[Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Cinderflame
Member
[Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 DPKsfdL
Viktor
240
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cinderflame
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance   [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 21:36

Voorbeeldpost Snowrose

Haar helderblauwe ogen keken voor zich uit, het leken blauwe lichtjes door de schemering door. De riverclanpoes deed haar best om zich zo goed mogelijk te richten op geuren die in haar neus zouden kunnen binnenkomen. Zelfs het kleinste geluid zou haar niet kunnen ontsnappen. Een windje blies door haar korte, grijze vacht heen. Opeens bewoog er een struik hevig naast haar, onmiddellijk ging al haar aandacht naar de struik toe. De poes wist even niet wat er aan de hand was, maar toen zag ze opeens hoe een bosduif bang de nog niet volledig donkere hemel invloog. Snowrose keek de duif na en probeerde haar aandacht terug bij de jacht te houden. Er lag een laag bladeren op de grond, de laatste tijd was al goed duidelijk geworden dat Leaf-Bare was aangebroken. De bladeren waar de poes op stapte maakten een krakend geluid, maar doordat ze zo haar best deed om licht te zijn, werd het geluid grotendeels gedempt. Een vage geur van een vos die hier waarschijnlijk rond zonhoog had gelopen kwam nu haar neus binnen. Een zachte rilling ging over Snowrose haar rug toen ze dacht aan het pluizige oranje dier die zo gevaarlijk uit de hoek kon komen. Voor een poes op haar eentje kon een ontmoeting met een vos de dood zijn. Dan rook ze dat er een konijn over de plek was gelopen waar de riverlcanpoes nu stond. Ze deed haar best om goed in te schatten waar het dier naartoe was gelopen. Als ze dacht dat te hebben bepaald, volgde ze het spoor. Als een grijze vlek in de nacht verdween de poes.

Met snelle passen probeerde de grijze poes het konijn bij te houden. Ze had op een takje gestapt en was als volgt maar verward achter het knaagdier aangelopen. Veel kans om het konijn nog te kunnen pakken was er niet, maar daar trok Snowrose zich weinig van aan. Ze zou haar best doen om het te pakken te krijgen. Ze stopte pas meet lopen toen dat het konijn een holletje inkroop en niet meer terug kwam. Haar blauwe ogen keken voor haar uit, dan bedacht ze zich dat het slimmer zou zijn om terug te gaan naar het kamp, het was trouwens al bijna nacht en het was nooit prettig om weinig te kunnen zien en alleen door het bos heen te lopen. Pas als Snowrose terug naar het kamp ging vertrekken besefte ze waar ze naartoe was gelopen, ze was dichtbij de boundaries oftewel de rivier die een grens tussen de riverclan en de thunderclan vormde. Zonder het te willen weken Snowrose haar gedachten af naar de prachtige kater waarop ze al tijden verliefd was, namelijk Longtail. De langharige kater waar ze dag in dag uit aan dacht. Het was alweer een hele tijd geleden dat ze haar geliefde had gezien. Zachte regendruppels kwamen uit de hemel neer vallen en belanden op de grijze vacht van de riverclanpoes. De natte heid haalde haar uit haar gedachten. Ook was dit het teken voor haar om verder richting het kamp te gaan.

Sorry een beetje later dan ik had gezegd, maar ze is echt een poes waarmee je leuk kan posten <3

[Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 WzvP7lD
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
[Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance   [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 22:04

Ik wil even zeggen dat jullie hier nog steeds allemaal mogen op reageren he als jullie geïnteresseerd zijn! ^^
Ik kijk na mijn examens (18e-19e) naar alle geïnteresseerden en de voorbeeldposts (:

[Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 Vhsq4z
Pumpkinpaw
Member
a Directioner<3
43
Actief

CAT'S PROFILE
Pumpkinpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance   [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 17:46

Okee, zoals velen al weten is het Pumpkinpaw = Ghostkit. = Lyra.

Ik ben nog steeds geïnteresseerd in Comet, maar voor Daisy ga ik uiteindelijk toch niet.

[Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 348hgft
x Pumpkinpaw x
Curse of the Castle ~:
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance   [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 19:13

Oke bedankt voor te zeggen maar:

Ik heb besloten dat ik Cometkit toch zelf hou.
Bedankt voor al die leuke aanmeldingen, ik vind het echt leuk maar ik kan het niet echt over m'n hart krijgen.

Al de anderen staan nog steeds op de accountmarkt, dat zijn Daisysong & Snowrose

Ik beslis waarschijnlijk dinsdagnamiddag of woensdag

Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance   [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 19:34

Ik ben zeer geïnteresseerd in Daisysong, je kan van het weekend een voorbeeldpost verwachten ^^

[Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 32znv9f
[Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 34xhx6s
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance   [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 10:36

@Cato; Maak jij die voorbeeldpost nog even als je tijd hebt? ^^

----

Ik heb nu tijd om te kijken naar al die aanmelddingetjes, dus er kan nog steeds aangemeld worden!

Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance   [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 15:18

Sorry voor dubbelpost.
Ik heb besloten dat Snowrose naar Viktor gaat! Gefeliciteerd, ik stuur je het wachtwoord straks door (; - moet nu weg -

- Laura

James
Member
[Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance   [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 15:19

Heel erg bedankt <3 ik ga mijn best doen om haar zo goed mogelijk actief te houden en als ik niet actief genoeg ben moet je haar maar terug vragen <3

[Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 90vg07C
Spoiler:
Raccoonpaw
Member
Juul.
98

CAT'S PROFILE
Raccoonpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance   [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 15:56

Mag ik meebeslissen met Daisysong? //Poppywhisker. ;D

And now I hope this song will reach your ears that solved all my darkest fears
I once was blind, but now it's clear wherever I go, I know that you'll be near
[Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 Raccoonpaw
So I'll say I finally wrote your song at last, sorry that this one came out so sad
Every tear I had was shed for the man that gave me a better sense.

[Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 Raccoonpaw
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance   [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 17:00

Raccoonpaw schreef:
Mag ik meebeslissen met Daisysong? //Poppywhisker. ;D

Is voor mij goed ^^

Snowrose
Member
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance   [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 17:09

Heel erg bedankt ik ga haar goed actief houden <3

Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
[Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 15xa6vn
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance   [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 17:18

Graag gedaan!

& ook Daisysong is de deur uit. Gefeli Cato!

Daisysong
Member
derp
74

CAT'S PROFILE
Daisysong
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance   [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 17:31

Dankjewel, ik ga heel goed voor haar zorgen en posten en derp :3 <3

[Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 2ex2fqf
So tell me what to tell you when the world wont listen
The start to the finish, come on and let me hear it
Go on, go ahead and tell your story

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance   [Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance - Pagina 2 Icon_minitime

[Aangeboden] Sometimes goodbye is a second chance
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: