Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: .::Naná's Give Away~ vr 30 nov 2012 - 0:43 | |
| Haii, Ik wil graag weer setjes maken, alleen heb geen zin in om aanvraagjes te doen. Dus maak ik lekker give away setjes. Ik heb geen zin om een hele preek te maken, t lijkt me wel simpel, ik doe geen aanvraagjes, maar plaats hier gewoon af en toe een setje of meerdere en als je die wil vraag je m gewoon. Wie t eerste vraagt, krijgt m, zo simpel is het. Vind je er één leuk, vul dan dit lijstje in. - Code:
-
[color=purple][b][size=29]Give Me That One!!![/b][/size] [b]Real Name::[/b] [b]Voor Account::[/b] [b]Welke::[/b] [/color] De Setjes::- #1:
- ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
|
|
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .::Naná's Give Away~ za 1 dec 2012 - 17:51 | |
| Give Me That One!!! Real Name:: Robin Voor Account:: Stonekit-paw-fang (Bestaat nog niet) Welke:: 1
Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Laatst aangepast door Flamestripe op za 1 dec 2012 - 20:24; in totaal 1 keer bewerkt |
|
hannah 422 Actief Everything is awesome
| |
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .::Naná's Give Away~ za 1 dec 2012 - 20:24 | |
| Aanmelding aangepast Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: .::Naná's Give Away~ za 1 dec 2012 - 21:04 | |
| Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee *een uur verder* Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrr!!!!!! |
|
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .::Naná's Give Away~ za 1 dec 2012 - 21:17 | |
| xDDDDDD Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .::Naná's Give Away~ zo 2 dec 2012 - 11:49 | |
| Kun je een setje maken voor dit account?
Het word een kitten x |
|
Marieke 273 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .::Naná's Give Away~ zo 2 dec 2012 - 11:53 | |
| eh... er staat dat ze geen aanvraagjes doet ;3 |
|
45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .::Naná's Give Away~ zo 2 dec 2012 - 12:00 | |
| |
|