|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2012! vr 7 dec 2012 - 21:22 | |
| Naam: Noor Accounts: Featherkit. Verlanglijstje: Ik ben eigenlijk wel met alles tevreden - zolang het maar met liefde is gemaakt, maar het liefst toch: manips/sheets/tekeningen. Creatieve dingetjes o3o Megusta: Katten, paarden, anime, muziek - piano en zang voornamelijk en nog meer dingen maar die ben ik momenteel vergeten ;D
Misschien dat ik later nog wat dingen toevoeg als ik erop kom, mits dit mag. |
| | | Faye 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2012! vr 7 dec 2012 - 21:25 | |
| Naam: Iro Accounts: ik noem wel me bekendste op :$ Amore - Raza - Musicpaw - Red - Breezepaw - Shadewhisper Verlanglijstje: Een handje vol loveee <3 |
| | | Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2012! vr 7 dec 2012 - 21:38 | |
| Naam: Soepsas ^.^ Accounts: Spotlight, Mr.Mistoffelees, Bunny, Munkustrap, Demeter, Thistlefrost ehhh.... dat was het volgens mij :3 WAIT!! Linttail <3 Verlanglijstje: Alles is leuk ^.^ Voor Spotlight heb ik bijna alles wel (al zijn postsheets enzo altijd leuk ^.^) Dus ik bind het leuk om eens iets voor de andere accounts te krijgen. Ook ben ik verliefd op Jason Mraz ^.^ |
| | | »q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2012! vr 7 dec 2012 - 21:50 | |
| Naam: Quinty Accounts: Shinedown//.Silverpaw//Saxon//Lostvoice [en de rest xD] Verlanglijstje: Met een manipulatie//tekening//setje ben ik altijd wel tevreden ^^'
Eventueel interesses: RPG // Warriors // Muziek // Wolven // Katten // Schrijven // Doctor Who // Torchwood // Anime // Manga // Photoshop
(:
|
| | | Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2012! za 8 dec 2012 - 13:16 | |
| Naam: Cato Accounts: Echokit, Deerkit, Dovekit, Pearkit, Cedarkit, Blossompaw, Sunpaw*, Seedpaw (half), Cloudpaw., Redpaw., Eternalthought, Birdsong (half), Nikki, Fluttershy ^^ Verlanglijstje: manip/tekening/setje/sheetje/kader het maakt me niet zo veel uit ^^" |
| | | Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2012! za 8 dec 2012 - 13:23 | |
| Naam: Annemeike Accounts: teveel xD Frostypaw (mijn lievelings) Nightsky, Amberpaw, Snatcher,Bone, Ravenna, Riverpaw, Swiftsong, Pinekit', kortom: teveel want het zijn er meer! Verlanglijstje: een kader met de naam 'Swiftsong' en dit plaatje - Spoiler:
Anders een tekening |
| | | Meerz 31
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2012! za 8 dec 2012 - 13:35 | |
| Naam: Merel Accounts: Honeyfur., Kyara', Zara, Rosepaw., Scarpaw, Cherryfall. Verlanglijstje: Ik ben met alles blij c: |
| | | Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2012! za 8 dec 2012 - 19:10 | |
| Naam: Lizle Accounts: Jaggedpaw,.Dawnpaw,Heartdestroyer,Yaisa,Breezekit,Douce Verlanglijstje: Een manip/tekening/animatie van Jaggedpaw c: |
| | | Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2012! za 8 dec 2012 - 22:41 | |
| Naam: Maaike Accounts: Littlepaw en Silverfang. Verlanglijstje: Ik vind alles goed. «3 Misschien iets van m'n toekomstige charrie Swiftkill? |
| | | Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2012! zo 9 dec 2012 - 15:50 | |
| Naam: The Cat of just Cat Accounts: Wishpaw, Treeleaf, Daykit* Verlanglijstje: Verras me maar! Een leuke tekening of sheet... Bedenk maar iets leuks... Intresses: Fantasy, middeleewen, schrijven, katten, honden, cavia's, filmpjes maken... lezen, Hart van inkt (Inkheart) boek, Harry Potter boek... |
| | | Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2012! zo 9 dec 2012 - 18:56 | |
| Naam: Maartje Accounts: Mousefur (de anderen zijn inactief en gewoon niet zo belangrijk xD) Verlanglijstje: Het maakt niet zoveel uit, ik ben met alles blij. Iets total randoms zou wel leuk zijn ;D |
| | | 340
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2012! ma 10 dec 2012 - 0:37 | |
| Naam: Vicky Accounts: MaskKit (=SKYC) Fluffpaw (=RV), Reassuringsoul (=schC), Bravekit (=TC), frozenkit (=TC) en miss nog paar... naar deze zijn geheel van mij ) Verlanglijstje: verzin maar iets leeeeeuks Hobby's, : tekenen, kleuren, entertainen, zingen, acteren,lezen schrijven, dichten', koken. vind k leuk en of interessant : warriorcats, twilight, indianen, canada, katten, wolven, oldschoool rock muziek zolas queen, bryan adams... allerlei geloven... uuuuh... en uueehh... dat was t wel. |
| | | Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2012! di 11 dec 2012 - 19:25 | |
| Laatste inschrijfdag mensen! |
| | |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2012! di 11 dec 2012 - 19:48 | |
| Naam: Joows Accounts: Dotpaw, Palevoice, Silverpool, Duststar, Ryuzaki Verlanglijstje: Tekening//manipje//leef je uit c: al zou ik geen setjes doen, daar ben k nogal kieskeurig in x] Interesses: Anime//manga, Japan, Death Note (L <3), lezen, muziek luisteren (Skillet, Linkin Park, Three Days Grace, All Time Low, Evans Blue, Elliot Minor, Hatsune Miku, The Cab, We the Kings, Yiruma), piano spelen, ehh, ehh.. Jah c: |
| | | Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2012! di 11 dec 2012 - 19:51 | |
| Je staat erbij.
---
Ik heb mezelf van de lijst gehaald, want ik zou het vervelend vinden als iemand iemand zou krijgen die al weet wie hij heeft... (: |
| | | Maria 150
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2012! di 11 dec 2012 - 22:46 | |
| Naam: Maria Accounts: Lionblaze, Stormclaw, Strawpaw, Stripe Verlanglijstje: Postsheets, profielplaatjes, tekeningen, onderschriftjes... Maar vooral een onderschriftje voor Strawclaw (Strawpaw) of een icoontje voor Lionblaze |
| | | Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2012! wo 12 dec 2012 - 18:07 | |
| Kan ik nog xd?
Naam: tanya Accounts: Darkblood Fernfire en nog 1000000 meer Verlanglijstje: maakt niet uit, setje sheet tekening van darkblood en darkened ofzo :3
|
| | | Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2012! wo 12 dec 2012 - 18:09 | |
| Eigenlijk was gisteren de laatste dag Tanya xD
But...wanneer krijgen we een pm want ik kan niet zo vaak op de computer D=- |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2012! wo 12 dec 2012 - 18:12 | |
| Geef je iemand even de tijd? Jeez, miss is Dog wel net thuis ofzo. Weet jij veel. |
| | | Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2012! wo 12 dec 2012 - 18:13 | |
| Ik ben inderdaad pas net thuis. Ik sluit de inschrijvingen nú. Darkblood kan nog meedoen. Beetje geduld mensen, ben ook maar een mens en als jullie het afwezigheid topic hadden gelezen hadden jullie kunnen zien dat ik gigantisch druk ben... PM's komen er vanavond aan. |
| | | | Onderwerp: Re: Secret Santa 2012! | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |