| the *greekclan* (greek=griekse)..[aanmeldingen] | |
|
Stijn~ 95 Actief
| |
| Onderwerp: the *greekclan* (greek=griekse)..[aanmeldingen] di 27 nov 2012 - 19:23 | |
| welkom bij de greekclan aanmelding's topic!
de greekclan is gebaseerd op de verhalen van de griekse goden. ze leven in bossen zoals gewonen warriorcats en er zijn ook tweebenen, maar dit verhaal is in de tijd van de eerste grieken dus alle tweebenen wonen in grote mooie huizen en steden, en ze hebben grote tempels. soms komen er nog wel eens twwebenen jagen in de bossen meestal niet op de katten maar soms zorgen ze wel voor problemen. midden in het bos is er een klein kapot palijsje met kleine witten zuilen in dat palijs is de leader. de katten van deze clan hebben een soort van kittypet namen dus zonder achtervoegsel.
rules *de namen hebben geen achtervoegsel *niet zeuren a.u.b. *geen onderlingen ruzies maken s.v.p. *verder gelden natuurlijk de gewone warrior code's
als je geïnteresseerde bent vul dan alsjeblieft dit lijstje in. waarom: real name: rang: topic name:
[b]uitleg. als je een leader bent dan heet je een: god als je een warrior wilt zijn dan heet je: soldier als je een deputy bent dan heet je een: high soldier als je een medicinecat bent dan heet je een: healer als je een leerling bent dan heet je: low soldier als je een kitten bent dan heet je: kid
-god is: zeus [ikke] -high soldier is: artemis [anne] -healer is: -soldiers is: hades[icey], -low sodiers is: -kids is:
Laatst aangepast door Crumblefur op wo 28 nov 2012 - 22:12; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
33
| |
| Onderwerp: Re: the *greekclan* (greek=griekse)..[aanmeldingen] wo 28 nov 2012 - 19:56 | |
| waarom: ik vind dit super cool real name: weet je best, anne rang: deputy ( high soldier) Kattenaam: Artemis -poes- |
|
| |
Stijn~ 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: the *greekclan* (greek=griekse)..[aanmeldingen] wo 28 nov 2012 - 20:02 | |
| je bent aangenomen en omdat je de eerste was mag je deputy zijn. |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: the *greekclan* (greek=griekse)..[aanmeldingen] wo 28 nov 2012 - 21:41 | |
| Waarom: Omdat ik werkelijk obsessed ben met Griekse mythologie en amgamgamg ik ging Werkelijk bijna van m'n stokje toen ik dit zag. Real name: Laura Rang: Soldier, I guess? xD Kattennaam: Hades
Omdat Hades überepisch is. |
|
| |
Stijn~ 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: the *greekclan* (greek=griekse)..[aanmeldingen] wo 28 nov 2012 - 22:11 | |
| ik ben ook obsessesd door griekse mythelogie!!! je bent aan genomen. hades is een kapot coole naam!! |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: the *greekclan* (greek=griekse)..[aanmeldingen] vr 30 nov 2012 - 18:58 | |
| Hades is ook kapot cool, I mean god van de onderwereld ayeee~ |
|
| |
Stijn~ 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: the *greekclan* (greek=griekse)..[aanmeldingen] zo 2 dec 2012 - 11:23 | |
| -update gebieden greekclan.
smal forest er is een klein woud met grote bomen die in een mooie cirkel staan. in het midden van de bomen zit een klein meertje met wat water ratten. in de bomen zitten vaak vogels.
big water ergens aan de linker zijden van het woud zit een grote water plas met veel vis soorten. zoals roodbaarsjes maar ook karpers dit is de perfecte plek om te vissen.
dark hole de diepe kloof met beneden een smerige, donkere rivier. Als je hier in valt krijg je een enkeltje naar de onderwereld. daar kom je bijna nooit meer uit alleen als de megagods helpen (zij zijn de starclan)
Athene In deze drukke Griekse stad is altijd wel eten te vinden. Pas wel op passerende paarden wagens en soldaten.
Heracles mountain een mooi groen bos boven op een heuvel hier zijn veel appel en olijf bomen. hier zal je altijd wel prooi vinden.
|
|
| |
Stijn~ 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: the *greekclan* (greek=griekse)..[aanmeldingen] ma 31 dec 2012 - 18:04 | |
| wil er echt niemand meer in mijn uber stoere clan :[ |
|
| |
JoJo c: 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: the *greekclan* (greek=griekse)..[aanmeldingen] wo 28 aug 2013 - 7:13 | |
| waarom: DIT IS AWESOME 83 real name jojo :rang: soldier Katten naam; Hermes |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: the *greekclan* (greek=griekse)..[aanmeldingen] wo 28 aug 2013 - 7:34 | |
| D, gelieve te letten op hoe oud een topic al is. Dit topic is van 2012 en hier wordt dus ook niet meer op gereageerd. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: the *greekclan* (greek=griekse)..[aanmeldingen] wo 28 aug 2013 - 18:27 | |
| Jammer dat dit topic zo dood was en niet meer actief is. Ik hoop dat het heropend word :O |
|
| |
| Onderwerp: Re: the *greekclan* (greek=griekse)..[aanmeldingen] | |
| |
|
| |
|