| ♥Inner♥Flame♥Kitten♥Search♥ | |
|
|
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♥Inner♥Flame♥Kitten♥Search♥ zo 30 dec 2012 - 15:13 | |
| Zoals ik al had vermeld, 1 Januari vind het geboorte topic plaats, tot die tijd heb je mooi de kans om je account post klaar te maken. Ook wil ik mededelen, we hebben geen volgorde, de gene die het eerste post is het eerste geboren, en zo geld het ook voor de rest. En, gefeliciteerd, gekozenen |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♥Inner♥Flame♥Kitten♥Search♥ zo 30 dec 2012 - 15:22 | |
| - Smoketear schreef:
Zoals ik al had vermeld, 1 Januari vind het geboorte topic plaats, tot die tijd heb je mooi de kans om je account post klaar te maken. Ook wil ik mededelen, we hebben geen volgorde, de gene die het eerste post is het eerste geboren, en zo geld het ook voor de rest. En, gefeliciteerd, gekozenen Ik denk dat Fawnkit of de eerste is die word geboren, of de laatste x'D Aangezien ik dan naar Zeeland ga (Ik woon in Zuid-Holland) omdat mijn oma daar woont, en elke 1 januari komen wij daar met de hele familie blablabla, soort van familie bijeenkomst x'D Meestal word het vreselijk laat, en we gaan geloof ik vroeg weg, dus ik ga proberen het postje al klaar te maken en dan kan ik het kopieren en plakken ect. :3 |
|
| |
43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♥Inner♥Flame♥Kitten♥Search♥ zo 30 dec 2012 - 15:25 | |
| Enorm bedankt voor deze kans <'3 Wanneer Brokenkit geboren word zal ik wel zien, het liefst als eerste maar dat ligt er gewoon aan of ik dat geboorte topic snel zie of niet :3 |
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: ♥Inner♥Flame♥Kitten♥Search♥ zo 30 dec 2012 - 15:58 | |
| OMG BEDANKT! Ik dacht écht dat ik niet gekozen werd!
Ik vind Innerghost echt zo een leuke kat... DANKJEEEE!
Zou Thornkit als eerste mogen trouwens? ;3 |
|
| |
43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♥Inner♥Flame♥Kitten♥Search♥ zo 30 dec 2012 - 16:01 | |
| Ze zei in haar post dat er geen volgorde was en je gewoon in het topic mag posten ;') Dus degene die het eerst post, is ook het eerst geboren ;3 EN bovendien, ik denk dat iedereen wel eerste wil worden (aa') :3 |
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: ♥Inner♥Flame♥Kitten♥Search♥ zo 30 dec 2012 - 16:07 | |
| Oh oke :'D
Maar ik kan niet meer kiezen.. xD Ik heb een grijze kit beschreven met wit op zijn neus..
Maar ik heb twee voorbeelden en nu kan ik niet kiezen haha xD |
|
| |
Freedje 531 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♥Inner♥Flame♥Kitten♥Search♥ zo 30 dec 2012 - 16:26 | |
| |
|
| |
5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♥Inner♥Flame♥Kitten♥Search♥ zo 30 dec 2012 - 16:27 | |
| Naam: Mudkit~Mudpaw~Mudheart Geslacht: kater Uiterlijk Beschrijving:Als kittenMudkit heeft een glansende rode vacht. Met hier en daar witte vlekjes. Hij heeft een slank lijfje, gemaakt voor te jagen. Mudkit heeft gouden ogen, in die gouden ogen zit een moordende blik. Als apprenticeMudpaw zijn witte vlekjes zijn verdwenen. Hij heeft nu een dikke vacht en tengere spieren. Zijn slankheid maakt van hem een aantrekkelijke kat. Hij heeft een effen rode vacht. Zijn gouden ogen zijn als schijven zon. Maar de moordende blik is er nog steeds. Als warriorMudheart's gouden ogen spreken voor zich. De blik die daar in ligt geeft je rillingen. Zijn slanke lijf is nu minder zichtbaar door de lange haren. De tengere spieren zijn nu veel zichtbaarder. Karakter:Als kittenAls Mudkit zijn oogjes opend weet je meteen dat hij kalm is. Hij speelt nooit en trekt zich altijd terug. Maar als hij meedoet snauwt hij iedereen af, of wint hij. De blik in zijn ogen is moordend, dan weet je al dat hij grote, bloederige plannen is aan het beramen. Al zijn liefde gaat naar zijn moeder en zijn vader. Als apprenticeAls Mudkit zijn apprentice naam krijgt: Mudpaw, wordt hij opvliegend. Hij doet nu altijd mee met spelletjes. Alleen maar om zich af te reageeren. Meestal moeten de leerlingen dan naar de Den van de Medicijn Cat. Hij snauwt en gromt naar iedereen. Alleen tegen zijn moeder, vader, andere kittens (en zijn liefde)* niet. Het liefste is hij bij de Elders om naar hun verhalen te luisteren. Als hij niet speelt of bij de Elders zit gaat hij (met toestemming) op jacht. Dan beraamd hij plannetjes om het woud over te nemen. *Als hij al een liefde heeft. Als warriorAls Mudpaw zijn warrior naam krijgt: Mudheart, wordt hij wat rustiger. Hij snauwt of gromt minder, maar je mag hem niet storen als hij druk bezig is. Door de training jaagt hij nog beter. In spoorzoeken is hij ook goed. Zijn plan om het woud over te nemen wordt steeds groter. Hij is nu opener tegen iedereen. De liefde straalt vanuit zijn hart. Hij zit nu liever bij de Nusery dan bij de Elders. Ook al zijn ze bij de Nusery niet erg blij. Uiterlijk, Foto's:Als kittenklik hierAls apprenticeklik hierAls warriorklik hierSpeciale Eigenschappen: Hij kan heel goed jagen + spoorzoeken. Maar voor de rest: nee. Voorbeeldpost:Als kittenMudkit deed zijn oogjes open. Het was lekker warm in het nest. Dicht bij mama is het altijd veilig, dacht Mudkit. Hij had net een dutje gedaan. Hij snoof. De heerlijke geur van warme melk vulde zijn geurklieren. Hij kroop er naartoe en liet de vloeistof in zijn mondje gaan. Een zonnestraaltje viel door de wirwar van takken aan het plafond. Het verwarmde het plekje waar hij, zijn broertjes en zusjes en zijn moeder lag. Hij snorde heel zacht. Nadat hij zijn buikje vol had gedronken wankelde hij naar de ingang van de Nusery. Zijn gouden blik gleed over zijn nestgenoten die aan het spelen waren. Hij krulde zijn lip op bij het zien van dat plezier. Met zijn staart recht in de lucht draaide hij zich met een ruk om naar de plek waar de moederkatten hun behoefte deden. Hij ging achter een struikje zitten en krulde zijn staart over zijn poten. Mudkit keek naar de lucht. Kleine sneeuwvlokjes dwarrelde naar beneden. De gedachten van heerschapij steeg voor de zoveelste keer in zijn hoofdje op. "Later ga ik de dapperste en machtigste krijger ooit worden.", miauwde hij vol trots. Hij trippelde terug naar de Nusery en rolde zich op om te gaan slapen. Als apprenticeMudpaw stond op. Hij rekte zich uit. Zijn effen rode vacht glansde in de zon. ik heb een computer straf Motivatie: ? ik heb een computer straf daarom mag ik er nu niet meer op, morgen ook niet. ik hoop dat dit genoeg is.
Laatst aangepast door Mudkit op zo 30 dec 2012 - 18:12; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| |
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: ♥Inner♥Flame♥Kitten♥Search♥ zo 30 dec 2012 - 16:53 | |
| |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: ♥Inner♥Flame♥Kitten♥Search♥ zo 30 dec 2012 - 16:56 | |
| Hier is Fawnkit :3 Nog gefeliciteerd voor de andere gekozenen :3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: ♥Inner♥Flame♥Kitten♥Search♥ zo 30 dec 2012 - 17:23 | |
| Ik kon het echt niet laten, om dit topic nu al te openen. Well, hier is het geboorte topic veel plezier. En zo dra ze geboren zijn, mogen ze naar de leeftijd van a half moon.
BTW niemand hoeft te wachten tot ik weer gepost heeft, jullie mogen jullie geboorte post gewoon plaatsen, en af en toe kom ik er tussen door kwebbelen. |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: ♥Inner♥Flame♥Kitten♥Search♥ zo 30 dec 2012 - 17:47 | |
| Yaay, le me is zo happy Ik zal hem zo aanmaken c: |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: ♥Inner♥Flame♥Kitten♥Search♥ zo 30 dec 2012 - 17:48 | |
| Fawn heeft gereageert op het geboorte topic :3 |
|
| |
5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♥Inner♥Flame♥Kitten♥Search♥ zo 30 dec 2012 - 18:13 | |
| - Brightpaw schreef:
Mudkit, de kittens zijn al gekozen spijtig |
|
| |
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
| |
| Onderwerp: Re: ♥Inner♥Flame♥Kitten♥Search♥ zo 30 dec 2012 - 19:44 | |
| Even een heel klein vraagje; Mogen de kits al posten zodra ze geboren zijn? Of moeten we wachten tot iedere kit geboren is? :3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: ♥Inner♥Flame♥Kitten♥Search♥ zo 30 dec 2012 - 20:45 | |
| Jullie mogen al met de kittens posten als ze geboren zijn. |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: ♥Inner♥Flame♥Kitten♥Search♥ zo 30 dec 2012 - 21:23 | |
| Gefeliciteerd iedereen die is gekozen^^ |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: ♥Inner♥Flame♥Kitten♥Search♥ ma 31 dec 2012 - 10:10 | |
| Mijn verveling in jullie voordeel? Reken maar van yes! Ik heb dus uit verveling het hele nestje gewoon random getekend! Okey, Milkykit zit er ook bij omdat zij eerst gekozen was. Here they come! - Innerghost:
- Flamepath,:
- Milkykit:
- Frozenkit:
- Fawnkit:
- Terrorkit:
- Brokenkit:
- Littlekit:
- Thornkit:
:3 |
|
| |
Kallista 532