[RPG] Grimm

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[RPG] Grimm

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Obsession
Member
[RPG] Grimm DPKsfdL
Lisa *brofist* c:
15
Actief

CAT'S PROFILE
Obsession
BerichtOnderwerp: [RPG] Grimm   [RPG] Grimm Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 20:57

[RPG] Grimm 2u7rsch

Naam: Grimm
Soort: [ RPG ]
Onderwerp: Een RPG over de tv reeks Grimm.
Omschrijving: Ik plaats dit forum hier vooral omdat ik graag tips wil hebben om het nog beter te maken, dit omdat ik van dit forum echt veel werk wil maken maar omdat ik niet echt een held ben in al die CSS codes zoek ik nog tips en misschien mensen die er nog enkele weet. Maar natuurlijk zijn leden ook zeker niet slecht >:3
En inderdaad, het zijn deels dezelfde gebieden als bij The walking Dead, maar dat komt omdat dat forum ook van mij is. Dacht, zeg het maar voor dat jullie verkeerde dingen beginnen te denken x']
De rest van de omschrijving van het spel kan je hierboven vinden.
Link: http://grimm.actieforum.com/
Eventuele banner/afbeelding: /

[RPG] Grimm Rw1dlj
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
[RPG] Grimm Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Grimm   [RPG] Grimm Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 21:10

De layout is heel erg origineel, ik vind vooral de banner & die navigatiebar heel erg leuk! (:
Het onderwerpt lijkt me ook wel leuk, maar ik ken de tv serie niet dus ik meld me daarom niet aan. Sorry xD

Iig, wat me wel op viel bij de legende is dat er Wesen staat, een groep dus die zo noemt. Bedoel je niet 'Wezen'? xD Klein typfoutje lijkt me dat,

Wat me ook op viel is dat je bodyline doorzichtig is, maar als je dus je over het forum beweegt zie je dat er een lijn zit in de achtergrond waar hij verdubbeld. Het lijkt me beter om die achtergrond groter te maken zodat hij op het hele scherm past, anders blijf je met die lijn zitten. Ik weet wel niet of dat zo is op alle pc's, mijn pc is 1600 x 900 resolutie en dus krijg ik die lijn wel xD

Maar iig, het blijft een leuke layout!

[RPG] Grimm Vhsq4z
Obsession
Member
[RPG] Grimm DPKsfdL
Lisa *brofist* c:
15
Actief

CAT'S PROFILE
Obsession
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Grimm   [RPG] Grimm Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 21:17

Nee, het zijn echt Wesen, zo worden ze genoemd, maar wel bedankt voor het zeggen, je weet maar nooit dat het inderdaad een foutje was c:
Ik zal eens zien of ik wat aan die lijn kan doen, was mij nog niet eens opgevallen.

Toch bedankt ;3

[RPG] Grimm Rw1dlj
Icy
Member
[RPG] Grimm Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Grimm   [RPG] Grimm Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 22:37

Hhaha, yw xD
& oei, dat komt omdat ik die serie niet gezien heb he dat ik dat denk xD
Ik zie dat je al iets aan de achtergrond gedaan hebt, hij is nu echt perfect ^^

[RPG] Grimm Vhsq4z
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Grimm   [RPG] Grimm Icon_minitime

[RPG] Grimm
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum