|
|
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 nov 2012 - 15:11 | |
| Maar echt iedereen gaat weg : Weet alleen accountnamen...
Winterstorm Suntail Blacksoul Crookedstar Strawberry
En dan Iro en Juul... Waarom ? |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 nov 2012 - 15:12 | |
| Ik ben èèn van de weinige oude leedjes die nog blijft =) Ik zou het niet over mijn hart verkrijgen hier weg te gaan, they are so sweet <33 |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 nov 2012 - 15:14 | |
| Idd , ik hoor jouw nog wel eens vallen bij hun bedankjes...
Ik ken hier amper iemand ben hier ocharme 1 maand dus ik kende ze niet zo goed maar toch... |
|
| |
Elvira 195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 nov 2012 - 15:14 | |
| - Mallowkit schreef:
- Kan iemand dees voor me coderen? De tekst moet in het midden komen te staan, het liefst dat als het over de onderste plaatjes heen gaat dat er dan een scrollbalk komt.. Btw, als iemand hier een shopje voor heeft, roept ie maar, dan vraag ik daar.
- Spoiler:
|
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 nov 2012 - 15:17 | |
| - Flamestripe schreef:
- Idd , ik hoor jouw nog wel eens vallen bij hun bedankjes...
Ik ken hier amper iemand ben hier ocharme 1 maand dus ik kende ze niet zo goed maar toch... Mijn eerste accountje was Friendlywind, dus zolang als zok geregristreerd is, zolang zit ik hier ^^ Mja, sommige gaan echt superlang weg D: Gelukkig komt Natasja zaterdag weer terug ^^ |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 nov 2012 - 15:18 | |
| GOOOD, SHOPJES OF HeT VRAAG MAAR AAN TOPIC LYRA, DOE NIET ZO LUI.
Ja ik ben bitcherig ja, maar je doet dit gewn elke freaking keer |
|
| |
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 nov 2012 - 15:19 | |
| - Ravalira schreef:
- Flamestripe schreef:
Ik ken hier amper iemand ben hier ocharme 1 maand dus ik kende ze niet zo goed maar toch... Mijn eerste accountje was Friendlywind, dus zolang als zok geregristreerd is, zolang zit ik hier ^^ Mja, sommige gaan echt superlang weg D: Gelukkig komt Natasja zaterdag weer terug ^^ Mijn eerste accountje was Nimblekit :3 Geregistreerd op 4 februari 2012 <'3 I never go C: Of tenminste nu nog niet @ Iro, JIJ BLIJVEN D: |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 nov 2012 - 15:21 | |
| - Silverpaw' schreef:
- Ravalira schreef:
- Flamestripe schreef:
Ik ken hier amper iemand ben hier ocharme 1 maand dus ik kende ze niet zo goed maar toch... Mijn eerste accountje was Friendlywind, dus zolang als zok geregristreerd is, zolang zit ik hier ^^ Mja, sommige gaan echt superlang weg D: Gelukkig komt Natasja zaterdag weer terug ^^ Mijn eerste accountje was Nimblekit :3 Geregistreerd op 4 februari 2012 <'3 I never go C: Of tenminste nu nog niet
@ Iro, JIJ BLIJVEN D: Ik zit hier sinds 12 mei 2010 ;3 Bedenk me net dat dat superlang is xD |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 nov 2012 - 15:26 | |
| Ik zit hier nu 1 maand en 10 dagen... maar dat zie je ook op mijn pitapata in de os... Natasja... heb je acc naam ? |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 nov 2012 - 15:28 | |
| Ik zit hier nu ehm.. Zolang als Sunpaw* bestaat :'D Aanmelding van Fame x Ziva geplaatst, nog niet af maar ach <'3 |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 nov 2012 - 15:31 | |
| Aaah ik voel mij hier zo klein... Er zijn echt mensen die geweldig naar jullie opkijken : Ik bijvoorbeeld voel mij hier heel klein met mijn simpele 200 reacties tegenover bijvoorbeeld : Waz, Maartje , Babs , Iro en vooral tegenover jou Cato Ik ken ze allemaal van hun topics , nobody knows who i am... |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 nov 2012 - 15:31 | |
| - Flamestripe schreef:
- Ik zit hier nu 1 maand en 10 dagen... maar dat zie je ook op mijn pitapata in de os...
Natasja... heb je acc naam ? Natas = Malona Omg help me, ik krijg de neiging om een aanmelding te plaatsen bij Ziva x Fame o.o |
|
| |
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 nov 2012 - 15:33 | |
| - Blossompaw schreef:
- Ik zit hier nu ehm.. Zolang als Sunpaw* bestaat :'D
Aanmelding van Fame x Ziva geplaatst, nog niet af maar ach <'3 She sounds interesting x'D Als Breeze en yours siblings worden, dan gaat Breeze echt moeten oppassen voor Audrey x'D @Hierboven mij, gewoon doen Nee grapje, doe wat je denkt dat goed is ;D |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 nov 2012 - 15:35 | |
| Ok xD
Wss win ik toch niet bij Breaking x (Wat was het ookalweer? xD) |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 nov 2012 - 15:36 | |
| Man, ik ben echt zo blij dat deze site gemaakt is en dat deze zo actief is. Zonder deze site zat ik mij nu zo hard zitten te vervelen ofzo x3 Bedankt Waz, Sanne , Joos , Maartje en al de anderen die deze site hebben gemaakt |
|
| |
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 nov 2012 - 15:37 | |
| - Ravalira schreef:
- Ok xD
Wss win ik toch niet bij Breaking x (Wat was het ookalweer? xD) Storm toch? :3 Edit: En you never know! ;D *Heeft aanmeldingen nooit doorgelezen x'D* |
|
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 nov 2012 - 15:38 | |
| Lol, ik ben hier al even lang als Silverleaf, aangezien zij mijn eerste account was xD |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 nov 2012 - 15:39 | |
| @Cees; Loooll xD ik heb gewoon een gemeen accountje nodig xD @Robin; ik weet wie je bent C: en niet jaloers zijn op mijn berichten, het is vooral spam.. xd |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| |
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 nov 2012 - 15:39 | |
| - Silverpaw' schreef:
- Ravalira schreef:
- Ok xD
Wss win ik toch niet bij Breaking x (Wat was het ookalweer? xD) Storm toch? :3 Edit: En you never know! ;D *Heeft aanmeldingen nooit doorgelezen x'D* Oja ^^ Mm, ik heb die aanmelding eigenlijk een soort van verpest, tenminste die van Moon x Snow is beter gelukt ;3 But...what do you think of the name Arya? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|