| [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance | |
|
|
Viktor 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance ma 3 dec 2012 - 21:36 | |
| Voorbeeldpost Snowrose
Haar helderblauwe ogen keken voor zich uit, het leken blauwe lichtjes door de schemering door. De riverclanpoes deed haar best om zich zo goed mogelijk te richten op geuren die in haar neus zouden kunnen binnenkomen. Zelfs het kleinste geluid zou haar niet kunnen ontsnappen. Een windje blies door haar korte, grijze vacht heen. Opeens bewoog er een struik hevig naast haar, onmiddellijk ging al haar aandacht naar de struik toe. De poes wist even niet wat er aan de hand was, maar toen zag ze opeens hoe een bosduif bang de nog niet volledig donkere hemel invloog. Snowrose keek de duif na en probeerde haar aandacht terug bij de jacht te houden. Er lag een laag bladeren op de grond, de laatste tijd was al goed duidelijk geworden dat Leaf-Bare was aangebroken. De bladeren waar de poes op stapte maakten een krakend geluid, maar doordat ze zo haar best deed om licht te zijn, werd het geluid grotendeels gedempt. Een vage geur van een vos die hier waarschijnlijk rond zonhoog had gelopen kwam nu haar neus binnen. Een zachte rilling ging over Snowrose haar rug toen ze dacht aan het pluizige oranje dier die zo gevaarlijk uit de hoek kon komen. Voor een poes op haar eentje kon een ontmoeting met een vos de dood zijn. Dan rook ze dat er een konijn over de plek was gelopen waar de riverlcanpoes nu stond. Ze deed haar best om goed in te schatten waar het dier naartoe was gelopen. Als ze dacht dat te hebben bepaald, volgde ze het spoor. Als een grijze vlek in de nacht verdween de poes.
Met snelle passen probeerde de grijze poes het konijn bij te houden. Ze had op een takje gestapt en was als volgt maar verward achter het knaagdier aangelopen. Veel kans om het konijn nog te kunnen pakken was er niet, maar daar trok Snowrose zich weinig van aan. Ze zou haar best doen om het te pakken te krijgen. Ze stopte pas meet lopen toen dat het konijn een holletje inkroop en niet meer terug kwam. Haar blauwe ogen keken voor haar uit, dan bedacht ze zich dat het slimmer zou zijn om terug te gaan naar het kamp, het was trouwens al bijna nacht en het was nooit prettig om weinig te kunnen zien en alleen door het bos heen te lopen. Pas als Snowrose terug naar het kamp ging vertrekken besefte ze waar ze naartoe was gelopen, ze was dichtbij de boundaries oftewel de rivier die een grens tussen de riverclan en de thunderclan vormde. Zonder het te willen weken Snowrose haar gedachten af naar de prachtige kater waarop ze al tijden verliefd was, namelijk Longtail. De langharige kater waar ze dag in dag uit aan dacht. Het was alweer een hele tijd geleden dat ze haar geliefde had gezien. Zachte regendruppels kwamen uit de hemel neer vallen en belanden op de grijze vacht van de riverclanpoes. De natte heid haalde haar uit haar gedachten. Ook was dit het teken voor haar om verder richting het kamp te gaan.
Sorry een beetje later dan ik had gezegd, maar ze is echt een poes waarmee je leuk kan posten <3 - Spoiler:
|
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance ma 10 dec 2012 - 22:04 | |
| Ik wil even zeggen dat jullie hier nog steeds allemaal mogen op reageren he als jullie geïnteresseerd zijn! ^^ Ik kijk na mijn examens (18e-19e) naar alle geïnteresseerden en de voorbeeldposts (: |
|
| |
a Directioner<3 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance wo 12 dec 2012 - 17:46 | |
| Okee, zoals velen al weten is het Pumpkinpaw = Ghostkit. = Lyra.
Ik ben nog steeds geïnteresseerd in Comet, maar voor Daisy ga ik uiteindelijk toch niet.
x Pumpkinpaw x - Curse of the Castle ~:
|
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance do 13 dec 2012 - 19:13 | |
| Oke bedankt voor te zeggen maar:
Ik heb besloten dat ik Cometkit toch zelf hou. Bedankt voor al die leuke aanmeldingen, ik vind het echt leuk maar ik kan het niet echt over m'n hart krijgen.
Al de anderen staan nog steeds op de accountmarkt, dat zijn Daisysong & Snowrose
Ik beslis waarschijnlijk dinsdagnamiddag of woensdag |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance do 13 dec 2012 - 19:34 | |
| Ik ben zeer geïnteresseerd in Daisysong, je kan van het weekend een voorbeeldpost verwachten ^^ |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance di 18 dec 2012 - 10:36 | |
| @Cato; Maak jij die voorbeeldpost nog even als je tijd hebt? ^^
----
Ik heb nu tijd om te kijken naar al die aanmelddingetjes, dus er kan nog steeds aangemeld worden! |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance wo 19 dec 2012 - 15:18 | |
| Sorry voor dubbelpost. Ik heb besloten dat Snowrose naar Viktor gaat! Gefeliciteerd, ik stuur je het wachtwoord straks door (; - moet nu weg -
- Laura |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance wo 19 dec 2012 - 15:19 | |
| Heel erg bedankt <3 ik ga mijn best doen om haar zo goed mogelijk actief te houden en als ik niet actief genoeg ben moet je haar maar terug vragen <3 |
|
| |
Juul. 98
| |
| Onderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance wo 19 dec 2012 - 15:56 | |
| Mag ik meebeslissen met Daisysong? //Poppywhisker. ;D And now I hope this song will reach your ears that solved all my darkest fears I once was blind, but now it's clear wherever I go, I know that you'll be near So I'll say I finally wrote your song at last, sorry that this one came out so sad Every tear I had was shed for the man that gave me a better sense.
|
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance wo 19 dec 2012 - 17:00 | |
| - Raccoonpaw schreef:
- Mag ik meebeslissen met Daisysong? //Poppywhisker. ;D
Is voor mij goed ^^ |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance wo 19 dec 2012 - 17:18 | |
| Graag gedaan!
& ook Daisysong is de deur uit. Gefeli Cato!
|
|
| |
derp 74
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance | |
| |
|
| |
|