| Van alles gezocht voor mijn acc's x'D | |
|
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Van alles gezocht voor mijn acc's x'D zo 25 nov 2012 - 11:04 | |
| Punt 1; Ik heb hier lang over gedaan dus sorry voor iedereen die ik in de tussentijd heb genegeerd x'D
Ik heb een stuk of negen tien accounts, kan minder of meer zijn.. Maar gegarandeerd dat ik er zal vergeten dus verschiet niet dat er plots een paar accounts zijn bijgekomen. Dus, ik zoek van alles omdat de helft van m'n accounts inactief zijn, en weetje? Ik haat inactiefheid ontzettend hard x'D Maar ja, we zullen eens beginnen.
Spottedleaf: {WINDCLAN} Voor haar zoek ik simpel een paar vriendinnen en topics. Daarnaast zou het ook fijn zijn dat er een kat is die haar bespioneert. Aangezien ze nogal vaak de grenzen nakijkt en zo kan het zijn dat die kat haar niet vertrouwd en er alles aan wilt doen om te bewijzen dat ze een verrader is.
Softcream: {THUNDERCLAN} Aangezien zijn relatie met Mapleleaf afgelopen is zal hij dagen depressief zijn en alle sociale contacten vermijden. Voor deze depressieve schat zoek ik een aantal katten die hem troosten en misschien een kattin die op 'm crusht.
Graystripe: {THUNDERCLAN} Klick || Voor de rest een paar topics.
Applepaw: {WINDCLAN} The little bitch<33 Enkel wat wantrouwende katten die haar haten waar ze heel venijnig tegen kan uitvallen.
Mightykit: {WINDCLAN} Ongeboren schat c: Voor hem zoek ik een paar vrienden/vriendinnen zodat ze een kleine vriendengroep kunnen voorstellen. Hij zal dan doen alsof 'ie de baas ervan is en dus heeft hij een grote eigendunk. Hij's wel nog niet geboren, maar dan heb ik 't al op voorhand klaarliggen. Liefst katten rond zijn leeftijd!
Wolftail: {SHADOWCLAN} Topics, katten die goed met hem bevriend zijn. Crush voor later wanneer het gedaan is tussen hem en Shrewleap. En voor de rest mag je zelf iets verzinnen xD
Strugglekit: {SHADOWCLAN} FINALLY THE SPY WILL BE BORN. Okey, ze zal bijna geboren worden (over een week of twee) en dan kan ik eindelijk met d'r gaan Rpg'en<33 Ik zoek één of twee vrienden/vriendinnen die haar altijd steunen. Ze zullen een goede vriendschap hebben en zijn altijd samen. Soort beste vrienden dus. En aangezien Strugglekit zeer verlegen en schuw is mogen het 'r maar 1 of twee zijn :3
Ziva: {BLOODCLAN} Paar katten die zullen doorhebben dat ze zwanger is, and that's all xD Bwa, topics mogen ook wel..
------------------------- Dat moet het zowat zijn x'3 Als ik iemand vergeten ben, waarschuw me dan!
- Code:
-
[b]Ik wil iets zijn voor (HIER NAAM VAN ACCOUNT WAARVAN JE IETS WILT ZIJN)[/b] Met welk account van je: Welke rol: Kater of poes: Clan: Waarom: Nog niks gekozen, duhh x'D
x Chi
|
|
| |
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Van alles gezocht voor mijn acc's x'D zo 25 nov 2012 - 11:08 | |
| Ik wil iets zijn voor STRUGGLLEEEEEEE 8D Met welk account van je: Honeykit x'D (Poor Struggle) Welke rol: BFF :3 THEY'RE YIN AND YANG 8D Kater of poes: Female Clan: Guess Waarom: BECAUSE >3 - Xx:
|
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Van alles gezocht voor mijn acc's x'D zo 25 nov 2012 - 11:17 | |
| |
|
| |
51 Actief
| |
| |
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Van alles gezocht voor mijn acc's x'D zo 25 nov 2012 - 12:00 | |
| Ik wil iets zijn voor Softcream Met welk account van je: Moonsong Welke rol: kat die hem troost Kater of poes: poes Clan: Thunderclan Waarom: Moon is inactief, en ik moet toch wat met d'r xD |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Van alles gezocht voor mijn acc's x'D zo 25 nov 2012 - 16:45 | |
| Toegevoegd op onzichtbare lijstje ^^ |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Van alles gezocht voor mijn acc's x'D zo 25 nov 2012 - 16:55 | |
| Ik wil iets zijn voor Softscream Met welk account van je: Sunshine Welke rol: Kat die zal gaan troosten Kater of poes: Kater Clan: TC Waarom: Omdat Shun altijd al een kat was die graag anderen helpt, hij kan geen nee zeggen en is gewoon supervriendelijk en houd niet van vechten en blablabla het past hem gewoon übergoed xD
Ik wil iets zijn voor Ziva Met welk account van je: Icy Welke rol: Kat die zal doorhebben dat ze zwanger is Kater of poes: Poes Clan: BC Waarom: Omdat Icy zelf ook net zwanger geweest is, duhh xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Van alles gezocht voor mijn acc's x'D zo 25 nov 2012 - 16:59 | |
| |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Van alles gezocht voor mijn acc's x'D di 27 nov 2012 - 20:52 | |
| Ik wil iets zijn voor Wolftail Met welk account van je: Cinderflame Welke rol: Vriendin Kater of poes: Poes Clan: Shadowclan Waarom: Ik wil graag met haar posten en ik zoek nog een aantal vrienden voor haar voor topics =) |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Van alles gezocht voor mijn acc's x'D wo 28 nov 2012 - 11:18 | |
| |
|
| |
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Van alles gezocht voor mijn acc's x'D wo 28 nov 2012 - 14:07 | |
| Uiteindelijk wil ik toch ook wel iets zijn voor Wolfje x'D
Ik wil iets zijn voor Wolftail ;D Met welk account van je: Smexy Silver <3 Welke rol: Friend Kater of poes: *Looks at the left* Well, let's say Tom-cat... Clan: ShC Waarom: Omdat hij hem ook al heeft opgevrolijkd toen hij down was door Schrewleap ;D - Xx:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Van alles gezocht voor mijn acc's x'D do 29 nov 2012 - 10:26 | |
| Goed, dit zijn dus de aanmeldingen momenteel?
Spottedleaf; Moontpoint, kater die haar wantrouwt.
Wolftail; Silverpaw, vriend Cinderflame, vriendin
Strugglekit; Honeykit, beste vriendin
Mightykit; /
Graystripe; Moonpool, vriendin
Softcream; Moonpool, vriendin Moonsong, kat die hem troost Sunshine, kat die hem troost Brightpaw, kat die hem troost
Ziva; Icy, Kat die zal doorhebben dat ze zwanger is
Applepaw; /
@Nath, Bloodsmasher aka Gaby zei dat we beter nog konden wachten met posten :3 |
|
| |
Annemeike 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Van alles gezocht voor mijn acc's x'D do 29 nov 2012 - 10:36 | |
| Ik wil iets zijn voor Spotteh leafeh Met welk account van je: Nightsky Welke rol: Vriendin (buiten Clan) Kater of poes: poes Clan: RiverClan Waarom: because I loooooooooooooooooove Spotted |
|
| |
| Onderwerp: Re: Van alles gezocht voor mijn acc's x'D | |
| |
|
| |
|