|
|
Herbert 118
| |
| Onderwerp: //A new start vr 30 nov 2012 - 18:24 | |
| Ik ben erg lang weg geweest van Warrior cats, maar nu ben ik weer terug. (: Toch wil ik een nieuwe start nemen, gewoon -zo goed als- overnieuw kunnen beginnen. Daarom geef ik al mijn accounts, behalve Briarkit en Aegon, met pijn in het hart weg. Hier zijn ze:
Hiddendance: Clan: Shadowclan Rang: Warrior Gender: Tom-cat Age: 23 Moons Information: Hij is een echte verleider, iemand zonder schaamte die er op los flirt en elk wezen probeert te versieren dat hij tegenkomt, gewoon voor de kick. Hij is ook onbezorgd en houd zich niet graag aan de warrior code
Wishkit: (sorry Moon D:) Clan: Thunderclan Rang: Kit Gender: Tom-cat Age: 1 moon Information: Hij is een onzeker katertje. Hij wordt gepest door zijn broertje en wordt door de andere clankatten benadeeld omdat hij de zoon van Darkfire is. Hij is groot van stuk en gespierd maar bang.
Swanpaw: Clan: Shadowclan Rang: Apprentice Gender: Tom-cat Age: 6 Moons Information: Swanpaw is een vrouwelijk, klein katertje. Hij is tenger, onzeker en verlegen. Hij durft niet goed zijn mond open te trekken en denkt dat hij alles fout gaat doen. Ook wil hij geen andere katten doden of verwonden in de strijd en is hij bang om warrior te worden.
Longtail:
Clan: Thunderclan Rang: Warrior Gender: Tom-cat Age: 21 Moons Information: Hij haat kittypets maar heeft een goed hart. Ook heeft hij een geheime liefde aan de overkant van de rivier: Snowrose, normaal gesproken zouden ze kittens krijgen maar of dat doorgaat weet ik niet meer. Hij is een sterke, redelijk loyale kater die klaar staat voor elk gevecht.
Tinderpaw: Clan: Skyclan Rang: Apprentice Gender: She-cat Age: 8 moons Information: Ze is een bang poesje dat soms last heeft van woedeaanvallen. Waarom? dat staat allemaal in haar voorsteltopic. Ze is erg slim en heeft een geheime crush op Dapplepaw en hij op haar, ze zouden een stel worden, maar door mijn inactiviteit is dat er toch niet van gekomen. Ze is erg slim maar schuchter en heeft een lang verleden.
Note 1: Dat zijn ze, bij sommige ben ik kieskeuriger dan bij andere en bij Longtail, Glacierpaw en Wishkit beslissen de ouders [Wish --> Summerbreeze + Darkfire] en partner [Tinderpaw --> Dapplepaw] mee
Note 2: Tinderpaw staat er niet bij omdat ten eerste de Skyclan weggaat en ten tweede de admins normaal beslissen wat er met een hoge rang gebeurd.
Als je geïnteresseerd bent, post dan iets of stuur een zingende telegram ofzo. Dat was het. ~Herbert
Briarkit ;; Smallear ;; Swanpaw ;; Glacierpaw ;; Brandon Tumblr Ik ga van 4 Juli tot 14 Juli op kamp en kan dus niet reageren op topics en pm's!
Laatst aangepast door Briarkit op di 4 dec 2012 - 21:03; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Bo ~ 334 Afwezig "J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."
| |
| Onderwerp: Re: //A new start vr 30 nov 2012 - 18:26 | |
| IK WIL LONGTAILLLL <333333333 I LOVE THA NAME & LOVE HIM IN THE BOOKS & LOVE HIS CHARACTER HERE & HIS LOVE <3333333333333333 |
|
| |
Herbert 118
| |
| Onderwerp: Re: //A new start vr 30 nov 2012 - 18:28 | |
| |
|
| |
Bo ~ 334 Afwezig "J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."
| |
| Onderwerp: Re: //A new start vr 30 nov 2012 - 18:41 | |
| Owkee :3 Ik zal geduldig wachten op het antwoord van Laura <'3 |
|
| |
Timelord 34
| |
| Onderwerp: Re: //A new start vr 30 nov 2012 - 18:44 | |
| Omg, Snowrose en Longtail worden allebei weggegeven en ik wil allebei hebben, maar ik ben een kitten van hun. ): Maar goed ik ben ana het twijfelen over Wishkit |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: //A new start vr 30 nov 2012 - 18:52 | |
| Van mij mag het Bo, dan denk ik eventueel er misschien aan om Snowrose nog te houden aangezien ik het ook vreselijk moeilijk vind om haar weg te doen. |
|
| |
Bo Merkens 30
| CAT'S PROFILEAge: 6 Moons, but i didn't get a mentor yet... Pinepaw does Gender: Rank: |
| |
| |
Herbert Targaryen 335
| |
| Onderwerp: Re: //A new start vr 30 nov 2012 - 19:06 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Herbert 118
| |
| Onderwerp: Re: //A new start vr 30 nov 2012 - 21:36 | |
| |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: //A new start vr 30 nov 2012 - 21:41 | |
| Als je het niet erg vind kijk ik gewoon naar degene waar je Tinder aan weggeeft voordat ik beslis of Tinder x Dapple verdergaan, oké? c: |
|
| |
Herbert Targaryen 335
| |
| Onderwerp: Re: //A new start za 1 dec 2012 - 8:28 | |
| |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: //A new start za 1 dec 2012 - 8:58 | |
| Her, heb je misschien nog het gehele plaatje van Long? :3 |
|
| |
Danii 357
| |
| |
| |
Herbert Targaryen 335
| |
| Onderwerp: Re: //A new start za 1 dec 2012 - 9:17 | |
| |
|
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: //A new start za 1 dec 2012 - 9:20 | |
| @Her; oke dan ga ik op zoek xD |
|
| |
Chi (: 609 Actief
| |
| |
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: //A new start za 1 dec 2012 - 10:14 | |
| Geïnteresseerd in Wishkit OMG!!! <33333333333 Is ze nou van Darkfire of Darkstripe O.o |
|
| |
Herbert 118
| |
| Onderwerp: Re: //A new start za 1 dec 2012 - 10:43 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: //A new start | |
| |
|
| |