|
|
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 nov 2012 - 19:50 | |
| Leuk Bo =3 Meh, iemand een idee wat ik voor Sinterklaas kan vragen? M'n moeder zei dat een cowboysbag te duur was, heb ik voor gespaard en zelf gekocht, nu weet ik niks te vragen en zegt ze dat ik hem eigenlijk best voor Sinterklaas had mogen hebben. Ja lekker dan, dag 130 euro! |
|
| |
Faye 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 nov 2012 - 20:02 | |
| |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 nov 2012 - 20:05 | |
| I.don't.wanna.be.inactive.. |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 nov 2012 - 20:05 | |
| Ahh, hey Chi x'D Edit: @ Cato, voor volgend jaar een tip, Als je midden in het jaar iets bedenkt dat je wil hebben, zet het op een Word-document, sla dat document op en hou het bij x'D Zo weet je wat je kan vragen, but nu weet ik even niks... |
|
| |
Faye 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 nov 2012 - 20:07 | |
| - Blossompaw schreef:
- Leuk Bo =3
Meh, iemand een idee wat ik voor Sinterklaas kan vragen? M'n moeder zei dat een cowboysbag te duur was, heb ik voor gespaard en zelf gekocht, nu weet ik niks te vragen en zegt ze dat ik hem eigenlijk best voor Sinterklaas had mogen hebben. Ja lekker dan, dag 130 euro! Vraag mij >D |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 nov 2012 - 20:09 | |
| eeen kameleooon? xD of een uuuh emotie-kleuren-lamp? of karaoke-set? xD whahaha |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 nov 2012 - 20:10 | |
| Suddenly, iedereen heeft verkering.
BRB -> Sobbing in a corner ;-; |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 nov 2012 - 20:10 | |
| @Cees; Weet ik.. xDD Ik wilde dus een cowboysbag vragen maar dat was te duur enzo.. Nja, wat ik al had verteld dus ._.
@Amore; Omfg ja.
@Maskkit; lol alle drie en dan heb ik een emotiekleurendekaraokekameleon c: |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 nov 2012 - 20:11 | |
| OMG awesome galgje woord xD
|
|
| |
Danii x 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 nov 2012 - 20:11 | |
| Wiskunde is een rot vak, vooral met de lerares die ik nu heb. Maar het moet maar af >>
Laatst aangepast door Harepaw' op wo 28 nov 2012 - 20:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 nov 2012 - 20:13 | |
| Lol, bij Frans gisteren was er iets mega grappigs gebeurd x'D Ik en die leerkracht hebben altijd 'ruzie' en tja.. We mogen elkaar niet echt Vroeg er iemand in't Frans wat 'Op de zenuwen werken' betekende xD Zei die zo 'Vraag dat maar aan Christy, die weet goed wat dat betekende zene.' Lol x'DD |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 nov 2012 - 20:18 | |
| - Saxon schreef:
- Suddenly, iedereen heeft verkering.
BRB -> Sobbing in a corner ;-; I'm still a loner Q <'3 Lets be alone together xD Ik vraag me af hoe bepaalde mensen al like.. 5 vriendjes/vriendinnen gehad hebben rond mijn leeftijd. Kom ik aan met 'ik heb nooit iets met iemand gehad' xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 nov 2012 - 20:19 | |
| http://www.livestream.com/flaredanceOm 20:40 ga ik beginnen met Pokemon Black nuzlocke te streamen - De nuzlocke regels!:
Nuzlocke regels! Als een pokemon’s HP 0 bereikt, wordt deze als dood beschouwd en moet deze voor altijd in de box blijven. o In het geval dat alle pokemon uit het team dood gaan, zijn er drie herkansingsmogelijkheden. 0/3 Geen gebruik van healing items, ook geen status o Dokters onderweg vallen onder pokémon center heals, mag dus ook gebruikt worden. In elk nieuw gebied mag je enkel de eerste pokemon vangen! Gaat deze dood, zijn er geen herkansingen! o Bij het geval van een duplicaat, krijg je 2 herkansingen iets anders te vinden. o Geen duplicaten, behalve als die pokemon gestorven is. Geld ook voor evoluties. o Mocht een shiny pokemon verschijnen, vallen al deze regels in het niet. Pokemon gevangen? Verplicht een bijnaam geven! Pinwheel forest (Inside en outside) gelden als aparte gebieden.
|
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 nov 2012 - 20:19 | |
| - Cethin schreef:
- Saxon schreef:
BRB -> Sobbing in a corner ;-; I'm still a loner Q <'3 Lets be alone together xD Ik vraag me af hoe bepaalde mensen al like.. 5 vriendjes/vriendinnen gehad hebben rond mijn leeftijd. Kom ik aan met 'ik heb nooit iets met iemand gehad' xD Ik ben 17 en still single. I mean, zelfs mijn moeder was eerder >> Die had d'r eerste vriendje op d'r 15e. Great, srsly >> They say that only boys can go to the friendzone, well believe me, girls can go there to -.-" |
|
| |
Faye 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 nov 2012 - 20:20 | |
| - Blossompaw schreef:
- @Cees; Weet ik.. xDD
Ik wilde dus een cowboysbag vragen maar dat was te duur enzo.. Nja, wat ik al had verteld dus ._.
@Amore; Omfg ja.
@Maskkit; lol alle drie en dan heb ik een emotiekleurendekaraokekameleon c: ' My name begins with a I =D |
|
| |
a Directioner<3 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 nov 2012 - 20:22 | |
| - Cethin schreef:
- Saxon schreef:
BRB -> Sobbing in a corner ;-; I'm still a loner Q <'3 Lets be alone together xD Ik vraag me af hoe bepaalde mensen al like.. 5 vriendjes/vriendinnen gehad hebben rond mijn leeftijd. Kom ik aan met 'ik heb nooit iets met iemand gehad' xD +1. You're not the only one ;~;
@Amore; Iro? Gokje.. Dat is de enige naam die ik hier wel eens gehoord heb met een I.. |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 nov 2012 - 20:23 | |
| @Amore; Ik haat namen raden xDD Iro? Isa? |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 nov 2012 - 20:24 | |
| - Pumpkinpaw schreef:
- Cethin schreef:
- Saxon schreef:
BRB -> Sobbing in a corner ;-; I'm still a loner Q <'3 Lets be alone together xD Ik vraag me af hoe bepaalde mensen al like.. 5 vriendjes/vriendinnen gehad hebben rond mijn leeftijd. Kom ik aan met 'ik heb nooit iets met iemand gehad' xD +1. You're not the only one ;~;
@Amore; Iro? Gokje.. Dat is de enige naam die ik hier wel eens gehoord heb met een I.. +1 :3 |
|
| |
Faye 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 nov 2012 - 20:24 | |
| - Blossompaw schreef:
- @Amore; Ik haat namen raden xDD Iro? Isa?
|
|
| |
Wazzy 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 nov 2012 - 20:30 | |
| - Linepaw schreef:
- Pumpkinpaw schreef:
- Cethin schreef:
- Saxon schreef:
@Amore; Iro? Gokje.. Dat is de enige naam die ik hier wel eens gehoord heb met een I.. +1 :3 +1 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|