Come what may..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Come what may..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Disturbingvoice
Dark forest
Come what may..  7cGr7eu
Tha evil Mimstah~
235

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Disturbingvoice
BerichtOnderwerp: Come what may..    Come what may..  Icon_minitimema 3 dec 2012 - 17:47

LONG LIVE DEATH, LONG LIVE WAR
LONG LIVE THE CURSED MERCENARY.

Deze dag begon al geweldig! Zacht grauwde de witte poes even toen haar prooi aan haar ontsnapte. Natuurlijk. Ze had het tig keer geprobeerd en elke keer ontsnapte dat vervloekte stuk vlees weer aan haar poten. Het kwam gewoon doordat Grayclaw wat was het gisteravond? m gesmeerd was en nog niet teruggekomen was vast en zeker lekker homo aan het doen met die Darkfire of wie dat dan ook mocht zijn. Of kwam het door haar zusje die haar bek had laten zien en vervolgens weer vertrokken was. Hoe dan ook Disturbingvoice lag er helemaal uit. Ze had geen idee meer waar ze precies mee bezig was en ze haatte zichzelf er voor.

Met lege poten kwam ze uiteindelijk met een zucht tot stilstand. "Laat dan maar zitten.." Snauwde ze in zichzelf en schudde haar witte kop. Met een zwierige zwaai van haar pluizige staart draaide de poes zich om en stapte terug richting het kamp om enkel onderbroken te worden door een sneeuwvlok die uit de hemel viel. "Ik haat sneeuw.." Siste ze zacht en grinnikte even zich zo veel manen geleden herinnerend dat ze nog samen met Grayclaw naar de twolegplace ging om daar Kittypets af te maken. De wereld was een mooie tijd toen ze was pas net warrior en ze had geen verantwoordelijkheden. Die tijd was nu anders.. Er werd van haar verwacht sociaal te zijn. Haar clangenoten te helpen. Te jagen. What a waist of time!

Om voor de storm uit te kunnen komen zette de poes het op een snel loopje om enkel voor een waarschijnlijke sneeuwstorm het kamp in te komen waar ze meteen als aan de grond genageld stond. "What the.." Ze hapte even naar adem. De welbekende geur van bloed deed haar dit maal nog een keer extra kijken. "Grayclaw?" Haar stem was argwanend en ze snoof even bij het zien van de grijze kater zo verwond. "What the fk heb jij gedaan?" Ergens was ze boos op hem voor haar opnieuw buiten welk plan dan ook laten en ze wou hem eens lekker aanpakken tot haar hart even een kwartslag omdraaide. Een donkere kater draaide zich om toen ze Gray's naam had gezegd. En twee diep oranje ogen staarde haar recht aan. Het werd Disturbing warm en koud te gelijk terwijl ze de kater aankeek. Een vosselengte afstand minimaal maar het leek alsof ze naar hem toe gezogen werd alsof de zwaartekracht om hem balanceerde.

Om haar heen klonken verschillende katten maar er was enkel hij alsof het donker om hen heen werd en zijn ogen het enigste lichtpuntje waren..







COMPANY;;
Darkfire
&
Grayclaw?

NOTES;;
428 Words

THEME;;
Klik


Come what may..  7cGr7eu
I am the man who arranges the blocks. That continue to fall from up above. The food on your plate now belongs to the state.
A collective regime of peace and love. I have no choice in arranging the blocks. Under traitors rule, what they say goes.
The rule of the game is we all are the same. And my blocks must create unbroken rows. Long live Rushspirit! He loves you!
Sing these words, or you know what he’ll do...
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Come what may..  Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Come what may..    Come what may..  Icon_minitimema 3 dec 2012 - 19:58



Het was de dag nadat Darkfire het kamp was binnengekomen. De lucht was grijs en het was zelfs al hier en daar aan het sneeuwen. Darkfire lag achterin het Warriors hol, de donkerste en meest afgesloten plek. Hij wilde zich tijdens zijn slaap met zijn eigen zaken bemoeien, daar hoefde hij geen pottenkijkers bij. Hij lag met zijn kop op zijn poten naar buiten te kijken. Hij rook de geur van de dikke mist, de regen tikte zacht tegen de bladeren. Toen hij beter keek zag hij zelfs wat sneeuw dwarrelend. Hij gromde wat, hij had een hekel aan sneeuw. Darkfire's oranje ogen keken verveeld. Straks wilde hij wel gaan jagen. De blikken van tot nu toe onbekende katten boeide hem niet. Nieuwsgierige blikken, afkeurende, verachte, en gemene blikken werden hem toe geworpen. Darkfire negeerde ze. Ze zouden hem nog wel leren kennen, hij zou zijn respect ooit terug krijgen, daar was hij op gebrand. Darkfire besloot maar het kamp in te gaan, hij stond op en zag sommige katten hem ontwijken. Hij was een buitenstaander, logisch dat ze dat deden. Het verbaasde hem nog steeds dat ze hem hadden toe gelaten. Hij ging naast het hol zitten en likte zijn wonden, ze waren langzaam aan het helen. Toen hij op keek zag hij Grayclaw. Darkfire liep op zijn gemak naar hem toe en negeerde de blikken. Hij wilde net wat tegen zijn vriend gaan zeggen -hij had zijn bek al open- tot hij wat anders hoorde. "Grayclaw?" een stem was argwanend. "What the fk heb jij gedaan?" Darkfire kon de kat niet zien achter Grayclaw. ''Hij is heeft achter een monster gehangen.'' Spotte Darkfire. Hij kwam achter Grayclaw vandaan en draaide zijn kop naar waar de stem vandaan gekomen was. Hij had gehoord dat het een poes moest zijn geweest. Toen ontmoette Darkfire twee ijselijk maar prachtige ogen. Darkfire's bek viel nog net niet open. Wat een schoonheid van een poes was dat! Hij kuchte even, was bedust en de grond was onder zijn poten weg geschopt. Zijn vurige ogen bleven gevestigd op die van haar. Een paar seconden leken de twee katten de enige in de wereld. Snel herpakte hij zichzelf en zette zichzelf stevig op de grond. Hij versmalde zijn oranje okers. Hij liep op haar af. ''En wie, mag deze schoonheid wel niet wezen?'' Mauwde Darkfire als een echte gentleman.


Gesproken tekst.


Come what may..  2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Disturbingvoice
Dark forest
Come what may..  7cGr7eu
Tha evil Mimstah~
235

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Disturbingvoice
BerichtOnderwerp: Re: Come what may..    Come what may..  Icon_minitimema 3 dec 2012 - 20:22

LONG LIVE DEATH, LONG LIVE WAR
LONG LIVE THE CURSED MERCENARY.

Hij rook overduidelijk naar Thunderclan wait was dit dan die homo Darkfire die Grayclaw half van dr af jatte zodat zij zich enkel maar meer en meer kon vervelen?! Een rilling gleed over haar pluizige rug terwijl ze hopeloos probeerde haar blauwe ogen af te wenden van de kater zonder veel succes..

Het was alsof hij haar vast hielt in ketens en terwijl hij stap bij stap dichterbij kwam had ze het gevoel dat haar poten het onder haar zouden begeven. Wat was dit voor ziek spelletje van Starclan?! Ze opende haar mond om antwoord te geven maar slok toen haar woorden weer in. Onzeker deed ze een stap achteruit en probeerde het ritme van haar hart onder controle te krijgen. "Disturbingvoice.." Klonk haar stem haperend niet precies wetend hoe de klank van haar stem normaal was. "En jij moet dan Darkfire zijn.." Sprak ze zacht iets meer zelfvertrouwen terugkrijgend. "De kater die zo speciaal was voor onze Grayclaw.." Haar ogen vlogen heel even met volledige beschuldiging richting Gray want waarom had hij haar ooit nooit verteld dat dit beest zo... godsklere mooi was!






COMPANY;;
Darkfire

NOTES;;
183 Words

FEELINGS;;
Unsure


Come what may..  7cGr7eu
I am the man who arranges the blocks. That continue to fall from up above. The food on your plate now belongs to the state.
A collective regime of peace and love. I have no choice in arranging the blocks. Under traitors rule, what they say goes.
The rule of the game is we all are the same. And my blocks must create unbroken rows. Long live Rushspirit! He loves you!
Sing these words, or you know what he’ll do...
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Come what may..  Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Come what may..    Come what may..  Icon_minitimema 3 dec 2012 - 20:44



Darkfire's adem leek zich te hebben weg genomen. Hij slikte moeizaam, kon haar schoonheid niet bevatten. Hij stapte op haar af, ze stapte terug. Ze leek nogal onzeker te zijn. Ze was onzeker mar niet... bang. Meestal waren poezen die hij kon bang voor hem. Darkfire sloeg met zijn staart. ''En wie, mag deze schoonheid wel niet wezen?'' Mauwde Darkfire als een echte gentleman. Ze antwoordde met een prachtige stem. "Disturbingvoice.." Klonk haar stem haperend. Een lachje verscheen op zijn gezicht door haar onzekerheid. Haar naam, net zo prachtig als zijzelf. ''Wat een prachtige naam, het past bij je denk ik. Het klinkt voor mij als het breken van beenderen. Als het vloeien van vers bloed.'' "En jij moet dan Darkfire zijn.." Sprak ze zacht iets meer zelfvertrouwen terugkrijgend. Darkfire grinnikte. ''Dat heb je helemaal goed, blue eye.'' "De kater die zo speciaal was voor onze Grayclaw.." Darkfire voelde zich meer op zijn gemak. ''Ach, wat kan ik zeggen. We kennen elkaar al vanaf dat we kittens waren. Hij is nu, een vriend.'' Darkfire hoorde haar stem opnieuw in zijn hoofd. Wacht, die toon. Hij schudde even zijn hoofd. ''We zijn niet zoiets als.. homo ofzou hoor, dame.'' Hij schoot in de lach die duivels maar geamuseerd klonk. Hij zag de sneeuw dwarrelend, het belande op zijn neus. Hij moest niezen en keek snauwerig. ''Gatver, ik haat sneeuw.'' Hij schudde zijn kop schoon.


Gesproken tekst.




Come what may..  2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Disturbingvoice
Dark forest
Come what may..  7cGr7eu
Tha evil Mimstah~
235

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Disturbingvoice
BerichtOnderwerp: Re: Come what may..    Come what may..  Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 17:34

LONG LIVE DEATH, LONG LIVE WAR
LONG LIVE THE CURSED MERCENARY.

Dankzij hem verscheen er iets van een lach op haar lippen waarom zou hij haar nou weer 'blue eye' noemen. Het boeide eigenlijk niet eens want wat was deze kater voor haar laten lachen. Ergens voelde het goed diep binnen in haar en toen ze hem opnieuw hoorde praten begon ze te lachen.

"Weet je dat heel zeker? Ik zie Grayclaw niet vaak van dingen enthousiast worden en ik ken hem ook al zo ongeveer mijn hele leven." Ze grijnsde even voor ze hem opnieuw aankeek. Zijn lach klonk als duizenden belletjes in haar oren perfect in harmonie en ze kon er niets aan doen dat ze heel even wegkeek.

Zijn haat jegens sneew deed haar in de lach schieten. "Ik heb liever dat bloed uit de wolken zou vallen dan sneeuw.." Fluisterde ze zacht en keek hem aan. "Grayclaw had trouwens wel mogen vertellen dat hij jou had als vriend.. Dan was ik al veel eerder achter hem aan gekomen om je te ontmoeten." Sprak ze zacht en glimlachte even naar de kater voor ze haar poot heel even af likte.






COMPANY;;
Darkfire

NOTES;;
182 Words

FEELINGS;;
Joyfull


Come what may..  7cGr7eu
I am the man who arranges the blocks. That continue to fall from up above. The food on your plate now belongs to the state.
A collective regime of peace and love. I have no choice in arranging the blocks. Under traitors rule, what they say goes.
The rule of the game is we all are the same. And my blocks must create unbroken rows. Long live Rushspirit! He loves you!
Sing these words, or you know what he’ll do...
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Come what may..  Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Come what may..    Come what may..  Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 18:10



Darkfire keek naar Disturbingvoice. Hij was betoverd door haar uiterlijk en haar doen, nooit had een poes hem zo direct geraakt. Hij zei dat Grayclaw en hij geen homo waren waarop ze moest lachen. "Weet je dat heel zeker? Ik zie Grayclaw niet vaak van dingen enthousiast worden en ik ken hem ook al zo ongeveer mijn hele leven."''Heel zeker..'' Sprak hij met zwoele stem. Hij stapte dichter naar haar toe. ''Plus, als het wel zo zou zijn.. dan zou ik dat zelfs jammer vinden. '' Hij keek haar speels aan. ''Want, als ik met die haarbal iets zou hebben. Dan zou ik geen enkele kans meer hebben bij een verblindende poes zoals jij...'' Direct nadat Darkfier dat uit zijn mond had gekregen besefte hij pas wat hij had gezegd. Wat was er in Dark Forets name met hem aan de hand?! Hij had een hekel aan liefde. Hij verachte vlijerij.. hij kon het niet uit staan als katten zo lieflijk tegen elkaar deden! En toch.. deze poes liet zijn ijselijke hart twee keer overslaan. "Ik heb liever dat bloed uit de wolken zou vallen dan sneeuw.." Fluisterde ze zacht en keek hem aan. Hij schrok wakker uit zijn gedachte en hij begreep dat ze het over de sneeuw had. Hij lachte en stemde daar knikkend mee in. "Grayclaw had trouwens wel mogen vertellen dat hij jou had als vriend.. Dan was ik al veel eerder achter hem aan gekomen om je te ontmoeten." Sprak ze zacht en glimlachte even naar de kater voor ze haar poot heel even af likte. Darkfire trok verwondert zijn wenkbrauwen omhoog.''Oh, werkelijk? Ik vind het tocg vreemd dat hij het nooit over je heeft gehad. Ach misschien wilde hij je voor zichzelf houden. Iemand zoals jij, zou ik ook niet met jan en alleman delen.


Gesproken tekst.


Come what may..  2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Disturbingvoice
Dark forest
Come what may..  7cGr7eu
Tha evil Mimstah~
235

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Disturbingvoice
BerichtOnderwerp: Re: Come what may..    Come what may..  Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 19:02

LONG LIVE DEATH, LONG LIVE WAR
LONG LIVE THE CURSED MERCENARY.

Door zijn woorden begon ze wat breder te grijnzen. Bah wat was dit voor ziek spelletje dat Starclan met haar speelde haar een warm gevoel geven meteen als ze naar deze kater keek. Voor een poes die elk gevoel van liefde of vriendschap verachtte het was een smerig spel en Disturbing wist zeker dat die smerige half verrotte katten daar boven en als hun het smerig konden spelen kon zij dat ook!

Zachtjes begon ze te lachen en likte even over haar poot. "Grayclaw and I are.. just friends." Sprak ze zacht terwijl haar ogen opnieuw even naar de grijze schaduw achter haar flikkerde. Ze zou hem nog wel krijgen voor haar niets melden over Darkfire.. Even zuchtte ze en keek de kater aan proberend iets half van onderwerp te veranderen. "So.." Begon ze langzaam en keek hem aan. "Ik dacht dat je een Thunderclan kat was." Haar stem was een beetje speels terwijl ze hem met haar inblauwe ogen recht aankeek.






COMPANY;;
Darkfire

NOTES;;
161 Words

FEELINGS;;
Joyfull


Come what may..  7cGr7eu
I am the man who arranges the blocks. That continue to fall from up above. The food on your plate now belongs to the state.
A collective regime of peace and love. I have no choice in arranging the blocks. Under traitors rule, what they say goes.
The rule of the game is we all are the same. And my blocks must create unbroken rows. Long live Rushspirit! He loves you!
Sing these words, or you know what he’ll do...
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Come what may..  Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Come what may..    Come what may..  Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 15:33



Sneeuw dwarrelde naar beneden, hij had het iet wat koud. Hij keek in de blauwe ogen van Disturbingvoice en voelde dat hij nergens anders naar kon kijken. "Grayclaw and I are.. just friends." Sprak ze zacht terwijl haar ogen opnieuw even naar de grijze schaduw achter haar flikkerde. Darkfire grinnikte sinister. "So.." Begon ze langzaam en keek hem aan. "Ik dacht dat je een Thunderclan kat was." Haar stem was een beetje speels terwijl ze hem met haar inblauwe ogen recht aankeek. Darkfire zijn ogen werden harder en de kilte kwam terug bij het woord Thunderclan kat. Hij sloeg geïrriteerd met zijn dikke staart.
''Ja dat WAS ik, wat op tegen? Die clan is mij net zoveel waard als kraaienvoer. Ze zijn niet goed bij hun hoofd, stelletje kittypets. '' Hij keek haar aan niet langer in zijn trance. Hij keek rond in het kamp zag de sneeuw en andere katten.
''Nu ben ik ShadowClan, het verbaast mij nog steeds dat ik hier ben aangenomen.'' Dark zag een paar kittens in de nursery, voelde een grom in zijn keel. Toen hij een zwart kitten zag, leek hij een flasback te krijgen. Zijn kittens! Hij had nog kittens in Thunderclan, shit. Ach, ze zochten het maar uit, hun moeder was een zwak wicht. Hoe zou het de kittens vergaan?


Insploos 0.0

Gesproken tekst.


Come what may..  2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Disturbingvoice
Dark forest
Come what may..  7cGr7eu
Tha evil Mimstah~
235

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Disturbingvoice
BerichtOnderwerp: Re: Come what may..    Come what may..  Icon_minitimema 10 dec 2012 - 19:53

LONG LIVE DEATH, LONG LIVE WAR
LONG LIVE THE CURSED MERCENARY.

Zijn reactie deed haar grommen en ze deed een stap achteruit terwijl haar blauwe ogen recht in de zijne staarde. Dat hij zijn blik afwendde deed haar staart dikker worden en ze staarde recht langs de kater heen. Weigerend zijn mysterieuze blik nog een maal aan te voelen.

Ze haatte hem toch? Ze mocht hem nu al niet net zoals die andere zwakkelingen in haar clan. Ze haatte ze allemaal stuk voor stuk dus waarom zou ze deze Darkfire niet haten. "Het is maar waar jij blij mee bent.." Siste ze half. "Er is geen enkel verschil tussen Thunder of Shadowclan. In the end it are all kittypets who wanna play at war.." Ze siste zacht en deed een stap naar achteren. "Als je wild zou willen zijn had je Rogue moeten worden. Hier blijven regels.." Even snoof Disturbing helemaal niet blij met weten dat ze moest leven onder die regels en niet zelf de dienst uit kon maken. Als zij toch eens leider zou zijn van Shadowclan.. Kregen ze een clan die echt door en door hard was. Ze zou dan die kittypets laten zien wat een Leader zou moeten doen..






COMPANY;;
Darkfire

NOTES;;
192 Words

FEELINGS;;
Angry


Come what may..  7cGr7eu
I am the man who arranges the blocks. That continue to fall from up above. The food on your plate now belongs to the state.
A collective regime of peace and love. I have no choice in arranging the blocks. Under traitors rule, what they say goes.
The rule of the game is we all are the same. And my blocks must create unbroken rows. Long live Rushspirit! He loves you!
Sing these words, or you know what he’ll do...
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Come what may..  Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Come what may..    Come what may..  Icon_minitimevr 8 feb 2013 - 19:45



"Het is maar waar jij blij mee bent.." Siste ze half. Darkfire trok zijn rechter wenkbrauw op. Hij sloeg met zijn staart, wat bedoelde ze daar nou weer mee. Verward maar nieuwsgierig vroeg hij zich af waar ze heen wilde. Hij zuchtte, poezen. Hij wist er af en toe geen raad mee. "Er is geen enkel verschil tussen Thunder of Shadowclan. In the end it are all kittypets who wanna play at war.." Darkfire keek haar iet wat verbaasd aan. De felheid in haar trok hem wel, hij mocht haar. Ergens had ze wel gelijk, maar Darkfire gaf dat natuurlijk niet toe. Hij stapte iets dichter op haar af. ''Dat kun je vinden divaatje. Alleen jij hebt niet bij ze geleefd. Thunderclan is anders, dat weet je net zo goed als ik.Ze zijn berouwvol bij de dood en lachen bij een geboorte, dat is bij mij andersom.'' Hij lachte sinister met sluwe ogen. Haar uitlokken tot meer scherpheid tintelde zijn vacht. Ze wilde dat ze aardig was, maar scherp tegelijk, en dat kon ze. ''Behalve bij de schepsels die ik ooit zou kunnen creëren natuurlijk. '' Hij krulde zijn staart, en moest even grinniken. "Als je wild zou willen zijn had je Rogue moeten worden. Hier blijven regels.." Hij keek haar uitdagend aan. ''Ach, dat mag dan wel zo zijn. Maar ik heb altijd behoefte aan gezelschap, Kwaadschiks of goedschiks. '' Hij lachte naar haar, op zijn manier. Een poot stap en een zwaai van zijn staart brachten hem nog dichter bij haar. Zijn blik dwaalde heel even naar buiten, buiten het kamp. Hij kreeg een idee, en voelde daar wel wat voor. '' Wat denkt u ervan, om mij te vergezellen op een avontuurlijke trip, madam?'' vroeg hij spelend als een gentleman. Hij voelde de kou van de sneeuw aan zijn poten en het sneeuwen was bijna opgehouden. Misschien kon ze hem het territorium een beetje laten zien. Darkfire was nog nooit echt op Shadowclan territorium geweest. Enkel wanneer hij enkele keer met Grayclaw had afgesproken. Hij wist echter bijvoorbeeld niet de benamingen en doelen van het territorium.


Finley ^^''
Ik had het beloofd deze avond te doen, so here it is.

Gesproken tekst.


Come what may..  2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Disturbingvoice
Dark forest
Come what may..  7cGr7eu
Tha evil Mimstah~
235

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Disturbingvoice
BerichtOnderwerp: Re: Come what may..    Come what may..  Icon_minitimedo 28 feb 2013 - 20:49

Now it's too late to live
And my conscience killing me

De witte poes begon te lachen bij zijn woorden voor haar donkere oortjes strak in haar oren gelegd werden. Haar blauwe ogen keken hem strak aan voor ze even met haar staart heen en weer zwiepte en naar hem luisterde, uiteindelijk verzocht hij haar om voor een tripje wat haar maar wat deed grijnzen. Ze knikte even stil en stapte voor hem uit richting de uitgang van het kamp. Ergens achter haar hoorde ze nog Grayclaw protesteren maar het deed haar niet veel meer. "Ik neem aan dat je het territorium nog niet helemaal gezien hebt." Klonk haar stem met iets meer enthousiasme en verdween door de ingang van het kamp om aan de andere kant aan de zijkant te springen zodat hij vrije doorgang had. Ze gaapte nog even en glimlachte toen hij door de ingang kwam.

"Goed dan Sir talkalot wat voor avontuur zou je willen beleven?" Ze grijnsde nog even en ging naast hem lopen. De frisse lente bries gleed door haar vacht bracht haar hoofd even tot stilte. Ze grijnsde opnieuw en duwde zichzelf even speels tegen de kater aan. Precies op dezelfde manier zoals ze met Graystripe altijd deed. Eindelijk een nieuw iemand die ze als vriend zou kunnen zien. Of tenminste vertrouwenspersoon






COMPANY;;
Darkfire

NOTES;;
207 Words

FEELINGS;;
Joyfull


Come what may..  7cGr7eu
I am the man who arranges the blocks. That continue to fall from up above. The food on your plate now belongs to the state.
A collective regime of peace and love. I have no choice in arranging the blocks. Under traitors rule, what they say goes.
The rule of the game is we all are the same. And my blocks must create unbroken rows. Long live Rushspirit! He loves you!
Sing these words, or you know what he’ll do...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Come what may..    Come what may..  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Come what may..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: