|
| May Starclan Light Your Path~ | |
| Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: May Starclan Light Your Path~ zo 25 nov 2012 - 17:37 | |
| Dit is het topic waar je over de gene kan praten die je bent verloren. Je hebt het lucht je hart topic ja, maar dit is even om dingen om hoog te halen, hier kan je dingen neer zetten over de gene die je verloren bent, het mag familie zijn, een vriend, kennis, het maakt niet uit, het mag ook een huis dier zijn, van dierbaar insect tot de grootste olifant, het maakt niks uit. Hier praat je gewoon over je verloren dierbaren.
Zo ben ik gisteren dus mijn kat verloren, en een maand geleden mijn konijn... Vorig jaar ben ik mijn Opa rond deze tijd verloren... Allemaal zo naar... Zelf weet ik over alle drie niet echt wat te zeggen om dat ik eigenlijk alles wel heb verteld in andere topics...
Maar hier praat je er gewoon over; natuurlijk aparte topics voor dieren of familie die net gestorven zijn, maar hier kan je herinneringen naar boven halen, en bijvoorbeeld wanneer het zo veel dagen/weken/maanden/jaren geleden is... Dit is ook gewoon puur om hier het Aot niet mee vol te leggen; want ja, dat maakt anderen mensen ook droevig terwijl ze gewoon happy willen blijven.
We'll never forget you, and may Starclan Light your path~ |
| | | Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: May Starclan Light Your Path~ zo 25 nov 2012 - 18:01 | |
| *prikt onderschrift* Mijn liefste kat, Nikki, is 3 maanden geleden verdwenen. Of ze nog terug komt is maar de vraag, 3 maanden is een lange tijd. Ik mis haar elke dag, omdat zij het gene was dat me altijd troostte, nu is ze zo'n beetje degene waardoor ik getroost moet worden. Ik weet verder niet of ze nog leeft. Dus Nikki, I hope you have a happy life in StarClan or may StarClan light your path /3 |
| | | Nathzz 8> 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: May Starclan Light Your Path~ zo 25 nov 2012 - 18:33 | |
| Misschien heeft ze zich wel bij een clan gevoegd bij jouw in de buurt, of is ze gewoon veel verder gaan reizen, zo bekeek ik t ook toen mijn Bully verdween 5 jaar geleden of langer. Ze is vast en zeker al dood, want ze was gewoon oud en had medicijnen nodig... Ze is weg gelopen, en toen nooit meer terug gekomen, ik mis Bully nog elke dag, maar ik heb het een plekje kunnen geven...
Zoëy jaagt nu gewoon met Starclan, en die gedachte probeer ik vast te houden, hoe erg ik haar ook mis, hoe graag ik haar nu ook op mn schoot wil hebben... |
| | | Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: May Starclan Light Your Path~ zo 25 nov 2012 - 19:21 | |
| Dat idee van die Clan heb ik ook in m'n hoofd. Dat ze de beste jager is ofzo, gewoon iets wat een tevreden gevoel geeft. |
| |
| Onderwerp: Re: May Starclan Light Your Path~ zo 25 nov 2012 - 20:32 | |
| Allemaal dankzij Warrior Cats en dan voornamelijk Erin Hunter... Als ik haar ooit eens tegen kom, écht dan bedank ik haar kei hard <3 |
| | | Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: May Starclan Light Your Path~ zo 25 nov 2012 - 21:10 | |
| Mijn kat is ook weggelopen toen ik wat jonger was. Mensen zeggen dat ze gestikt is in kattenvergif dat duivenmelkers maakte :3
Hond Yenko, R.I.P. Minoe R.I.P. (kat van buren waar ik een goede band mee had. Kende 'm vanaf 'ie een kitten was. Veels te vroeg gestorven.) Zodan R.I.P. (Paard van vriendin van m'n beste vriendin. Het was een prachtig beest en een leuke speelkameraad in de wei.) Neven (zelfde dag gestorven aan zelfde ziekte) R.I.P. Snoepie R.I.P. (Kat van bomma, ze was gwn oud<33) Mambo R.I.P. (Hond van een van de beste vriendinnen van m'n moeder. God, dit doet me een pijn<'33 Hij troostte me altijd zoals mijn eigen hond dat deed.)
Wou, ik ben veel zielen verloren dit jaar 3 |
| |
| Onderwerp: Re: May Starclan Light Your Path~ zo 25 nov 2012 - 21:16 | |
| Wie ik allemaal verloren ben aan huis dieren
Blacky{Hamster} Shadey{Hamster} Bully{Cat} Toby{Hond//Duitseherder} Snoopey{Hamster} Stamper{Konijn} Hummel{Konijn} Stamper2{konijn} Vleky{konijn} Zoëy{kat} En nog een hoop vissen ._.
Aan familie: Opa En de Granddad van mn moeder. |
| | | Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: May Starclan Light Your Path~ zo 25 nov 2012 - 21:16 | |
| Dummy, onze allereerste poes. Ze stierf toen ik nog jong was, R.I.P. <3 Sasja en Daphne, mijn dierbaartse en allereerste woestijnratjes. Ik mis ze nog elke dag. De lieverds, R.I.P. <3 |
| | | Daan :3 206 Actief
| |
| Onderwerp: Re: May Starclan Light Your Path~ zo 25 nov 2012 - 21:35 | |
| Ik had vroeger toen ik jong was een kat, Goofy, en een hond, Mikey. Ze waren beste maatjes, hoe raar dat ook klinkt. Eerst stierf Goofy, een of andere ziekte geloof ik. En een jaar of 1/2 later stierf mijn hond ook. Hij werd namelijk gek toen onze kat er niet meer was, hij werd doof, het werd hem allemaal teveel. Ik kon zo goed opschieten met dat beest, altijd Mikey, altijd heb jij een stukje in mijn hart. Nu heb ik weer een nieuw huisdier, een kat. En ook 2 vogeltjes.
Aan familie ben ik een paar weken geleden ook iemand verloren. Het is de vader van de vrouw van mijn oom. Mijn ouders zijn naar de crematie geweest. Het was een aardige, spontane man. |
| | | ✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: May Starclan Light Your Path~ zo 25 nov 2012 - 21:54 | |
| Snoezi - mijn eerste kat Cintha - mijn tekenjuf... een goede vriendin... woensdag gestorven aan kanker... |
| | | Bo ~ 334 Afwezig "J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."
| |
| Onderwerp: Re: May Starclan Light Your Path~ ma 26 nov 2012 - 7:50 | |
| - Tatja; Gestorven in 2004, ingeslapen wegens ziekte - Moosje; een paar dagen na mijn geboorte. - Sproetje; Mijn hamster, 2 jaar geleden gestorven - Rakker; Mijn broertjes eerste hamster. Ik vond hem 2 jaar geleden dood. - Buddy; Mijn broertjes tweede hamster. ik vond em dit jaar dood... |
| | | The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: May Starclan Light Your Path~ ma 26 nov 2012 - 10:04 | |
| Knaagdieren Spot (rat, mooi leven gehad) Zwartje (rat, bedankt voor het helpen van witje) Witje (rat, bedankt voor de kleintjes <3) Knorretje (rat, geen poepgaatje, jong overleden) Hammy (hamster, jij was mijn trots <3) knuffel (hamster, rust zacht) Ukkie (Konijn, het was naar op welke manier je stierf) zwartje (konijn, ik heb altijd van je gehouden)
Katten Wokkel (je was te jong, maar dialysis doen we je niet aan) Pardon (geweldig chaggerijnig beest dat je was <3) smurf (ik heb flater nooit meer een vuilnisbak zien openmaken zonder jou, hij mist je nog) guust (mag jij jagen met de clan in wie jij je nu bevind) Buggle (jij zal altijd een speciaal plekje hebben, ik was de enige van wie jij hield de rest moest je niet, ouwe chaggerijn)
Honden Pasja & trixi (middenslag poedel, jullie lagen op het bed terwijl ik werd geboren ik heb zelfs al 3 jarige meisje jullie uitgelaten, jullie blijven speciaal) Tara (Duitse herder, overleden aan paracetamol voor kinderen omdat de dierenarts dat aanbeval) Max (duitse herder, jij was hier maar even vanuit het asiel <3) Bono (schotse herder, jij was niet vals jij was een grote doerak) Romy (labrador, ik heb maar een ding te zeggen. Jij bent en zal mijn alles blijven) Camel (Labrador x Golden, 8 maanden na romy, gelukkig zijn jullie samen yet again) Andor (Duitse herder, jij leeft niet meer bij ons, nog steeds mis ik je al hadden wij geen band) Maybe (Mechelaar, ik heb mij dood gejankt, ik voelde mij schuldig, je was pas 2, ze hebben je echt verpest we hebben het geprobeerd. Ik hield dood veel van je)]
1 ding als de dierenarts tegen jou zegt geef je dier paracetamol, zeg maar dat ie gek in zn hoofd is. wij vergaven omze dierenarts hij voelde zich zo schuldig en we hoefde nog amper te betalen bij zijn praktijk zo schuldig voelde hij zich. Hij dacht echt dat het goed was voor het diertje |
| | | | Onderwerp: Re: May Starclan Light Your Path~ | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |