My heart is broken now. I have to say goodbay...
Oke mensen.
Aangezien ik een soort nieuwe start wil maken op WC heb ik een besluit genomen, ik ga namelijk alleen maar kitten aanmeldingen doen, niks meer erbij. Ik heb 5 Apperentices/Warriors die ik houd. Namelijk: Skippy, Leafstorm, Bravepaw(heart), Pheasantfeather en Swiftbreath. Ik ga de kittens die ik nu heb ook houden. Peachkit, Paradisekit, Whisperkit en alle aangemeldde kittens voor de Gezocht topic's. Het spijt me ook, maar ik ben ook vanplan Dreamerpaw weg te doen, ik ben nog niet zeker. Maar ik denk (nog) van niet. Er kunnen accjes bijkomen!!
Pebblepaw
Ik had best veel plannen met deze Riverclan kater. Ik heb hem altijd behouden maar ik hak nu de knoop door. Ik weet zeker dat ik hier spijt van ga krijgen, maar het moet. Ik ben niet erg picky met hem. Hij zit in de Riverclan.
Raspberry
Ze zit nu in de Skyclan. Haar zus is Whisperwind en ze zal na de verhaallijn naar de Riverclan gaan met haar zus.
Coppersong
Mag teruggenomen worden. Maar ik wil een nieuwe start maken en ben nog niet erg aan hem gehecht.
Foxsong
Ik ben dol op deze kater. Hij is alles voor mij geworden. Hij heeft een verhaallijntje maar die is nog nieteens begonnen. Ook heb ik dan liever dat deze dan niet meer doorgaat ;0
Mockingpaw
Hij is een jonge Shadowclankater. Mockingpaw heb ik nu best een lange tijd gehad, maar ook bij hem moest ik de knoop doorhakken. Hij heeft een crush op Innerpaw.
Ik wil een account van je overnemen
RL naam:
Naam bekendste acc:
Wie wil je overnemen:
Motivatie:
Accounts die ik houd/bezit nu [8]
~ Leafstorm
~ Skippy
~ Bravepaw/heart
~ Swiftbreath
~ Pheasantfeather
~ Peachkit