|
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: Tekeningen on paint tool wo 27 okt 2010 - 0:01 | |
| Ik teken graag op paint tool. Ik teken alleen maar katten. Ben er mee begonnen zins ik aan rpg warrior cats doe op hyves. Dat is niet het zelfde als dit maar eeder met *tjes zo van Hallo *zwaait* Maar dit is leuker.. Maar daar wouw ik het niet over hebben... Ik doe ook aan rewuesten, Dan vraag je een ander of die jou wil tekenen. Het liefst doe ik een art trade, Dan maak ik iemand en die iemand maakt mij dan ook weer. Vul dit dan in zo uit gebrijd mogelijk.. kijk op m'n warrior cta hyves als je mijn foto's wilt zien, dir is de link: http://warriorcat123456789.hyves.nl/album/53566913/lichtpaw_lightheart/FGxzzA-i/fotos/1141831713/0/hmHA/?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo
Uiterlijk: Alleen kop/helemaal: Manga/real: Emotie: Herfst winter lente of zomer:
Xx lightpaw
Laatst aangepast door Lightpaw op wo 27 okt 2010 - 18:49; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Tekeningen on paint tool wo 27 okt 2010 - 7:22 | |
| Uiterlijk: Tortoise shell cat Alleen kop/helemaal: Helemaal Manga/real: Real Emotie: Vechtend Herfst winter lente of zomer: Winter |
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: Re: Tekeningen on paint tool wo 27 okt 2010 - 11:22 | |
| 'T komt er aan ^^ Maar 't kan wel ff duuren want makkelijk is 't niet |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Tekeningen on paint tool wo 27 okt 2010 - 13:20 | |
| Neem je tijd. P.S: Ik zie die andere andere tekeningen niet. Daar staat zo'n leeg wit blad met een rood driehoekje, een blauw vierkantje en een groene ronde :S |
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: Re: Tekeningen on paint tool wo 27 okt 2010 - 13:25 | |
| Oow raar. Naja... kan ik ook niet veel aan doen ... |
|
| |
Margaux 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Tekeningen on paint tool wo 27 okt 2010 - 13:27 | |
| @Lightpaw: Komt waarschijnlijk omdat je het op easyupload hebt gepuload. Dat vervalt, laten we zeggen, dat internet adres. Als het niet zo is, zou ik het ook niet weten |
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: Re: Tekeningen on paint tool wo 27 okt 2010 - 13:33 | |
| Hmmm, Agja zomigen zullen eht mischien wel zien, hoop ik.. |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Tekeningen on paint tool wo 27 okt 2010 - 17:11 | |
| Ik heb een tip: Tinypic! Daar kun je ook alles makkelijk uploaden. |
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: Re: Tekeningen on paint tool wo 27 okt 2010 - 18:50 | |
| Ik heb al wat anders gedaan... Ik snap jou manier niet, mousefur. Dus doe ik eht wel zo ^^
|
|
| |
456
| |
| Onderwerp: Re: Tekeningen on paint tool do 16 dec 2010 - 0:31 | |
| Hey Lightpaw ik heb wel wat voor je?Zou je Moonpaw eens tekenen?
Uiterlijk: zwart/zilver gemarmert Alleen kop/helemaal: helemaal Manga/real: Manga Emotie: verdrietig Herfst winter lente of zomer: Herfst
|
|
| |
242
| |
| Onderwerp: Re: Tekeningen on paint tool zo 19 dec 2010 - 21:03 | |
| Hejj Lighpaw, zou je Thunderpaw willen tekenen? Uiterlijk: een lichtgele poes met licht oranje strepen op haar rug en licht blauwe ogen Alleen kop/helemaal: helemaal Manga/real: real Emotie: vrolijk Herfst winter lente of zomer: in de lente bij de rivier als dat kan
Groetjes Thunderpaw
|
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Tekeningen on paint tool zo 2 jan 2011 - 13:53 | |
| uhm... dit is silverpaw een zelfverzonnen warriorcat. uhm... ja... geen idee waarom ik dit hier post...[img] [/img] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Tekeningen on paint tool | |
| |
|
| |
|