We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [ LOOKING FOR ] A son ma 26 nov 2012 - 21:20
Buongiorno, Ik zoek iets. Iemand. Een persoon. Een katertje, om precies te zijn. Want als je Ashfang's voorsteltopic hebt gelezen, dan weet je dat hij een zoontje heeft. Als je dat nog niet hebt gedaan, FOEI. Hier is het -> Klik
Goed, hij heeft dus een zoontje in de Windclan. Het katertje is nu een apprentice van acht maanden en heeft geen moeder meer, zijn vader is dus vertrokken. Ik zou het leuk vinden om Ashfang te laten proberen om contact met zijn zoon te krijgen - ondanks dat hij niet meer officieel bij de windclan hoort. Hij wil zijn excuses aanbieden dat hij zijn zoontje heeft verlaten en misschien kunnen ze een goede band opbouwen.
Het mag een bestaand account zijn - ik ben dan wel wat strenger - of een nieuw account, zolang je je maar aan het verhaal houdt, het een katertje is en hij in de windclan zit.
Onderwerp: Re: [ LOOKING FOR ] A son di 27 nov 2012 - 11:07
Oeh *steekt hand op* =D
Real Name: Julia Bekendste account(s): Creamypaw Naam zoontje: Walepaw ~ Walelife Karakter in steekwoorden: Hard, sociaal, wil graag aandacht en is bang om alleen te zijn. Motivatie: Het lijkt me super leuk! Evt. Foto:
Onderwerp: Re: [ LOOKING FOR ] A son di 27 nov 2012 - 15:58
Real Name:Katero Bekendste account(s):Firelion-Moonpoint Naam zoontje:Stonepaw-Stoneclaw Karakter in steekwoorden:Gemeen, sluit katten buiten, hoge eigendunk, vaak alleen, geen vrienden. Motivatie:Het lijkt me erg leuk, en ik vind Stonepaw nu al leuk. Evt. Foto: Foto:
Spoiler:
setje:
Ava:
Smokedust
StarClan
Bo ~ 334 Afwezig "J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."
Onderwerp: Re: [ LOOKING FOR ] A son di 27 nov 2012 - 16:03
Omg te story, everything <3 Real Name: Bo :3 Bekendste account(s): Beautysoul/Smokedust/Jaypaw Naam zoontje: Headpaw - Headbump Karakter in steekwoorden: Onhandig - Verlegen - slap - Kan niet tegen verlies. Motivatie: Tha story und evertything <3 Evt. Foto:
Onderwerp: Re: [ LOOKING FOR ] A son di 27 nov 2012 - 18:00
Ohmy, al drie aanmeldingen *slaat handjes voor gezicht* Ik denk er nog even over na, maar ik denk dat ik vanavond/morgen zal kiezen. Als er nog meer mensen komen is dat best, maar ik kies sowieso morgen~
Onderwerp: Re: [ LOOKING FOR ] A son di 27 nov 2012 - 18:06
Real Name: Robin Bekendste account(s): Dit, Flamestripe Naam zoontje: Mintpaw (Bestaand acc) Karakter in steekwoorden: Loyaal-Speels-Snel-Geeft niets om de warrior code. Motivatie: Dit was heel harde toeval want ik zocht net een vader voor hem en hij zat ook in Windclan. Ik wil het dus heeeeeeeeeeel graag ^^ Evt. Foto: AVA :
Groetjes, Flame
Flamestripe || Falconscreech
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
::
Thanks Vicky <3:
Laatst aangepast door Flamestripe op di 27 nov 2012 - 20:45; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: [ LOOKING FOR ] A son di 27 nov 2012 - 20:23
Real Name: Jorik Bekendste account(s): tigerstorm Naam zoontje: tigerstorm Karakter in steekwoorden: ongeduldig, loiaal, goeie vechter Motivatie: ik heb nog geen familie en ik ben eenzaam Evt. Foto:XXXXX
Onderwerp: Re: [ LOOKING FOR ] A son wo 28 nov 2012 - 21:25
Oké, na een tijdje denken denk ik dat ik voor Julia ga met Walepaw. Short note, als je walvis bedoelt dan is het whale, maar oké, geen grammarfreak hier. Ik vind de tegenstelling namelijk erg leuk tussen een niet zo sociale vader en een zoon die graag aandacht wil. Tegen de anderen; de keus was niet makkelijk en ik hoop dat het niet heel erg is dat jullie niet gekozen zijn~