|
| »Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: A little question~ za 1 dec 2012 - 23:39 | |
| Hey! (: Ik had een klein vraagje, ik heb een plannetje in gedachte voor Madvoice, maar ik ben er niet geheel zeker over of dit mag xD Vandaar dit topic 'course :') - Het plan:
Madvoice is geboren als Graykit, vanwege zijn licht grijze ogen. Als apprentice is hij een paar dagen voor zijn warriors ceremonie gevangen genomen door een stel Twolegs, tieners om precies te zijn. Deze hebben hem in een veel te kleine omgeving op gesloten en mishandeld. Door deze eenzaamheid en de mishandelingen, is Graypaw lichtelijk gek geworden en is in zichzelf in de derde persoon gaan praten. Door de Twolegs werd hij trouwens Cicero genoemd, deze naam wilt hij af en toe nog wel eens tegen zichzelf mompelen als herinnering aan deze afschuwelijke tijden. Na maanden opgesloten te hebben gezeten, is hij op een gegeven moment ontsnapt en weer terug gekomen bij ShadowClan. Door zijn karakter verwisseling en het feit dat hij in zichzelf is gaan praten, kreeg hij uiteindelijk de warriorname Madvoice.
Het is dus eigenlijk de vraag of het mag dat Graypaw na zijn ontvoering nog terug mag komen in Shadowclan, of niet xD Oh en misschien een kleine toevoeging, waar ik trouwens ook niet geheel zeker van ben. - Something else:
In de maanden dat Graypaw bij de Twolegs opgesloten zat, kreeg hij ook grote hoeveelheden catnip naar binnen, waardoor hij zwaar is gaan hallucineren. Hierdoor denkt hij dat hij op een nacht is aangesproken door een poes, die zichzelf de Night Mother noemt. Ze zou hem zogenaamd hebben aangewezen als diegene die haar moest vertegenwoordigen op aarde, een zogenaamde Listener. Als Warrior zal Madvoice het daarom nog wel eens over de Night Mother hebben en zichzelf de Listener noemen, waardoor hij als gek en krankzinnig wordt beschreven binnen de clan.
Het bovenstaande idee is trouwens niet echt waar. Het is niet zo dat hij daadwerkelijk de Listener is, de Night Mother bestaat niet eens. Madvoice is gewoon zo ver krankzinnig dat 'ie er in gelooft xD - Quinty And I know you have a heavy heart; I can feel it when we kiss So many men stronger than me have thrown their backs out trying to lift it
But me I'm not a gamble you can count on me to split The love I sell you in the evening, by the morning won't exist.- Stuff &'nd stamps<3:
Thanks Babs<3Thanks Jamie<3
|
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| | | | Irisss >:3 14
| |
| Onderwerp: Re: A little question~ zo 2 dec 2012 - 11:17 | |
| - dit is om te helpen, maar ook een spoiler van de boeken::
Graystripe is ook de Clan uit de Clan weggenomen, en mocht later ook weer terug?
- klik... Acc!:
Bloodyeyes Rolf (natuurlijk)
|
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| | | | Juul. 98
| |
| Onderwerp: Re: A little question~ zo 2 dec 2012 - 11:53 | |
| Sorry voor het bemoeien, niet rot bedoeld of zo. Maar als je ontvoert wordt, kan de kat zelf er toch op zich niks aan doen? Ik bedoel; De speler wel, maar het personage zelf niet. (:
And now I hope this song will reach your ears that solved all my darkest fears I once was blind, but now it's clear wherever I go, I know that you'll be near So I'll say I finally wrote your song at last, sorry that this one came out so sad Every tear I had was shed for the man that gave me a better sense.
|
| | | Miss C. 125 Actief
| |
| | | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
| Onderwerp: Re: A little question~ zo 2 dec 2012 - 12:14 | |
| - Raccoonpaw schreef:
Sorry voor het bemoeien, niet rot bedoeld of zo. Maar als je ontvoert wordt, kan de kat zelf er toch op zich niks aan doen? Ik bedoel; De speler wel, maar het personage zelf niet. (: Als je dat toestaat, dan gaan mensen allerlei verschillende manieren bedenken om hun kat zo lang mogelijk weg te hebben etc. en dan weer terug te laten komen. De beslissing is altijd volledig aan jou, misschien niet aan je kat, maar jij beslist het zelf. Dus ja, als je dat niet wil, dan doe je dat gewoon niet right. Paar dagen onderduiken in territorium kan wel. Of bijv. gewond zijn en dan even niet terug kunnen. Als een kat maar niet echt tijden weg is geweest en helemaal in een ander leven zegmaar. Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
| | | | Onderwerp: Re: A little question~ | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |