We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Er is denk ik een probleem. Ik zou een nieuw account maken en dat ging goed en toen klikte ik in mijn email op de activeer link en toen kwam ik op deze sité en dan hoort er te staan dat je account is geactiveerd.
Kittypaw: Waarschijnlijk is je account dan al geactiveerd? Nightsky: Gebruik je 10minutemail? Daar gebeurt dat namelijk best wel vaak mee. Gebruik www.ikbenspamvrij.nl eens.
EDIT; Nee hij werkt niet. Ik vul de naam en het wachtw. goed in en dan zegt hij: je hebt een foutieve of inactieve gebruikersnaam of een foutief wachtwoord opgegeven.
Dus hij is niet geactiveerd.. maar als ik hem activeer met de link zegt ie dat ie niet bestaat O.o
En bij mij deed 10minutemail het ook niet ik kreeg steets dezelfde mail dus die was al in gebruik, nu gebruik ik spamvrij en die doet het ook wel goed.. Maar misschien ook niet, maar er zijn wel meer van die sites denk ik.