Secret Santa 2012! - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Secret Santa 2012!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Featherkit.
Member
Secret Santa 2012! - Pagina 2 DPKsfdL
139
Afwezig

CAT'S PROFILE
Featherkit.
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2012!   Secret Santa 2012! - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 21:22

Naam: Noor
Accounts: Featherkit.
Verlanglijstje: Ik ben eigenlijk wel met alles tevreden - zolang het maar met liefde is gemaakt, maar het liefst toch: manips/sheets/tekeningen. Creatieve dingetjes o3o
Megusta: Katten, paarden, anime, muziek - piano en zang voornamelijk en nog meer dingen maar die ben ik momenteel vergeten ;D
Misschien dat ik later nog wat dingen toevoeg als ik erop kom, mits dit mag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore
Member
Faye
215
Actief

CAT'S PROFILE
Amore
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2012!   Secret Santa 2012! - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 21:25

Naam: Iro
Accounts: ik noem wel me bekendste op :$ Amore - Raza - Musicpaw - Red - Breezepaw - Shadewhisper
Verlanglijstje: Een handje vol loveee <3
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2012!   Secret Santa 2012! - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 21:38

Naam: Soepsas ^.^
Accounts: Spotlight, Mr.Mistoffelees, Bunny, Munkustrap, Demeter, Thistlefrost ehhh.... dat was het volgens mij :3 WAIT!! Linttail <3
Verlanglijstje: Alles is leuk ^.^ Voor Spotlight heb ik bijna alles wel (al zijn postsheets enzo altijd leuk ^.^) Dus ik bind het leuk om eens iets voor de andere accounts te krijgen. Ook ben ik verliefd op Jason Mraz ^.^
Thistleclaw
StarClan
Secret Santa 2012! - Pagina 2 JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2012!   Secret Santa 2012! - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 21:50

Naam: Quinty
Accounts: Shinedown//.Silverpaw//Saxon//Lostvoice [en de rest xD]
Verlanglijstje: Met een manipulatie//tekening//setje ben ik altijd wel tevreden ^^'

Eventueel interesses: RPG // Warriors // Muziek // Wolven // Katten // Schrijven // Doctor Who // Torchwood // Anime // Manga // Photoshop

(:
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2012!   Secret Santa 2012! - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 13:16

Naam: Cato
Accounts: Echokit, Deerkit, Dovekit, Pearkit, Cedarkit, Blossompaw, Sunpaw*, Seedpaw (half), Cloudpaw., Redpaw., Eternalthought, Birdsong (half), Nikki, Fluttershy ^^
Verlanglijstje: manip/tekening/setje/sheetje/kader het maakt me niet zo veel uit ^^"
Frostychill
Member
Ann -3-
288

CAT'S PROFILE
Frostychill
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2012!   Secret Santa 2012! - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 13:23

Naam: Annemeike
Accounts: teveel xD Frostypaw (mijn lievelings) Nightsky, Amberpaw, Snatcher,Bone, Ravenna, Riverpaw, Swiftsong, Pinekit', kortom: teveel want het zijn er meer!
Verlanglijstje: een kader met de naam 'Swiftsong' en dit plaatje
Spoiler:
Anders een tekening
Cherryfall
Member
Meerz
31

CAT'S PROFILE
Cherryfall
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2012!   Secret Santa 2012! - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 13:35

Naam: Merel
Accounts: Honeyfur., Kyara', Zara, Rosepaw., Scarpaw, Cherryfall.
Verlanglijstje: Ik ben met alles blij c:
Heartdestroyer
Member
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2012!   Secret Santa 2012! - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 19:10

Naam: Lizle
Accounts: Jaggedpaw,.Dawnpaw,Heartdestroyer,Yaisa,Breezekit,Douce
Verlanglijstje: Een manip/tekening/animatie van Jaggedpaw c:
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2012!   Secret Santa 2012! - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 22:41

Naam: Maaike
Accounts: Littlepaw en Silverfang.
Verlanglijstje: Ik vind alles goed. «3
Misschien iets van m'n toekomstige charrie Swiftkill?
Daypaw
Member
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2012!   Secret Santa 2012! - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 15:50

Naam: The Cat of just Cat
Accounts: Wishpaw, Treeleaf, Daykit*
Verlanglijstje: Verras me maar! Een leuke tekening of sheet... Bedenk maar iets leuks... Very Happy

Intresses: Fantasy, middeleewen, schrijven, katten, honden, cavia's, filmpjes maken... lezen, Hart van inkt (Inkheart) boek, Harry Potter boek...
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2012!   Secret Santa 2012! - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 18:56

Naam: Maartje
Accounts: Mousefur (de anderen zijn inactief en gewoon niet zo belangrijk xD)
Verlanglijstje: Het maakt niet zoveel uit, ik ben met alles blij. Iets total randoms zou wel leuk zijn ;D
Maskpaw
Member
340

CAT'S PROFILE
Maskpaw
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2012!   Secret Santa 2012! - Pagina 2 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 0:37

Naam: Vicky
Accounts: MaskKit (=SKYC) Fluffpaw (=RV), Reassuringsoul (=schC), Bravekit (=TC), frozenkit (=TC) en miss nog paar... naar deze zijn geheel van mij )
Verlanglijstje: verzin maar iets leeeeeuks Razz

Hobby's, : tekenen, kleuren, entertainen, zingen, acteren,lezen schrijven, dichten', koken.

vind k leuk en of interessant : warriorcats, twilight, indianen, canada, katten, wolven,
oldschoool rock muziek zolas queen, bryan adams...
allerlei geloven... uuuuh... en uueehh... dat was t wel.
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2012!   Secret Santa 2012! - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 19:25

Laatste inschrijfdag mensen!
Dotpaw
Member
Secret Santa 2012! - Pagina 2 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2012!   Secret Santa 2012! - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 19:48

Naam: Joows
Accounts: Dotpaw, Palevoice, Silverpool, Duststar, Ryuzaki
Verlanglijstje: Tekening//manipje//leef je uit c: al zou ik geen setjes doen, daar ben k nogal kieskeurig in x]
Interesses: Anime//manga, Japan, Death Note (L <3), lezen, muziek luisteren (Skillet, Linkin Park, Three Days Grace, All Time Low, Evans Blue, Elliot Minor, Hatsune Miku, The Cab, We the Kings, Yiruma), piano spelen, ehh, ehh.. Jah c:
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2012!   Secret Santa 2012! - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 19:51

Je staat erbij.

---

Ik heb mezelf van de lijst gehaald, want ik zou het vervelend vinden als iemand iemand zou krijgen die al weet wie hij heeft... (:
Stripe
Member
Maria
150

CAT'S PROFILE
Stripe
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2012!   Secret Santa 2012! - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 22:46

Naam: Maria
Accounts: Lionblaze, Stormclaw, Strawpaw, Stripe
Verlanglijstje: Postsheets, profielplaatjes, tekeningen, onderschriftjes... Maar vooral een onderschriftje voor Strawclaw (Strawpaw) of een icoontje voor Lionblaze
Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2012!   Secret Santa 2012! - Pagina 2 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 18:07

Kan ik nog xd?

Naam: tanya
Accounts: Darkblood Fernfire en nog 1000000 meer
Verlanglijstje: maakt niet uit, setje sheet tekening van darkblood en darkened ofzo :3
Aurora
Member
Secret Santa 2012! - Pagina 2 2PtO9vk
Esmee
856
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aurora
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2012!   Secret Santa 2012! - Pagina 2 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 18:09

Eigenlijk was gisteren de laatste dag Tanya xD

But...wanneer krijgen we een pm want ik kan niet zo vaak op de computer D=-
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Secret Santa 2012! - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2012!   Secret Santa 2012! - Pagina 2 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 18:12

Geef je iemand even de tijd? Jeez, miss is Dog wel net thuis ofzo. Weet jij veel.
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2012!   Secret Santa 2012! - Pagina 2 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 18:13

Ik ben inderdaad pas net thuis. Ik sluit de inschrijvingen nú. Darkblood kan nog meedoen. Beetje geduld mensen, ben ook maar een mens en als jullie het afwezigheid topic hadden gelezen hadden jullie kunnen zien dat ik gigantisch druk ben... PM's komen er vanavond aan.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Secret Santa 2012!   Secret Santa 2012! - Pagina 2 Icon_minitime

Secret Santa 2012!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Events-
Ga naar: