XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder. - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Sandstorm
Member
XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder. - Pagina 2 DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder.   XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder. - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 dec 2010 - 15:39

Rain leek niet echt blij met het idee over de Bloodclan. Hij had het eerst ook wennen gevonden; een leider, die had hij eerst niet gehad. Maar je wende er snel genoeg aan. Scourge liet hen doen wat ze wilden, zolang ze maar naar hem luisterden. Dat ging tot nu toe nog wel. Sandstorm was het ook gewoon met hem eens, maar hij besloot daar niet over door te zeuren. Hij knikte met enige trots toen ze zijn halsband zag. 'Ja. Het kamp is bij Tweebeenplaatsen, in de buurt van een groot park,' vertelde Sandstorm. 'Als je wil, kan ik je er wel naartoe brengen,' bood hij aan. Sandstorm hief zijn poot en begon de zandkleurige vacht te likken. Van jagen raakte het altijd in de war. Hij vroeg zich af of Rain lid zou worden of niet. Als ze het niet wilde.. moest ze het zelf weten. Hij was in ieder geval niet van plan om iemand te gaan dwingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rain
Member
71

CAT'S PROFILE
Rain
BerichtOnderwerp: Re: XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder.   XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder. - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 jan 2011 - 12:24

'Ja. Het kamp is bij Tweebeenplaatsen, in de buurt van een groot park, als je wil, kan ik je er wel naartoe brengen.' zei Sandstorm. Rain wist even niet wat ze moest zeggen en dacht na. Het kon vast geen kwaad om een kijkje te nemen in de BloodClan, misschien kon ze zich dan bij hen voegen. 'Eeh, oké.. Ik kan wel mee om te kijken.. Maar vind je leider het niet erg als je vreemde katten mee naar jullie kamp meeneemt?' vroeg ze onzeker. Als ze mee zou gaan dan moest ze nog wel even haar prooi verstoppen. Ze stond snel op en schoof met haar poot wat bladeren over de kuil met prooi. Daarna ging ze weer zitten en wachtte op Sandtail's antwoord.

Sandstorm
Member
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder.   XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder. - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 jan 2011 - 17:19

Rain leek wat.. onzeker, maar ze wilde best mee om te kijken, zo bleek. Sandstorm hoorde haar bezwaar aan. 'Als dat het enige bezwaar is. Nee, ik denk niet dat hij het erg vindt. Misschien denkt hij dat je erbij komt, maar zolang je dat niet nadrukkelijk zegt zal dat ook niet gebeuren. Trouwens, waarschijnlijk is hij van alles aan het regelen, dus je komt hem ook niet tegen,' verzekerde Sandstorm haar, weer eens meer woorden gebruikend dan eigenlijk nodig was. Hij lette er helemaal niet op dat Rain haar prooi verstopte. 'Kom je?' vroeg hij zodra ze klaar was. Hij wachtte tot de grijze poes naast hem stond en begon toen te lopen. 'Het is een eindje lopen, maar het valt nog best mee,' vertelde hij alvast. 'En als je het niet erg vindt loop ik iets om om tweebenen te vermijden.' Hij had zomaar het idee dat Rain dat niet zo'n groot probleem zou vinden.
Rain
Member
71

CAT'S PROFILE
Rain
BerichtOnderwerp: Re: XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder.   XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder. - Pagina 2 Icon_minitimema 3 jan 2011 - 18:52

'Als dat het enige bezwaar is. Nee, ik denk niet dat hij het erg vindt. Misschien denkt hij dat je erbij komt, maar zolang je dat niet nadrukkelijk zegt zal dat ook niet gebeuren. Trouwens, waarschijnlijk is hij van alles aan het regelen, dus je komt hem ook niet tegen.' verzekerde Sandstorm haar. Hij stond op en liep vooruit, Rain volgde. Ze wierp nog een blik op het hutje voor het achter de struiken verdween. 'Het is een eindje lopen, maar het valt nog best mee, en als je het niet erg vindt loop ik iets om om tweebenen te vermijden.' zei Sandstorm. 'Okay.' knikte Rain en ze liepen verder, het bos uit. 'Is Ice je enige kit?' Rain keek naar het kleine pluizige beestje dat achter hen aanhuppelde. In de verte waren de rookpluimen van Twolegplace al inzicht.

-doet Ice eigenlijk nog mee in de RPG?-

Sandstorm
Member
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder.   XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder. - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 jan 2011 - 19:25

- Volgens mij niet meer.. dus ik laat 'r achter (lekkere vader ben ik Razz) -

Rain liep rustig mee, blijkbaar was ze wel gewend aan een eindje stappen. Mooi zo. Als hij ergens niet tegen kon, nou, dan was het wel een zeurende reisgenoot. Nee, daar had hij echt de pest aan. Om de seconde zo'n zinnetje als 'm'n poten doen zo'n zeer' en 'ik heb dorst' daar werd hij echt gek van. Rain leek hem niet zo'n type, halleluja. Haar territorium verdween al snel uit zicht, omdat ze er stevig de pas in hielden. 'Nee, al is ze wel één van de oudsten,' vertelde Sandstorm, met een trotse glans in zijn ogen die je alleen had als je vader was. 'Ijsel en ik hebben nog vier andere kits, Aube, Moon, Seashell en Swan. De meesten lijken op hun moeder, maar Aube lijkt op mij en Moon op ons allebei,' vertelde hij er direct achteraan. Eigenlijk was tweebeen gebied helemaal niet zo erg; daar was hij Ijsel tegengekomen toen ze gewond was geraakt door een stel moordlustige tweebenen. Hij had haar geholpen er bovenop te komen, wat ze gewaardeerd had. Die klik was er direct geweest. Ze liepen nog een tiental minuten stevig door. Sandstorm was het gewend het hele territorium door te schuimen dus kon hij dit makkelijk genoeg aan. Even keek hij achterom naar Rain, maar zij leek het ook goed vol te houden. 'We zijn er bijna, je ziet het al,' meldde hij zodra het park in zicht kwam; regelmatig neergezette bomen en vreemde stalen dingen waar je op moest springen. Langs het park zoefden monsters, maar die durfden er niet in te komen. Sandstorm nam Rain mee tot de ingang van het kamp; of ze naar binnen moesten gaan wist hij niet. 'Wat vind je?'
Rain
Member
71

CAT'S PROFILE
Rain
BerichtOnderwerp: Re: XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder.   XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder. - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jan 2011 - 19:45

'Nee, al is ze wel één van de oudsten,' antwoordde Sandstorm. 'Ijsel en ik hebben nog vier andere kits, Aube, Moon, Seashell en Swan. De meesten lijken op hun moeder, maar Aube lijkt op mij en Moon op ons allebei.' 4 kits, dacht Rain, hoeveel zorgen zal hij daar wel niet aan hebben? Voorlopig hoefde zijzelf nog geen kits, misschien over een paar jaar. Rain en Sandstorm waren al een heel eind van Rain's territorium verwijderd en kwamen bij Twoleg place aan. 'We zijn er bijna, je ziet het al,' zei Sandstorm. Vlakbij zagen ze een groot park. Daar moest het BloodClankamp zijn. Rain voelde zich minder op haar gemak toen ze het park in liepen. Bij een kleine ingang onder een struik (-is het in de struiken-) stopte ze. 'Wat vind je?' vroeg Sandstorm. Rain keek schichtig om zich heen of er geen Twoleg's in de buurt waren. 'Wel mooi..' antwoordde ze. Onderzoekend bekeek ze het BloodClankamp. Nog steeds twijfelde of ze zich bij de BloodClan zou voegen, ze had net een eigen territorium gevestigd, die zou ze dan waarschijnlijk weer moeten verlaten. 'Is jullie leider nu in jullie kamp?'

Sandstorm
Member
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder.   XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder. - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jan 2011 - 20:00

Het kamp was vlakbij. De ingang lag vlak naast wat struiken (denk ik ^^). Sandstorm was hier nog niet zo vaak geweest, maar toch voelde het enigszins vertrouwd. Misschien omdat hij erbij wilde horen. Hij keek even om naar Rain, die er wat minder op haar gemak uitzag. Het viel hem op dat ze in het begin meestal zenuwachtig tegenover dingen stond. Daar was natuurlijk niets mis mee; het behoedde je van grote fouten. Het kamp was nogal leeg. Velen waren gaan jagen. Eerlijk gezegd wist hij niet waar Scourge was en had hij nog nauwelijks met hem gesproken. Alleen toen hij zich aanmeldde voor Bloodclan bij de oproep. Rain vroeg naar Scourge. Sandstorm liep verder het kamp in en keek om zich heen. 'Ik zie hem nu niet,' zei hij na een paar seconden. Hij zou ook niet weten waar hij was en eerlijk gezegd had hij geen zin om aan iedereen te gaan vragen waar hij was. Waarschijnlijk was hij ergens ver weg, om anderen te vragen bij Bloodclan te komen. (Uhm.. ik heb geen idee waar hij is!^^) Wilde Rain bij Bloodclan? Dan zouden ze wel sterker staan.. maar ze hoefde niet. Wow, hij voelde zich net een persoontje dat katten overhaalt iets te doen! Eerst Greeneye die leek te willen joinen, nu Rain.. Het was natuurlijk niet erg, maar toch.
Rain
Member
71

CAT'S PROFILE
Rain
BerichtOnderwerp: Re: XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder.   XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder. - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 jan 2011 - 19:25

Sandstorm liep het BloodClan kamp in, een paar seconden later kwam hij weer naar buiten. 'Ik zie hem nu niet,' antwoordde hij op Rain's vraag. 'Oké, maare..' ze keek naar het BloodClankamp, 'Jij zit dus in de BloodClan, woon je nu ook in jullie kamp of heb je nog ergens anders een eigen territorium..?' vroeg ze. Vragen had ze genoeg, voor ze naar de BloodClan zou gaan. Het fijne van een clan is dat je steun hebt van andere, dacht ze. Als Rogue stond ze er alleen voor. Ergens naast het kamp zag ze in een struik onder de bladeren een muisje wroeten. Rain voelde haar maag zeuren om eten, maar ze zou moeten wachten tot ze weer buiten het territorium van de BloodClan was, ze was niet uit op problemen, en zéker niet met Scourge.

(Zzorry, geen inspiratie x])

Sandstorm
Member
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder.   XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder. - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 17:04

Sandstorm keek tevreden om zich heen. Bloodclan kon groot worden, groot, sterk en machtig. Scourge had de woorden en de wilskracht. Rain stelde nog een vraag. Sandstorm keek haar kant op. 'Ik en Ijsel wonen nu nog in Aztec's boerderij, maar als de laatste kits groot genoeg zijn om te lopen, dan willen we hierheen verhuizen.' Zo wisten ze zeker dat er goed op de kits gelet werd. Hij kon het niet over zijn hart verkrijgen eraan te denken wat er zou kunnen gebeuren met kleine Aube, Seashell, Swan, Moon of misschien Ice.. Nee, hen wilde hij geen van allen kwijt. Ijsel had ook haar rust nodig, in het kamp kon prima voor haar gezorgd worden. Hij zag er trots uit, al deed hij dat niet expres. 'Wil je wat te eten?' De vraag schoot hem opeens te binnen; ze hadden al een stuk gelopen en hij had haar tijdens hun gesprek helemaal niet zien eten! 'Ik haal wel wat,' zei hij, voordat ze ging antwoorden en liep het kamp in. Niemand lette meer op hem; een kat met een halsband was hier gewoon geworden. Het was een teken van macht. Hij pakte twee muizen, knikte naar wat anderen en liep weer terug. 'Alsjeblieft,' mauwde hij, terwijl hij de muis naar haar toeschoof.
Rain
Member
71

CAT'S PROFILE
Rain
BerichtOnderwerp: Re: XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder.   XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder. - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 18:12

'Ik en Ijsel wonen nu nog in Aztec's boerderij, maar als de laatste kits groot genoeg zijn om te lopen, dan willen we hierheen verhuizen,' antwoordde Sandstorm. Rain zag aan zijn gezicht dat hij aan zijn kits en partner dacht. 'Wil je wat te eten? Ik haal wel wat,' zei hij daarna opeens. Rain's humeur klaarde weer wat op en voordat ze kon antwoordden verdween Sandstorm het BloodClankamp in. Nieuwsgierig probeerde ze wat op te vangen uit het kamp, maar dat lukte niet echt dus bleef ze maar gewoon zitten. In de verte hoorde ze het geraas van monsters over de weg. Even later kwam Sandstorm weer terug uit het kamp met wat prooi in zijn bek. 'Alsjeblieft,' zei hij terwijl hij een muis naar haar toeschoof. 'Dankje,' zei Rain dankbaar, waarna ze gulzig aan de muis begon te eten. Nadat ze de muis op had keek ze om zich heen. 'Ik denk dat ik zometeen maar weer eens terug naar mijn territorium moet..' Ze zag dat de zon al onder ging en het begon te schemeren. 'Nog bedankt dat je me jullie kamp hebt laten zien, wieweet kom ik hier nog wel eens terug.' Rain knikte hem dankbaar toe, draaide zich om en draafde weg.

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder.   XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder. - Pagina 2 Icon_minitime

XX Rain's nieuwe territorium (oud jagershutje), en verder.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: