|
Maria 150
| |
| Onderwerp: Hi! [Mintpaw] za 24 nov 2012 - 11:44 | |
| Stripe lag in een boom te genieten van een zonnetje, dat niet vaak tijdens Leaf-fall voorkwam. Ze voelde zachte wind door haar vacht, en ze was nogmaals blij om Rogue te zijn. Ze voelde zich vrij. Ook al bevond ze zich nu bij de grenslijnen. Stilaan begon ze zich te vervelen, ze wou iets doen, maar ze wist niet wat. Jagen wou ze hier niet, dat was ten slotte Clanterritoria. Dus ze besloot gewoon wat rond te lopen, wie weet, kwam ze iemand tegen. Ze sprong af haar boom, en liep de WindClan territoria in. Ze probeerde zo stil mogelijk te lopen, anders zou ze, wie weet, nog in problemen komen met de WindClan. Ineens splitste ze haar ogen. Ze hoorde iets! Een beweging in de struiken! Ze sloop ernaartoe en sprong erin. "Wie is daar?" Vroeg ze. |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hi! [Mintpaw] za 24 nov 2012 - 15:24 | |
| Sorry kan me even niet inloggen op Mintpaw dus even verkeerde acc...
Mintpaw mocht van zijn mentor voor de eerste keer alleen op pad. Net als een echte warrior. In een jaagpartijtje had hij geen zin dus besloot hij de grenzen te patrouilleren en daarna te gaan drinken want hij had veel dorst. Toen zag hij een gestreepte poes. Ze rook anders. 'Kittypet', dacht hij. Na een poosje naar de poes te kijken besloot hij ze te gaan wegjagen. Zo zou hij nog in een goed blaadje komen bij de andere apprentices en bij zijn mentor. Maar toen hij opstond sprong de poes uit de boom. Hij trippelde stilletjes naar haar toe. Hij wou net op haar springen maar zij was eerst. "Wie is daar ?", klonk een superzachte stem. Dit was te verleidelijk. "Ik", antwoordde Mintpaw. "Hallo, jij bent een kittypet niet ? Je ruikt anders en je ziet er niet uit als een Clankat", hij snoof nog eens diep. Maar zijn reukstelsel liet hem niet in de steek en er was niemand in de buurt. Dus had hij wel even tijd voor een praatje.
Beetje flut kan je daar wat mee ? |
|
| |
Maria 150
| |
| Onderwerp: Re: Hi! [Mintpaw] ma 26 nov 2012 - 16:15 | |
| Stripe had zo al kunnen bedenken dat dat een Clankat was. WindClan? Waarschijnlijk wel. Stripe was niet zo goed in Clangeuren, ze was ook geen Clankat. "Ik," miauwde een kat. Aan de stem kon Stripe wel bedenken dat het een kat van ongeveer haar leeftijd was. Hoe heette dat nu weer bij hen.... ja, apprentice! Ze vroeg zich af of ze wel even konden praten. Zin in een praatje had ze wel! "Hallo, jij bent een kittypet niet ? Je ruikt anders en je ziet er niet uit als een Clankat" Stripe bleef een tijdje stilstaan en schoot dan in lach. "Kittypet!" Miauwde ze lachend. "Nee, domme haarbal! Ik ben een rogue! En jij bent een apprentice, niet?" |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hi! [Mintpaw] di 27 nov 2012 - 20:53 | |
| Mintpaw wist dat de kittypet hem ook had geroken. De kat schoot inneens in de lag en ze antwoordde met : "Kittypet!" Miauwde ze lachend. "Nee, domme haarbal! Ik ben een rogue! En jij bent een apprentice, niet?" Dom van hem. Dat had hij moeten weten. Maar wat hoorde hij ? Schold deze kat hem uit ? "Als je me nog een keer haarbal noemt dan rijt ik je buik open en voer ik ze aan de monster op het Thunderpath". Hij ging zetten gaf een lik aan zijn poot en boorde de andere diep in de grond. Zijn ogen glinsterden van haat en hij kende deze poes nog geen 2 minuten. Te lui om van acc te wisselen |
|
| |
Maria 150
| |
| Onderwerp: Re: Hi! [Mintpaw] wo 28 nov 2012 - 16:43 | |
| "Als je me nog een keer haarbal noemt dan rijt ik je buik open en voer ik ze aan de monster op het Thunderpath," Stripe was nogal verbeesd over de reactie van hem. Ze had het toch helemaal niet vijandig bedoeld! Maar toch begon ze geamuseerd te snorren. Ok, ze was geen Apprentice maar van vechten had ze desnoods wel verstand als het zover ging komen. Maar dat wou de bleekrode poes niet. Ze besloot er iets leuk van de maken. Er ondstond een glimlach op haar snuit en ze sprong naar hem toe. "Oja?" miauwde ze speels. "Laat het maar zien!" ze sprong rond hem en gaf een klopje mat haar poot. Speels sprong ze weg in een boom en ze vroeg zich af of hij zou meedoen.
|
|
| |
4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hi! [Mintpaw] wo 28 nov 2012 - 18:50 | |
| "Oja ? Laat het maar zien!", zei de poes. Ze begon rond hem te springen en gaf hem een klopje. Dan sprong ze weg in een boom. Maar Mintpaw ging zich niet laten doen er was niemand in de buurt dus had hij wel even wat tijd. Hij sprong in de boom en klom naar een van de hoogste takken en verkoopte de poes een lap. Daarna brulde hij. "Je kan me toch niet pakken", en hij spurtte een struik in. Hij hoopte dat de poes hem nu niet zou zien dan had hij nog een verassing voor haar. Bam! Geen inspi |
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: Hi! [Mintpaw] zo 2 dec 2012 - 10:24 | |
| "Je kan me toch niet pakken," miauwde Mintpaw spottend en hij spurtte een struik in. Waarschijnlijk wou hij verstoppen, maar zo dom was Stripe niet. Maar ze besloot hem eens te verrassen. Ze klom een boom in, proberend om zo weinig mogelijk lawaai te maken. Van boven naar beneden keek ze hoe ze het zou aaanpakken. Ze zou Mintpaw is goed verrassen! Ze sprong op een boom dat net boven die struik stond en ze dacht dat het een goede moment was. Ze sprong van haar boom net in de struok en belandde naast Mintpaw, die ze daarna tegen de grond drukte. "Zie je wel?!" |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hi! [Mintpaw] zo 9 dec 2012 - 11:56 | |
| "Zie je wel ?", zei de poes een beetje spottend. Ze zat op hem maar Mintpaw kon rap terug recht staan. Maar dan rook Mintpaw katten van zijn Clan. "Snel. Ik ruik katten van mijn Clan. Ga weg." Hij hoopte dat de poes zou vertrekken want hij wou niet dat anderen haar kwaad deden. Hij rende al de struiken in en riep haar goedendag achterna. Dan spurtte hij door het hoogland op weg naar het kamp.
Flut, maar ben met de examens bezig en heb ook niet zoveel zin meer in dit topic sorry :S
Kan je met lion in dat topic met flame reageren ? |
|
| |
Maria! (on Facebook: Mariatje Mod) 166
| |
| Onderwerp: Re: Hi! [Mintpaw] wo 12 dec 2012 - 14:05 | |
| Die wat toch al niet echt goed bezig xD heb gereageerd. |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hi! [Mintpaw] wo 12 dec 2012 - 14:32 | |
| Idd, jij misschien met Stripe hier laatste keer posten dan stop ik |
|
| |
Maria 150
| |
| Onderwerp: Re: Hi! [Mintpaw] wo 12 dec 2012 - 14:46 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Hi! [Mintpaw] wo 12 dec 2012 - 15:15 | |
| OOC zaken moeten buiten de RPG besproken worden! Dit valt onder spam! |
|
| |
Maria 150
| |
| Onderwerp: Re: Hi! [Mintpaw] do 13 dec 2012 - 21:49 | |
|
Stripe beweegde met haar oren en keek vanuit haar ooghoeken naar Mintpaw. Ze rook iets. Ze hoorde pootstappen, en stilaan begon ze te panikeren. "Snel. Ik ruik katten van mijn Clan. Ga weg." miauwde Mintpaw. Stripe zag dat hij weg uit de struiken sprong en haar dag achterna riep. Ze zuchtte en miauwde stil: "Bye..." Het was wel leuk geweest. Stripe stond op en trippelde weg naar de Rogue plaatsen. Ze moest nog wat vangen om te eten en een slaapplaats vinden...
|
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Hi! [Mintpaw] | |
| |
|
| |
|