102 Actief
| |
| Onderwerp: ThE StUdIo||SoNgS||AaNvRaAg MoGeLiJk|| zo 2 dec 2012 - 17:43 | |
| Ik ben een soort van Songwriter, mijn beste kant is Nederlands, hoewel Engels tegenwoordig ook goed gaat. Ik schrijf verschillende soorten liedjes, van verdriet tot geluk. Niet alle liedjes komen altijd af, vooral de Engelse niet. Je kunt een lied aanvragen, vul daarvoor het lijstje in. - untitled:
You can give me happiness. You make me always a lucky personal. But you forget the mess. And I give never a warning signal.
I always forget all the things what you did wrong. Because I don, t like to know it. Maybe I'm suddenly alone Than I cry a little bit.
You my hope in the dark. The man that I can trust. You talk like a dog's bark.
|
|
Aimée 312 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ThE StUdIo||SoNgS||AaNvRaAg MoGeLiJk|| za 8 dec 2012 - 20:14 | |
| dp...
Lied voor mijn woede:
Loop niet met me mee. Negeer me maar. Zeg op alles maar nee. En dan ben je al klaar.
Wat doe ik nou weer verkeerd? Te veel voor een iemand? Ach, voel je toch vereerd! En verover mijn land.
Ik ben zo weg. Als dat is als je wilt. Ik heb gewoon pech. En jij slaat op tilt.
Ben bang voor woorden. Die jij neerzet hier. Ik kan ze niet pijnloos lezen. Jij bent net als gier.'
Begrijp me een keer.
|
|