| ♦ Timberclaw's zoek-topic ♦ | |
|
|
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: ♦ Timberclaw's zoek-topic ♦ zo 9 dec 2012 - 21:32 | |
| Dat mag. We kunnen anders ook doen dat Silver de kitten is van een andere zus van Timber, die na de dood van haar zus [tweeling perhaps?] een kittypet leven is gaan leiden. Silverpaw weet, jut like before, hier niets vanaf xD
En misschien leuk dat Silver niet eens weet dat Timber familie is ofzo xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: ♦ Timberclaw's zoek-topic ♦ zo 9 dec 2012 - 22:10 | |
| Ik wil graag bevriend zijn met Timberclaw Naam account: Innerghost Bekendste account: Brightpaw//Smoketear Al aangemaakt/Nieuw: Innerghost bestaat =3 Wat voor soort vriend: Goede vriend =3 Leuke ideeën?: Geen idee, laat de rpg bepalen hoe ze vrienden worden =3 Clan: Shadowclan Leeftijd: 11 moons Geslacht: She-cat Uiterlijk: Zwarte lange vacht met fel blauwe ogen Karakter: Innerghost is een typische Shadowclan poes. Ze is niet de liefste en weet exact hoe ze van zich zelf af moet bijten. Ze is een stoer type en niet bang voor een gevecht. Ook kan ze zo haar speelse buien hebben, dat vaak stoei partijen zijn, maar gezellig een border patrol of jacht patrol vind ze ook niet erg. Ook is deze poes niet bang voor vieze poten. Extra: C'mon, it is me! - .:
- Thanks Waz <3:
|
|
| |
Linn 141 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♦ Timberclaw's zoek-topic ♦ ma 10 dec 2012 - 7:13 | |
| Q; Mja, zeg jij het maar. Heb de leeftijd van Tawnypaw toch al een beetje opgekrikt nu c: Nath; Okay, vrienden :3 --- Nadat ik weer tijd heb om te posten zal ik topics met de mensen die dat willen regelen! |
|
| |
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♦ Timberclaw's zoek-topic ♦ ma 10 dec 2012 - 13:43 | |
| Ik wil graag familie zijn van Timberclaw Naam account: Foxstream Bekendste account: Foxy :3 Al aangemaakt/Nieuw: Aangemaakt Clan: - Moet shadowclan zijn! - Waarom vraag je het dan? x'D Leeftijd: 18 moons Geslacht: Poes Wat voor familie: Kleinere zus, ofzo? Of kleinere half-zus c: Uiterlijk: Zie setje Karakter: Fox kan een erg lieve, zorgzame en speelse poes zijn, maar tegen katten die haar niet aanstaan, wat nogal snel is, is ze erg venijnig. Ze vertrouwt je niet snel en blaft je dan het liefst helemaal af. Door het kleinste dingetje dat je dan verkeerd doet, kan je helemaal in de grond worden geslagen door haar. Met woorden wel te verstaan. Vechten doet ze liever niet, maar als er echt niets anders opzit, slaat ze haar klauwen wel eens uit. Op sommige momenten zou ze graag wat meer inspraak hebben in de clan, maar echt honger naar macht heeft ze niet. Vind je het erg om nog meer familie te hebben?: Of course not C: Extra: Nope |
|
| |
Linn 141 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♦ Timberclaw's zoek-topic ♦ ma 10 dec 2012 - 13:44 | |
| Vind je een jongere -verre- nicht ook goed? Want ik denk dat ik voornamelijk wel genoeg heb aan 1 half-zus en 1 dode zus xD - Tawnypaw & Shrewleap - |
|
| |
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♦ Timberclaw's zoek-topic ♦ ma 10 dec 2012 - 13:57 | |
| Is ook goed hoor ^^ Dus jongere nicht? :3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Linn 141 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♦ Timberclaw's zoek-topic ♦ ma 10 dec 2012 - 14:47 | |
| Fox; Jongere nicht ja. Inner; Doe maar, maar ik zal pas laat reageren of pas volgend weekend/volgende maandag xD |
|
| |
Timelord 34
| |
| Onderwerp: Re: ♦ Timberclaw's zoek-topic ♦ ma 10 dec 2012 - 15:53 | |
| Ik wil graag bevriend zijn met Timberclaw Naam account: Stonehunter Bekendste account: Firelion/Moonpoint Al aangemaakt/Nieuw: Al gemaakt Wat voor soort vijand: Aartsvijand Leuke ideeën?: Eerst zijn het gewoon vrienden, mara op een dag maakt een van hun een verkeerde opmerking. Ze krijgen ruzie en gaan uiteindelijk vechten. Na een paar beten houden ze op, maar hun vriendschap is voor eeuwig weg. Ze haatte elkaar erg en vliegen elkaar voortdurend in de haren. Clan: Shadowclan Leeftijd: 30 moons Geslacht: Kater Uiterlijk:Karakter: Extra: |
|
| |
Linn 141 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♦ Timberclaw's zoek-topic ♦ ma 10 dec 2012 - 17:06 | |
| Ik denk dat ik nog niet echt een aartsvijand wil zoeken gewoon hier in dit topic. Maar deze gewoon in de rpg pas wil maken. Bovendien lijkt het me niets voor Timberclaw om echt iemand te haten binnen zijn eigen clan, omdat hij zelf een erg kalme kater is als hij geen woede aanvallen heeft en dus niet snel iemand in de haren vliegt wanneer ze elkaar zien. Misschien als je nog een leuke verhaallijn erom weet te verzinnen, of iets wat wel iets voor Timber is dan zeg ik er ja op, maar voor nu even nee. Sorry ^^ |
|
| |
Linn 141 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♦ Timberclaw's zoek-topic ♦ di 11 dec 2012 - 13:48 | |
| Mensen, ik doe nu ook topics. Al moeten jullie de topics wel aanmaken, en zal ik waarschijnlijk laat reageren maar dan kan ik mijn gedachten tenminste op iets richten wanneer ik even niets te doen heb! Dus meld je maar aan voor een topic met Timber c: He'll love it. Geen lijstje om in te vullen, gewoon de link hier posten c: |
|
| |
Megurine Juul. c: 201
| |
| Onderwerp: Re: ♦ Timberclaw's zoek-topic ♦ di 11 dec 2012 - 14:44 | |
| Ik wil graag vijand zijn van Timberclaw Naam account: Chikita. Bekendste account: Dunno. Otterpaw of zo. Al aangemaakt/Nieuw: Bestaand. Wat voor soort vijand: Als het kan z'n ergste, en hij die van Chikita. Leuke ideeën?: Hmm. Misschien dat ze in het verleden misschien een belangrijk iemand in Timbers leven heeft vermoord of zo? Clan: BloodClan. Leeftijd: Nu 1 jaar. Maar dat word 1,5 jaar. |
|
| |
Linn 141 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♦ Timberclaw's zoek-topic ♦ di 11 dec 2012 - 16:53 | |
| Tuurlijk, een Bloodclanner past altijd wel in het rijtje van gehaat c': Misschien een leuk idee dat Chikita en Timberclaw beiden enorm woest waren en erg gehumeurd en elkaar dus meteen in de haren vlogen toen? Waardoor ze nu nog steeds haat voor elkaar voelen? c: |
|
| |
Linn 141 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♦ Timberclaw's zoek-topic ♦ vr 14 dec 2012 - 16:17 | |
| Mensen, voor wie moest ik nog een topic maken? Ik ben het vergeten c: En wie zou nog een topic met Timberclaw willen? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♦ Timberclaw's zoek-topic ♦ | |
| |
|
| |
|