| Fluffy balls Night X Lion | |
|
|
Megurine Tanya 46
| CAT'S PROFILEAge: WHY DO YOU WANNA KNOW THAT YOU SILLY?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Fluffy balls Night X Lion do 13 dec 2012 - 19:12 | |
| Naam: Hyperkit || Hyperpaw || Hyperclaw Real Name: Tanya Waarom?: Ik ben nog nooit een kitten geweest, en ik vind het echt een supercute koppel/ Zweer je actief te blijven?: Cause it's you<3 Karakter: En heel hyper katertje die altijd op en neer springt. Hij is altjd heel vrolijk en lief tegen zijn broertjes en zusjes. Uiterlijk: - Spoiler:
Ava || Os || Ervaring: best veel i think?
Laatst aangepast door Hollyleaf op za 15 dec 2012 - 15:38; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffy balls Night X Lion do 13 dec 2012 - 21:10 | |
| Ik heb even pica toegevoegd, nu blijf ik af mijn aanmelding.
Pica (als warrior) Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Maria 150
| |
| Onderwerp: Re: Fluffy balls Night X Lion do 13 dec 2012 - 21:24 | |
| Tanya, jij komt erbij (: - my accounts <3:
-Stripe -Strawpaw -Lionblaze -Stormclaw
- Van Lauren voor me <3:
|
|
| |
Maria 150
| |
| Onderwerp: Re: Fluffy balls Night X Lion do 13 dec 2012 - 21:32 | |
| *DP* PEOPLE COME HEEEEEERE! - my accounts <3:
- Van Lauren voor me <3:
|
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Fluffy balls Night X Lion vr 14 dec 2012 - 7:41 | |
| - Frostypaw schreef:
- Ze is een lapjespoes, so she's not white
Het zit in de genen dat ze gevlekt is, i guess In de genen zit dat ze ook wit heeft, en gevlekt is. Anders zou mijn lapjeskat ook geen wit hebben gehad want alleen de moeder lapjeskat had wit en de vader was niet wat geen wit te bekennen. As er maar een plekje wit is in een lapjeskat kan je zo een hele witte kitten krijgen met ene paar vlekjes (Mijn kat haar broertje en zusje) Dit is niet aanvallend bedoeld but just to know x'D |
|
| |
Annemeike 54 Actief
| |
| |
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: Fluffy balls Night X Lion vr 14 dec 2012 - 12:16 | |
| - Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
gefeliciteerd Mistykit! Jij bent zoiezo uitgekozen! De Anderen, jullie he been nog steeds kansen
- Spoiler:
|
|
| |
Megurine Tanya 46
| Onderwerp: Re: Fluffy balls Night X Lion vr 14 dec 2012 - 20:30 | |
| |
|
| |
34
| |
| Onderwerp: Re: Fluffy balls Night X Lion vr 14 dec 2012 - 20:33 | |
| |
|
| |
Megurine Tanya 46
| Onderwerp: Re: Fluffy balls Night X Lion za 15 dec 2012 - 15:38 | |
| ow xD, maar ik heb een setje toegevoegt ^^ |
|
| |
lili 63
| |
| Onderwerp: Re: Fluffy balls Night X Lion za 15 dec 2012 - 21:41 | |
| Kunnen er dus geen langharigen kittens bij komen ? Bondi The best! I love YOU!!! [Reidy][Emberkit][Tailchaser][Twilightkit][Forestkit][Pinksong] |
|
| |
Maria 150
| |
| Onderwerp: Re: Fluffy balls Night X Lion za 15 dec 2012 - 22:35 | |
| Night en Lion zijn allebei langharig... - my accounts <3:
- Van Lauren voor me <3:
|
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Fluffy balls Night X Lion zo 16 dec 2012 - 10:32 | |
| srry spamxd
But bij Hyperkit zie je het niet goed maar hij is langharig (: Just saying~ |
|
| |
Mara 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffy balls Night X Lion zo 16 dec 2012 - 13:09 | |
| Naam: Treekit .:. Treepaw .:. Treelove Geslacht:Poes Karakter:Ze is aardig tegen anderen. Ze houdt erg van bomen om in teklimmen. Ze is nieuwgierig en eigenwijs. Ze houdt ervan om anderen e volgen en afteluisteren. Ze kan ook aardig brutaal zijn als iets haar niet aanstaat. Uiterlijk:Haar ogen zijn groen blauw van kleur. Je kan naar het plaatje kijken voor haar uiterlijk, maar dat plaatje wordt het denk ik niet. Het was het beste plaatje wat ik in een half uur kon vinden. Avatar en onderschrift die voor haar misschien kans maakt : - Spoiler:
Abbout me:Real naam: Mara Bekendste account: Sugarkit, ik zit nog niet zo heel lang op deze rpg. Je kan me op Serigala wel vinden als Shyra, als je een voorbeeld post wilt zien. Waarom: Het sprak me gewoon heel erg aan. |
|
| |
5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffy balls Night X Lion zo 16 dec 2012 - 18:20 | |
| |
|
| |
Annemeike 54 Actief
| |
| |
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Fluffy balls Night X Lion ma 17 dec 2012 - 18:56 | |
| Wanneer worden de andere kittens gekozen? |
|
| |
Aimée 312 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffy balls Night X Lion ma 17 dec 2012 - 19:48 | |
| Waarom ook niet? Name: Heavenkit-Heavenpaw-Heavenflight Gender: She-cat. Caracter Heavenkit is een zeer drukke kitten die vaak tot bedaren moet worden gebracht en elke kat, inclusief de Leader, de oren van het hoofd afpraat. Ze is ook erg gezellig en meegaand, ze wilt met echt alles meedoen. Maar ze is ook vlug weer verveelt. Vaak loopt ze in grote dwarse lijnen door het camp heen. Een hyperactief poesje dus. Ze kan eigenlijk niet stilzitten. Soms vinden anderen katten dit erg vervelend en men is bang dat zo'n iets geen goede Warrior kan worden. (''Het verjaagt alle prooi!''). Echter zal bij Heavenpaw juist iets anders lijken. Doordat haar vader een Thunderclan cat is en het boom klimmen in zijn bloed heeft, zal zij dit ook hebben en ze zit graag in de boom. In eekhoorns is ze uitstekend en ook vogels gaat haar gemakkelijk af. Vissen veel minder, omdat ze erg ongeduldig is. Ze zal zich vooral in de bomen tonen en daar achter eekhoorns aanzitten. Voor de rest moet ik nog bedenken. Ze heeft wel last van Claustrobie, hierdoor zal ze vlug de nursey verlaten. Outside: Net als de moeder een lapjeskat: http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&global=1&q=calico+kitten&offset=24#/dn77hr |
|
| |
❤ 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluffy balls Night X Lion di 18 dec 2012 - 19:46 | |
|
Naam: Emberkit Geslacht: Poes Clan: River ......................
Uiterlijk: Emberkit, is een zeer mooi lapjes kitten, ze heeft mooie amber oogjes. Haar vacht is zeer mooie geplakt met aparte kleurtjes.
......................
Karakter: Deze lieve maar ook stoer poes heeft een super hard, Liefde , wil, kracht. Ze is een dapper poesje, en wil graag een goed krijger worden. Haar Drang naar het goed doen kan haar ooit zou haar misschien ooit een baasje maken, Maar zolang ze goed behandelt word door de katten om haar heen is ze een zeer lieve aparte poes.
........................
Over mij: Mijn naam is lili, en je kent me al =) Ik heb meer kittens en katten die ik graag speel op dit spel.
Waarom: Nichtsky is een zeer goed pleeg moeder voor haar, maar ik het het na gevraag en het zou mogen om echt moeder te worden . Ik hoop dat jullie mijn ook kieze omdat Emberkit er anders alleen voor staat. Be Safe,Be Happy, and believe in yourself..!!! |
|
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: Fluffy balls Night X Lion wo 19 dec 2012 - 15:05 | |
| De kittens zijn gekozen! - Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
Treekit!!!!
- Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
Hyperkit
- Spoiler:
- Spoiler:
klik volgende spoiler
- Spoiler:
Emberkit!!!
- Spoiler:
Er komt een topic, en vanaf nu is Nightsky zwanger Gelieve de gekozenen te melden, en daarna de gewenste plaats van geboorte aan te geven (1e, 2e enz.) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Fluffy balls Night X Lion | |
| |
|
| |
|