{Fanfic} Hawkheart's Fate

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dogdance
Member
{Fanfic} Hawkheart's Fate DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: {Fanfic} Hawkheart's Fate   {Fanfic} Hawkheart's Fate Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 12:00

The stars will be covered by the wings of the bird of prey, the heart will be darkened by those born today.

Hawkheart, de medicine cat van de Windclan die gezien is in Bluestar's Prophecy, Yellowfang's Secret en Crookedstar's promise. Bijna niks is over zijn verleden onthuld. Lees het nu! Waarom is deze ambitieuze warrior een medicine cat geworden? En wat voor een duistere prophecy achtervolgt hem met elke pootstap? Keuzes moeten gemaakt worden, van fouten wordt geleerd, maar welk pad zal er uiteindelijk gekozen worden door deze jonge, ambitieuze warrior? En zijn alle vooroordelen die over hem gedaan worden wel terecht?

Hallo iedereen! Welkom bij mijn Fanfic over Hawkheart, een medicine cat uit de boeken van Warrior Cats wiens verleden nooit uitgelegd is. Het enige wat over deze mysterieuze, chagrijnige kater is verteld is dat hij ooit een Warrior was. Ik ga proberen zijn verleden te creëren en deze uit te leggen. Ik hoop dat jullie veel leesplezier hebben.

Windclan Allegiances:

Proloog:

Hoofdstuk 1:

Hoofdstuk 2:

Hoofdstuk 3:

Fan Art enzo:

We are siamese if you please <3
{Fanfic} Hawkheart's Fate SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:

Laatst aangepast door Dogdance op vr 7 dec 2012 - 16:48; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotusblaze
Member
62
Actief

CAT'S PROFILE
Lotusblaze
BerichtOnderwerp: Re: {Fanfic} Hawkheart's Fate   {Fanfic} Hawkheart's Fate Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 13:33

Oeh, ik wil graag meer er van lezen, ookal heb ik geen van de boeken gelezen waar Hawkheart in voorkomt ^w^

{Fanfic} Hawkheart's Fate Mv3io6
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: {Fanfic} Hawkheart's Fate   {Fanfic} Hawkheart's Fate Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 15:07

Hartstikke bedankt!

Hier is hoofdstuk 1.

Chapter 1:

Awesome<3:
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: {Fanfic} Hawkheart's Fate   {Fanfic} Hawkheart's Fate Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 15:14

Ik wil zo graag meer «33

Het is echt goed geschreven :3
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: {Fanfic} Hawkheart's Fate   {Fanfic} Hawkheart's Fate Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 15:53

Hoofdstuk 2:

Dank je Shrewleap!

Ik weet het, de hoofdstukken zijn ietwat klein, maar dan kan ik ze wat sneller uitbrengen.

Awesome<3:
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: {Fanfic} Hawkheart's Fate   {Fanfic} Hawkheart's Fate Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 16:12

Me likes. «3

What do you wish for at night?

Lotusblaze
Member
62
Actief

CAT'S PROFILE
Lotusblaze
BerichtOnderwerp: Re: {Fanfic} Hawkheart's Fate   {Fanfic} Hawkheart's Fate Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 16:15

Oeh, leuk verhaal, nog steeds =3

{Fanfic} Hawkheart's Fate Mv3io6
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: {Fanfic} Hawkheart's Fate   {Fanfic} Hawkheart's Fate Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 16:47

Dank jullie!

Ik ga hard, hoofdstuk 3 is er alweer. Hawkkit en zijn broertje gaan het kamp in voor de eerste keer. Het verhaal moet nog een beetje op gang komen, maar ik beloof, in het volgende hoofdstuk gaat er wat gebeuren.

Hoofdstuk 3:

Awesome<3:
Milkyway
Elder
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: {Fanfic} Hawkheart's Fate   {Fanfic} Hawkheart's Fate Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 16:52

Je kan echt goed schrijven ;D
*Was al helemaal opgezogen*

Spread the looooove c:
{Fanfic} Hawkheart's Fate 2ibcn4l
Xx:
Kyra
Member
Nana~
58

CAT'S PROFILE
Kyra
BerichtOnderwerp: Re: {Fanfic} Hawkheart's Fate   {Fanfic} Hawkheart's Fate Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 20:45

Ik vind t echt super! Me want more!

{Fanfic} Hawkheart's Fate Mraix4
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {Fanfic} Hawkheart's Fate   {Fanfic} Hawkheart's Fate Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: