|
|
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 nov 2012 - 17:50 | |
| - Smokedust schreef:
- Mr. Tips schreef:
- Smokedust schreef:
- Mr. Tips schreef:
- Fijn, en nou is de eerste (nogal cliché, maar toch best goed gelukte) kaart ook al verpest doordat het opslaan als .jpg hem helemaal wazig en korrelig heeft gemaakt...
Je kan em dan tog weer overtrekken en em dan opslaan als .png? :3 Dat mag niet. Het is voor school en ik moet het opslaan als jpg of tig. Omg, gemeen o.o Nou ja, het zal wel handiger zijn ofzo. Ze zullen het niet voor niets zeggen... Maar goed, mijn kaart is eigenlijk al niet goed omdat hij te typisch is (je moest in je kaart eigenlijk iets van de 'eigenzinnigheid' van mijn school stoppen (wat dat ook precies moge betekenen ^^")), maar ik heb ook geen idee wat ik dan kan doen. Er komen alleen plaatjes van cliché kaarten in me op (en dus dat met die vluchtende kalkoen, maar zo'n kaart verstuur je niet naar de ouders van leerlingen ^^') |
|
| |
Bo ~ 334 Afwezig "J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 nov 2012 - 17:53 | |
| - Mr. Tips schreef:
- Smokedust schreef:
- Mr. Tips schreef:
- Smokedust schreef:
- Mr. Tips schreef:
- Fijn, en nou is de eerste (nogal cliché, maar toch best goed gelukte) kaart ook al verpest doordat het opslaan als .jpg hem helemaal wazig en korrelig heeft gemaakt...
Je kan em dan tog weer overtrekken en em dan opslaan als .png? :3 Dat mag niet. Het is voor school en ik moet het opslaan als jpg of tig. Omg, gemeen o.o Nou ja, het zal wel handiger zijn ofzo. Ze zullen het niet voor niets zeggen... Maar goed, mijn kaart is eigenlijk al niet goed omdat hij te typisch is (je moest in je kaart eigenlijk iets van de 'eigenzinnigheid' van mijn school stoppen (wat dat ook precies moge betekenen ^^")), maar ik heb ook geen idee wat ik dan kan doen. Er komen alleen plaatjes van cliché kaarten in me op (en dus dat met die vluchtende kalkoen, maar zo'n kaart verstuur je niet naar de ouders van leerlingen ^^') DOE EEN KALKOEN IN EEN KERSTBAL :DD |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 nov 2012 - 17:54 | |
| En nu maken dat ik weg kom xD BEN AL TE LAAT!!! DOEII!! |
|
| |
Danii 357
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 nov 2012 - 17:55 | |
| Ik had allang gepost moeten hebben.
Well, dat gebeurt morgen. Nu eerst eten :') |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 nov 2012 - 17:56 | |
| |
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 nov 2012 - 17:57 | |
| - Smokedust schreef:
- Mr. Tips schreef:
- Smokedust schreef:
- Mr. Tips schreef:
- Smokedust schreef:
- Mr. Tips schreef:
Je kan em dan tog weer overtrekken en em dan opslaan als .png? :3 Dat mag niet. Het is voor school en ik moet het opslaan als jpg of tig. Omg, gemeen o.o Nou ja, het zal wel handiger zijn ofzo. Ze zullen het niet voor niets zeggen... Maar goed, mijn kaart is eigenlijk al niet goed omdat hij te typisch is (je moest in je kaart eigenlijk iets van de 'eigenzinnigheid' van mijn school stoppen (wat dat ook precies moge betekenen ^^")), maar ik heb ook geen idee wat ik dan kan doen. Er komen alleen plaatjes van cliché kaarten in me op (en dus dat met die vluchtende kalkoen, maar zo'n kaart verstuur je niet naar de ouders van leerlingen ^^') DOE EEN KALKOEN IN EEN KERSTBAL :DD Maar ik vind een kerstkaart met een kalkoen zo zielig Oja, een nieuwjaarskaart kan trouwens ook, maar daar heb ik ook geen ideeën voor. Of ik moet gewoon 2013 erop schrijven met wat leuke kleurige patroontjes eromheen, maar dat is stom. @ Nath Oew, die staan op mijn verlanglijstje :3 (Nu ga ik mijn ouders een hele goede tip geven voor een cadeautje) |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 nov 2012 - 18:00 | |
| Oké, twee stemmen voor Shadow xD Dan prop ik 'm in Shadowclan, verder doe ik niets aan 'm.
Over een half uurtje ben ik weg <'3 Ik hoop dat de jongens wat Energy voor me hebben overgehouden xD |
|
| |
Faye 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 nov 2012 - 18:01 | |
| Bn bij me vriendin Yvette :3 :3 >D Oke, dat moest ik ff melden. |
|
| |
Herbert 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 nov 2012 - 18:01 | |
| Ik heb zin in kerstmis :3 |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 nov 2012 - 18:03 | |
| Welke sheet is leuker? - Deze..:
- Of deze...:
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 nov 2012 - 18:05 | |
| - Briarkit schreef:
- Gaan we net eten, kiepert mijn moeder de halve pizza in de vuilbak xD
Echt lol? xD Dat is echt.. arhg Ik heb ooit 2 pizzas gegeten achter elkaar xD |
|
| |
Danii 357
| |
| |
| |
310 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 nov 2012 - 18:08 | |
| |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| - Dapplepaw schreef:
- Briarkit schreef:
- Gaan we net eten, kiepert mijn moeder de halve pizza in de vuilbak xD
Echt lol? xD Dat is echt.. arhg Ik heb ooit 2 pizzas gegeten achter elkaar xD De vriend van een vriendin van me, heeft vorig jaar in Parijs 4 pizza's naar binnen gewerkt, omdat die huppelkutjes niet meer wilde en hij honger had :') |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| - Moonstripe schreef:
- omfg a beanie :c
Ikr ik wou hem al zo lang, tis een mooie zwarte ^^ En nu zoek ik lekker veel hairstyle maniertjes xD |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 nov 2012 - 18:12 | |
| - Yaisa schreef:
- eerste is leuker c:
Ok =') |
|
| |
Herbert 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 nov 2012 - 18:13 | |
| Wat is een Beanie ? *Noob* |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 nov 2012 - 18:14 | |
| Een beanie is een soort van muts ^^ Heb je heel erg veel verschillende soorten in, google het es zou ik zeggen xD Ik heb een oversized beanie, zo'n lekkere slobber muts |
|
| |
Herbert 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 nov 2012 - 18:16 | |
| Heb het eens opgezocht, best wel coowl : D |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 nov 2012 - 18:17 | |
| finally time to breath... |