|
|
72
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 21:12 | |
| - Indi schreef:
- Urgh goed, wil ik me dus inloggen op m'n hotmail, blijkt de naam niet te bestaan hoe erg kan je het hebben?!
... Mijn account is es een keer geblokkeerd xD I feel your pain :') @Gabs; Hehehe, well, ik zie wel xD Ik ben het niet echt van plan, al is de neiging er soms wel .-. En is goed heuwr <'3 Dat wordt topic 5, ben blij dat ik morgen vroeg klaar ben en woensdag vrij ben xD Vanavond ga ik niet meer posten. Ik heb een epic nieuwe koptelefoon, dus ik ga die-hard Skyrim spelen vannacht <'3 @Bovenmij; IK rook al 17 jaar niet heuwr x'D |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 21:13 | |
| - Heartdestroyer schreef:
- Breakingdawn schreef:
- Heartdestroyer schreef:
- #Mims
hehe indeed ik kom er ook op OC, wil op een nieuw forum beginnen met paarden RPG'n heb dat echt zo gemist <'3
*In mijn noob tijd deed ik met paarden RPG'n x'D* Hehe, ik zit er aan te denken om nog een char te maken voor die rp maar dan kijk ik eerst welke charries er zijn enz.
Ik heb al heel plot voor dit schatje van me uitgedacht:
Hehe ben benieuwd wat het plot is >D En ik ga een heel nieuw char bedenken heb alleen nog geen idee hoe die gaat heten en het kaarakter x'd >3 met E'vesdar & Vestain :3 |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| @Berry, +1
M'n moeder en stiefvader roken, maar m'n pa en z'n partner niet, en op dat vlak, denk ik nog het meest het karakter van m'n vader mee te hebben, we zullen zien hé |
|
| |
BlubberblubMcblub 384
| |
| @Last Ik ga denk maar eens een beetje posten, hoewel Soul Eater heel interessant is en Sayuri ook, want haar verhaal moet nog afgemaakt worden |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 21:14 | |
| @Q; Dat vind ik knap :3 Ik ken een school in de buurt, miss kennen jullie die school SGM, en daar roken ze al vanaf de eerste klasse O.o |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 21:15 | |
| - Breakingdawn schreef:
- Breakingdawn schreef:
- #Mims
hehe indeed ik kom er ook op OC, wil op een nieuw forum beginnen met paarden RPG'n heb dat echt zo gemist <'3
*In mijn noob tijd deed ik met paarden RPG'n x'D* Hehe, ik zit er aan te denken om nog een char te maken voor die rp maar dan kijk ik eerst welke charries er zijn enz.
Hehe ben benieuwd wat het plot is >D En ik ga een heel nieuw char bedenken heb alleen nog geen idee hoe die gaat heten en het kaarakter x'd >3 met E'vesdar & Vestain :3 Vestain was toch de partner van Dell als ik em goed kan herinneren? Hehe en ik had pas nog een drawing gemaakt voor Ali van E'ves c: |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 21:16 | |
| Sow probleem opgelost Had de mail per ongeluk met een ongewenste(die toch maar in m'n inbox blijven komen) al nar de prullenbak verplaatst :shame:
Naja, nu proberen setje af te werken |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 21:17 | |
| Hmm morgen maar posten op SNOWFIGHT! Met Berry xD Mijn gestoorde kitteh die de andere RC Katten allemaal Kittypets gaat vinden door de sneeuw gevecht xDD |
|
| |
a freak 80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 21:21 | |
| Trigger Happy krijgt een zeer vage stem xD |
|
| |
BlubberblubMcblub 384
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 21:22 | |
| - Berrynose schreef:
- Hmm morgen maar posten op SNOWFIGHT! Met Berry xD Mijn gestoorde kitteh die de andere RC Katten allemaal Kittypets gaat vinden door de sneeuw gevecht xDD
Snowkiller will join Berry in the same yhought |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 21:22 | |
| - Heartdestroyer schreef:
- Breakingdawn schreef:
- Breakingdawn schreef:
- #Mims
Hehe ben benieuwd wat het plot is >D En ik ga een heel nieuw char bedenken heb alleen nog geen idee hoe die gaat heten en het kaarakter x'd >3 met E'vesdar & Vestain :3 Vestain was toch de partner van Dell als ik em goed kan herinneren? Hehe en ik had pas nog een drawing gemaakt voor Ali van E'ves c: Del is de 'broer' van E'ves en het liefje van Vestain <3 |
|
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 21:23 | |
| |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 21:25 | |
| - Breakingdawn schreef:
- Breakingdawn schreef:
- Breakingdawn schreef:
- #Mims
Hehe ben benieuwd wat het plot is >D En ik ga een heel nieuw char bedenken heb alleen nog geen idee hoe die gaat heten en het kaarakter x'd >3 met E'vesdar & Vestain :3 Vestain was toch de partner van Dell als ik em goed kan herinneren? Hehe en ik had pas nog een drawing gemaakt voor Ali van E'ves c: Del is de 'broer' van E'ves en het liefje van Vestain <3 Hehe dacht al zo iets =3 , i've to go D= Byebye <'3 |
|
| |
33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 21:25 | |
| Zo nu nog een randje rond avatar en nog steeds die onnozele vlekken zien te krijgen. Heb trouwens al wel wat ideetjes voor 'der...
Mm 'es zien of Indi op de foto wilt |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 21:33 | |
| - Flameclaw schreef:
- Berrynose schreef:
- Hmm morgen maar posten op SNOWFIGHT! Met Berry xD Mijn gestoorde kitteh die de andere RC Katten allemaal Kittypets gaat vinden door de sneeuw gevecht xDD
Snowkiller will join Berry in the same yhought yeeeeh (alleen niemand weet dat Berry gek in zijn hoofd is xD |
|
| |
33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 21:35 | |
| Daw arme stakker Zo en - hier is Indi:
Let vooral niet op mij, ik sta er belachelijk op |
|
| |
BlubberblubMcblub 384
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 21:36 | |
| - Berrynose schreef:
- Flameclaw schreef:
- Berrynose schreef:
Snowkiller will join Berry in the same yhought yeeeeh (alleen niemand weet dat Berry gek in zijn hoofd is xD MUHUWHAHAHAH DAN KEN JIJ SNOWKILLER NOG NIET |
|
| |
72
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 21:39 | |
| Miep. Ik ga Anime kijken, I guess x'D
FMA afkijken, zodat ik aan FLCL kan gaan beginnen :') ... Of ik ga FLCL eerst kijken. 2 uurtjes maar, als ik me niet laat afleiden xD |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 21:39 | |
| - Flameclaw schreef:
- Berrynose schreef:
- Flameclaw schreef:
- Berrynose schreef:
Snowkiller will join Berry in the same yhought yeeeeh (alleen niemand weet dat Berry gek in zijn hoofd is xD MUHUWHAHAHAH DAN KEN JIJ SNOWKILLER NOG NIET MAAR BERRY IS ZO GEK DAT HIJ ZELFMOORD POGINGEN DOET XD Maar Bobo gaat slaapy doen =D |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 dec 2012 - 21:43 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |