|
| Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: World of Panem[RPG] di 4 dec 2012 - 0:10 | |
| Ten eerste, dit is geen namaak van Linn's site, die duizend keer beter is, een ik twijfel er niet aan, meer leden zal aantrekken dan de mijne, het was gewoon puur toeval. Je hoeft er niets dus achter te zoeken, en dus hoef je me ook niet alweer uit te maken van naäper. Toch bedankt voor de mensen die wel positieve commentaar hebben. Banner: - Spoiler:
Naam van de site: World of Panem Link:http://www.worldofpanem.actieforum.com/Onderwerp: The Hunger Games Omschrijving: Na maanden leven onder dwang hebben de rebellen met behulp van Katniss Everdeen, Peeta Mellark, Gale Howthorne, Haymitch Abernathy, en de overige winnaars/rebellen de oorlog weten te winnen. Snow is; ofwel doodgeknepen door de menigte; ofwel gestikt in zijn lach, president Coin is eigenhandig gedood door Katniss, dus word het land nou geregeerd door President Paylor. De vrede heerst. Distrit inwoners mogen elkaar gaan opzoeken in andere districten, mogen het capitool in en uit wanneer ze zelf willen, en heerst er geen oorlog meer tussen de districten en het capitool. Houdt jij de vrede levend, of bereid je in het geheim een nieuwe oorlog voor? Jij kunt kiezen, als district inwoner of capitool aanhanger. Het lot ligt in jou handen. En moge de kansen ímmer in je voordeel zijn. Statistieken: Alle gebruikers hebben in totaal 63 berichten geplaatst We hebben 7 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Sunset Mijn accs: Rue, Indi Linkpartner: - Spoiler:
- Code:
-
http://i49.tinypic.com/335h2tg.jpg
See you soon xR Het belangrijkste is er momenteel aanwezig, maar er kunnen nog steeds wel wat aanpassingen gedaan worden. Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale |
| | | ♥ I believe i can fly ~ ♥ 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: World of Panem[RPG] di 4 dec 2012 - 7:41 | |
| Dan ga ik maar even als eerste hier posten, om een ruzie hierover te voorkomen; Dit is inderdaad geheel toevallig. Want aangezien jullie weten ben ik al like een halfjaar aan HG bezig. Maar Indi hier was er ook al aan bezig vóórdat ik de site open zette en ging promoten. Dus ze kon het niet weten dat ik ook aan dit onderwerp bezig was. Dus gelieve geen klaag berichten hierover naar Indi, bitte c: |
| | | Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| | | | Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: World of Panem[RPG] di 4 dec 2012 - 17:46 | |
| Thanks little
Bdawn, nou dat staat dan ook wel vermeld op de index zelf, persoonlijk stoort het mij niet, aangezien ik het maar voor het milieu doe(hoe donkerder de site hoe minder licht de monitor moet gebruiken, dus beter voor het milieu), ik wist zelf ook wel dat het anderen zou gaan storen(hoe ik het een beetje lichter kan maken ben ik nog niet uit), maar het is ja, je weet m'n standpunt, beter voor het milieu..
Toch bedankt voor commentaar Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale |
| | | Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: World of Panem[RPG] zo 9 dec 2012 - 22:36 | |
| Weet niet of dit onder dubbelposten valt(??) Om te beginnen, ondanks dat de site nog niet zo lang gepromoot is, heb ik persoonlijk, naar de mening/tips van iemand van op een andere site geluisterd. Omdat ik wist dat het donkerheids gedoe velen zou gaan storen heb ik de code er maar afgegegooid, en voor een geheel nieuwe layout gegaan. Er kan nog wat veranderd worden, dat klopt, maar momenteel ben ik tevreden zoals het nu is, dit betekent niet dat ik niet open sta voor commentaren en tips natuurlijk. Die zijn nog steeds van harte welkom. Ik hoop hiermee meer mensen aan te trekken, en minder mensen te storen. We zijn nog steeds op zoek naar leden, en de site is nog niet bepaald actief, maar ik hoop binnenkort toch wel op wat leden. Bedankt om even een kijkje te geven aan dit topic, en hopelijk tot gauw. Rue Administrator van World of Panem. Nog een korte update: Alle gebruikers hebben in totaal 64 berichten geplaatst We hebben 7 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Sunset Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| | | | | Onderwerp: Re: World of Panem[RPG] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |