/ This is my life /

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

/ This is my life /

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Little
Member
/ This is my life / DPKsfdL
♥ I believe i can fly ~ ♥
127
Actief

CAT'S PROFILE
Little
BerichtOnderwerp: / This is my life /   / This is my life / Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 18:17

Ik weet zeker dat er gedacht werd dat Little gewoon weer zo'n poes werd die een lekker Kittypet leventje zal gaan leiden. Nou nee, dit is het dus niet. Ik heb heel wat voor haar in petto, waardoor ze enorm veel gaat lijden. Wat ik enigszins nu heel erg voor d'r vind omdat ze nu al zoveel voor mij betekent.

Nu zoek ik voor haar enkele dingen om haar leven zuur te maken, en de hele drama act van haar leven al helemaal te plannen. Althans, voor een gedeelte. De rest zal natuurlijk gewoon in de rpg gebeuren.

/ Hele belangrijke katten /
Hier staan de katten die ik enorm belangrijk vind en dus het méést wil. Deze katten moeten goed gespeeld worden, precies zoals ik ze wil hebben. En wanneer je inactief word, zou ik graag willen dat je het account terug aan mij geeft zodat ik een nieuwe speler kan zoeken.

Crimson
Crimson is het oude vriendje van Little. Ze heeft ooit enkele maanden iets met hem gehad, toen ze nog in Rome woonde. Hij is haar gevolgd naar waar ze nu woont. Crimson is een stalker, volgens haar. Hij denkt dat Little zijn bezit is en dat ze van hem moet houden/van hem houd. Crimson is een grote en stevige kater, dus het is onmogelijk dat Little ooit tegen hem in kan gaan. Hij zal altijd proberen haar mee te nemen - te ontvoeren dus - en wanneer hij haar heeft zal hij haar nooit meer loslaten of uit het oog verliezen. Wanneer ze niet luistert kan hij behoorlijk agressief worden en zal hij haar aanvallen en pijn doen. Niet zover dat ze sterft, maar wel zover dat ze naar hem zal luisteren.

Buurjongen
Dit zal ook een enorm belangrijke kater worden in Little's leven. Hij is haar buurjongen, en tevens ook haar aller beste vriend. In de tijden dat ze het slecht heeft zal ze steun krijgen van hem, en wanneer Amore haar hart breekt door vreemd te gaan zal hij haar opvangen. Naam en uiterlijk mag je totaal zelf verzinnen, karakter gedeeltelijk ook. Als hij maar een aardige en zorgzame kater is en een goed hart heeft.

Vul dit lijstje a.u.b in;
Code:
[b]Echte naam:[/b]
[b]Bekendste account:[/b]
[b]Voor welk karakter meld je je aan:[/b]
[b]Waarom wil je dit karakter spelen?[/b]
[b]Naam kat:[/b]
[b]Uiterlijk:[/b]
[b]Innerlijk:[/b]
[b]Beloof je om hem te spelen zoals ik beschreven heb?:[/b]
[b]Voorbeeld post:[/b] - Deze is verplicht! -

Laatst aangepast door Little op za 8 dec 2012 - 9:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Little
Member
♥ I believe i can fly ~ ♥
127
Actief

CAT'S PROFILE
Little
BerichtOnderwerp: Re: / This is my life /   / This is my life / Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 8:26

Update:
  • Ik zoek nog steeds een speler voor Crimson, mensen!
  • Er is een nieuw karakter erbij toegevoegd; Little's buurjongen!
Dhino
Member
сєєა ღ
31
Actief

CAT'S PROFILE
Dhino
BerichtOnderwerp: Re: / This is my life /   / This is my life / Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 9:02

*Points at Dhino* Buurjongen hiero :3

Echte naam: Cees, Ceesje, Cesanne...
Bekendste account: Eehm... Linepaw, Silverpaw' of Breeze ofzo
Waarom wil je Buurjongen spelen? Omdat ik Little gewoon een awesome personage vind Razz
Karakter: Dhino is een kater die meestal eerst doet voor hij denkt, hij is het liefst op avontuur en als het even kan, neemt hij iemand mee. Vooral als hij weer eens ergens in valt op achter blijft hangen. In ieder geval, hij houdt er ook wel van om katten uit de nood te helpen al kost dat hem wat schrammen en krassen, daardoor zie je hem wel eens halfverwilderd thuis komen, gelukkig heeft hij een dierenarts als baasje, die hem dan keer op keer weer opknapt. Zelf vechten doet hij niet, daar is hij veel te lief en soft voor.
Voorbeeld post:
Dhino || Kater || Thunderclan Territory || Feeling: Curious

Voorzichtig sloop Dhino door de struiken, erg stil was hij niet, maar in zijn oren wel. Het was een van de weinige keren dat hij alleen een voet in het onbekende zette. Wie zou hier wonen en sterker nog waar was het huis? Hadden deze mensen echt zo'n grote tuin? Even bleef hij staan en keek met grote ogen rond, bos was er om hem heen, zo ver als hij maar kon kijken! Enkel daar zag hij wat blauws glinsteren, water! Snel trippelde hij erheen en zag het beekje toen kabbelen, hij stak een van zijn poten in het water en trok hem toen snel weer terug, dat water was gewoon ijskoud! Rustig keek hij rond, wie zou hier wonen? Weer keek hij naar het riviertje, het versperde de weg tussen deze kant en de andere kant en zwemmen kon hij niet. Zijn blik gleed van de ene naar de andere kant en al snel kwam er een boomstam in zijn zicht. Op volle vaart liep hij er heen en zette voorzichtig een poot op de boomstam en nog een en nog een en de laatste. Nu stond hij er met vier poten op, maar nu moest hij nog wel naar de overkant, voorzichtig en pootje voor pootje liep hij over de stam, tot de boom het ineens begaf. Een luid gekraak was hoorbaar met daarna een plons. Hij had niet gekeken of de boom hem wel kon houden! Idioot die hij was! Spartelend probeerde hij boven te blijven, zou dit zijn einde zijn? Welk geluk moest hij hebben om de een of twee katten die hier woonden toevallig tegen te komen? Ze moesten net op het juiste moment hier zijn, maar deze tuin was zo groot! Zijn moed zonk hem licht in de schoenen, maar hij bleef spartelen, 'HEL...' riep hij en blupte de P onder water, toen hij weer boven kwam schreeuwde hij nog eens om hulp, misschien dat er iemand kwam...

/ This is my life / 105s3nq
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: / This is my life /   / This is my life / Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 8:40

Ik zal je op mijn onzichtbare lijstje zetten ^^
Niemand meer? ;o

/ This is my life / 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: / This is my life /   / This is my life / Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 8:52

Een klein vraagje, hoe is karakter van Crimson?
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: / This is my life /   / This is my life / Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 8:55

Eigenlijk;
Arrogant - Snel kwaad - Humeurig - Manipulatief - Vastbesloten - Denkt dat alles wat hij wil van hem is

Hij zal ook alles doen om Little mee te krijgen, en ik zie hem eerder als een Rogue dan als een kittypet c:

/ This is my life / 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: / This is my life /   / This is my life / Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 9:30

Echte naam: Danielle
Bekendste account: Swiftheart
Voor welk karakter meld je je aan: Crimson
Waarom wil je dit karakter spelen? Ik wil een kater met een karakter zoals hij, dus dit spreekt me erg aan.
Naam kat: Crimson
Uiterlijk: Heeft een grote, sterke bouw.
Innerlijk: Zoals je al zei, arrogant, word snel kwaad, is vaak humeurig, manipulatief, vastbesloten en hebberig.
Beloof je om hem te spelen zoals ik beschreven heb?: 'Course!
Voorbeeld post:

De nacht was gevallen, de stilte omsloot het gebied om Crimson heen. Steeds kouder wordende windvlagen schuurde langs zijn vacht, waar hij zich op dit moment niet van aantrok. Met samengeknepen ogen keek hij rond, het was niet ver meer. Ze moest hier ergens zijn. In de Twoleg Place vielen meer en meer lichten uit in de huizen, de meeste waren nu van plan te gaan slapen. Voor hem gold het tegendeel, hij moet en zal haar vinden voor het licht word. Zijn grote gelaat liet lange schaduwen achter, die zich langzaam voorttrokken met zijn bewegingen. De maan gaf een zilvere gloed af, die angstaanjagend viel op de grond. Achter Crimson hoorde hij het geraas van een auto, al was hij niet van plan opzij te gaan. Ze zullen vanzelf wel voor hem wijken. De auto scheurde langs hem, hij kon de wind nog voelen aan zijn linkerkant. Hou zou aan het eind van deze straat rechtsaf moeten slaan en dan zou ze in een van die huizen moeten zitten. En hij ging haar vinden, hij was hier tenslotte niet voor niets heen gekomen. De wind wakkerde weer aan en liet zich van een sterkere kant zien. Steeds groter wordende windstoten probeerde hem uit de weg te duwen, alsof ze hem hier weg wilde hebben. De bladeren aan de boom kletterde tegen elkaar aan en ritselde mee in de wind. Hij besloot maar wat tempo te maken, ze mochten hem overdag niet zien. Het moest geheim blijven dat hij hier was. Hij was deze nacht niet in zijn beste humeur, dus sacherijnig kon hij lijken. Toen hij rechtsaf sloeg, zag hij een aantal huizen naast elkaar staan. Little moest in een van die huizen wonen, hij wist het zeker. Hij versnelde zijn tempo nogmaals en trippelde naar de huizen toe. Hij stopte bij een van de huizen en bestudeerde het. Dit moest hem zijn. Dit moest het huis van Little zijn. Nog een keer richtte hij zijn blik op het huis, voordat hij naar binnen zou stappen.
Amore
Member
Faye
215
Actief

CAT'S PROFILE
Amore
BerichtOnderwerp: Re: / This is my life /   / This is my life / Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 11:54

Miss. kunnen we doen dat Amore de buurjongen gaat dreigen zonder dat Little het door heeft ? ^^

/ This is my life / 34rsr68
Walking rainbow:
Timberclaw
Member
Linn
141
Actief

CAT'S PROFILE
Timberclaw
BerichtOnderwerp: Re: / This is my life /   / This is my life / Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 12:47

Oké, maar ik wil wel dat die buurjongen toch steeds blijft komen c': Want wanneer Amore haar breekt, zal ze hem nodig hebben.

/ This is my life / 34exauo
Amore
Member
Faye
215
Actief

CAT'S PROFILE
Amore
BerichtOnderwerp: Re: / This is my life /   / This is my life / Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 13:32

Jaaaa, die gaat dn gewn nog hoor x3

/ This is my life / 34rsr68
Walking rainbow:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: / This is my life /   / This is my life / Icon_minitime

/ This is my life /
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-