|
| Gefeliciteerd, Barmbleclaw & Honeyfeather! | |
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Gefeliciteerd, Barmbleclaw & Honeyfeather! di 2 nov 2010 - 14:37 | |
| Whoohoo jarig o3o Ik ben half bevroren op het hockeyveldxD Nu zit ik met een kruik, een vest, wolvensloffen, wolven T-shirt, fleece deken en een dikke stoffen trainingsbroek 8'D |
| | | 410
| |
| Onderwerp: Re: Gefeliciteerd, Barmbleclaw & Honeyfeather! di 2 nov 2010 - 15:39 | |
| GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAGEN, BABS EN ABI!!!!!!! <3 Poppies and posies I'll be married to rosies |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| | | | 1472
| |
| Onderwerp: Re: Gefeliciteerd, Barmbleclaw & Honeyfeather! di 2 nov 2010 - 16:06 | |
| OMG HOE AWESOME WAZZERD OMG DAT ROCKT EN IK HERKEN ZE ALLEMAAL OMG OMG OMG OMGOMGOMGOMGOMG |
| | | 460
| |
| Onderwerp: Re: Gefeliciteerd, Barmbleclaw & Honeyfeather! di 2 nov 2010 - 16:06 | |
| GEFELICITEERD Namens Angelos,Scytheshade,Crookedstar,Steelfang,Tigerkit,Swiftstorm en ANGELO |
| | | 1413
| |
| Onderwerp: Re: Gefeliciteerd, Barmbleclaw & Honeyfeather! di 2 nov 2010 - 17:18 | |
| CONGRATS! CONGRATS! veel plezier! Yay! fijne verjaardag! xxx Kittypaw en de rest dus ook van Raindrop die Ashpaw ballonnen geeft! van Dewstream die haar zusje Honeyfeather knuffelt! Van Sandstorm die Wavefur komt plagen op haar territorium! van Kittypaw die Emberstorm en Tallstar omver duwt en kopjes geeft! En natuurlijk van mij, omdat ik je hier heb leren kennen en omdat ik zo gezellig met je kan kletsen en rpg'en!
Laatst aangepast door Kittypaw op wo 3 nov 2010 - 19:27; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | 846
| |
| | | | Emma2 509 Actief
| |
| | | | 846
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Gefeliciteerd, Barmbleclaw & Honeyfeather! | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |