rende alvast vooruit en bleef daar staan springen. Hij was van een bange naar een hyperventilerende kater gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evileye
Member
Snakekit is nieuwsgierig! DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Evileye
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit is nieuwsgierig!   Snakekit is nieuwsgierig! Icon_minitimedi 2 nov 2010 - 19:57

'Ik wil wel samen met jou uit het kamp gaan! Het maakt me weinig uit dat het mama of papa is.Jij bent ook heel erg lief', snorde Snakekit en hij gaf Evileye vol gesnor een kopje. Snakekit stond op. voor dat evileye een antwoord kon geven ging snakekit al weer veder 'Ik wil naar buiten! Ik wil de wereld zien! Kom Evileye, laten we vertrekken!' mauwde Snakekit opgewonden. Hij rende alvast vooruit en bleef daar staan springen. Evileye stond op en rende achter snakekit aan. 'denk eraan als we terug komen en brokenstar zou boos zijn je moet er niet op rekenen dat hij boos is want ik ben erbij maar dan moet je niks zegen laat mij dan het woord doen' snorde evileye en gaf de kit een korte lik.

(lees veder bij groepje bomen: de wereld laten zien) (die ga ik nu maken)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit is nieuwsgierig!   Snakekit is nieuwsgierig! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Snakekit is nieuwsgierig!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Warriors den-
Ga naar: