|
|
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Why did U change? za 22 dec 2012 - 20:36 | |
| Naam kat ; Cloudstorm (NIEUW) Wat; Vriend 2 Bekendste account; Flamestripe. (Dit) Uiterlijk; Wit-grijs-zwart gestreept. (Sorry als het fout is ik ben kleurenblind, je ziet het setje wel AVA ; - Spoiler:
OS ; - Spoiler:
Leeftijd ; 16/17 moons. Dan kan hij de andere beschouwen als zijn figuurlijke kleine broertje xD ! Waarom ; Omdat het epic is en cute en omdat het gewoon een goeie verhaallijn is Voorbeeld post;
Cloudstorm liep door het kamp van de Riverclan. Hij liep maar wat te denken en rond te dwalen. Buiten hoorde hij het gefluit van de vogels, het sierlijke gespetter van vissen die onder water gingen, het vertrouwde geluid van het stromende water. Tevens hoorde hij de andere katten van zijn Clan wakker worden. Een geweldige windstoot deed zijn losse vacht wat opwaaien waarbij hij een rare stank rook. Het rook naar Thunderpath. Vreemd het Thunderpath was helemaal niet in de buurt in dit stuk woud. Hij rende naar de kampingang waar zijn poot pijnlijk in een doorn trapte. Na een minuutje verdoofd te liggen door de schade en de pijn die de doorn in zijn poot hat aangericht rende hij verder. De stank werd als maar sterker en toen zag hij iets verderop een kater staan. Zijn vacht rook naar kraaienvoer en naar het Thunderpat en zijn razende monsters en zijn pels stak wirwar alle kanten uit. Zijn rode ambere ogen keken duister naar het slanke lichaam van Cloudstorm. Even werd hij bang maar dan besloot hij dapper naar hem toe te stappen. Toen hij dichterbij kwam rook hij dat hij uitgeput was, honger had en van de Shadowclan kwam. De Shadowclan ?, alert ging zijn vacht overeind staan. Toen hij voor de neus van zijn tegenstander stond liet hij een poot een duwtje tegen hem geven om hem uit te testen. Bij de poot die hij oplichtte maakte de warrior van de andere Clan al een vreemd piep-geluidje. Maar toen de poot hem raakte, zakte hij neer op de grond. Hoe erg het ook was, Cloudstorm zou deze indringer wegjagen. Alleen wist hij nog niet hoe. Misschien moest hij teruggaan naar het kamp en Stormstar of Mousefur om raad vragen, maar hij bedacht zich toen hij potengeroffel over de aarde hoorde stampen in zijn richting. Iemand anders was al op weg. | Ik heb inneens een kader gemaakt ^^ Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Why did U change? za 22 dec 2012 - 21:07 | |
| |
|
| |
Iris en Annemeike 125
| |
| Onderwerp: Re: Why did U change? zo 23 dec 2012 - 10:39 | |
| Vp staat er :3 the heart and soul from a warrior, but with two eyes full off bloodKlik klik klik!!!!!! |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Why did U change? zo 23 dec 2012 - 11:27 | |
| I can't waitttt, wanneer wordt er beslist ? :DDD Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: Why did U change? zo 23 dec 2012 - 12:18 | |
| Is het een goed idee voor Lotus en Smoke? xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: Why did U change? ma 24 dec 2012 - 10:30 | |
| |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Why did U change? ma 24 dec 2012 - 11:09 | |
| Oke dat komt er dan ook in Maar misschien als jullie haar dan gaan zoeken dat ze daar dan dood ligt te bloeden, Het laatste stukje, dan denken ze dat ze doodgaat en dan leggen ze het bij. Omwille van hun dochter die daar ligt doodtebloeden en half dood is xD En waarvan ze eerst denken dat ze dood is ;A; - Thanks <3:
|
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: Why did U change? ma 24 dec 2012 - 11:10 | |
| Ja dat had ik ook bedacht ;3 |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Why did U change? ma 24 dec 2012 - 11:18 | |
| Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Why did U change? di 25 dec 2012 - 12:28 | |
| BEKENDMAKING ~ - Vriend 1 zal gespeeld worden door:
- Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
Katero/Brokenheart!
- Vriend 2 zal gespeeld worden door:
- Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
Robin/Cloudstorm!
|
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Why did U change? di 25 dec 2012 - 12:34 | |
| Jeej, thanks ! *Doet vreugdedansje*
Wanneer beginnen we ? *Maakt account aan nadat hij gedoucht heeft* Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Why did U change? wo 26 dec 2012 - 10:04 | |
| Yes, thanks *danst mee met robin*
Zoals je ziet leeft hij! |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Why did U change? do 27 dec 2012 - 21:17 | |
| Het account komt er morgen, heb het even heel druk... Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Robin 6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Why did U change? di 1 jan 2013 - 21:13 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Why did U change? | |
| |
|
| |