|
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 nov 2012 - 23:07 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 nov 2012 - 23:08 | |
| - Featherkit. schreef:
- Voordat ik ga spoilen: hoever ben je XD ?
Kunnen we samen sobben ;w; Well t/m episode 3 hebben ik en mijn broertje zelf gespeeld, maar episode 4 en een stukje van 5 heb ik al gezien bij Pewdie. |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 nov 2012 - 23:09 | |
| Voelt zich dom What is dat pewdie gedoe??
|
|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 nov 2012 - 23:10 | |
| Ik zeg je... Vijf is echt... Ik ben ook nog gevoelig voor dat soort dingen, maar echt. Vooral als Pewdie zelf dan ook nog eens gaan huilen D:
Maar wlegh, die van Cry... Cry liet Lee z'n arm er wel afhalen. Dat was echt. Ranzig. Om het zachtjes uit te drukken >.<
Pewdiepie -> https://www.youtube.com/user/PewDiePie?feature=g-all-u Hij is een let's player ^^ |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 nov 2012 - 23:12 | |
| - Featherkit. schreef:
- Ik zeg je... Vijf is echt... Ik ben ook nog gevoelig voor dat soort dingen, maar echt. Vooral als Pewdie zelf dan ook nog eens gaan huilen D:
Maar wlegh, die van Cry... Cry liet Lee z'n arm er wel afhalen. Dat was echt. Ranzig. Om het zachtjes uit te drukken >.<
Pewdiepie -> https://www.youtube.com/user/PewDiePie?feature=g-all-u Hij is een let's player ^^ Ah ja, dat stuk waar hij ging huilen, ik ging er zo in mee man. Ik ben zelf ook heel gevoelig voor die dingen. En Cry heb ik nog niet gekeken, alleen een paar eerste episodes. Dus dat ga ik ook maar zien dan, gezien hij het toch net even anders speelt. :3 |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 nov 2012 - 23:13 | |
| Hoe heet het lettertype in Featherkit's ava? :3 |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 nov 2012 - 23:13 | |
| FUUUU ~ Ben vergeten te posten op het Mousefur x Smoketear topic xD Ik ben al een paar dagen te laat D: |
|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 nov 2012 - 23:14 | |
| - Fireheart schreef:
- Featherkit. schreef:
- Ik zeg je... Vijf is echt... Ik ben ook nog gevoelig voor dat soort dingen, maar echt. Vooral als Pewdie zelf dan ook nog eens gaan huilen D:
Pewdiepie -> https://www.youtube.com/user/PewDiePie?feature=g-all-u Hij is een let's player ^^ Ah ja, dat stuk waar hij ging huilen, ik ging er zo in mee man. Ik ben zelf ook heel gevoelig voor die dingen.
En Cry heb ik nog niet gekeken, alleen een paar eerste episodes. Dus dat ga ik ook maar zien dan, gezien hij het toch net even anders speelt. :3 Ik vond dat zo grappig wat het verschil tussen die twee XD Met Vernom of zo: Hij vond Pewdie een egoïstische zak, maar hij vond Cry wel oké ;} Zie je wel hoe die beslissingen het spel dus echt beïnvloeden. Dat doen ze echt D:
Maar echt: ik hoop dat er een seizoen twee komt. I need it. Het einde... I dissaprove.
@Blossompaw; Ik pb het je wel eventjes oké? Ik had het een keer ergens anders neergezet en toen begon iedereen het als standaard font te gebruiken en dat heb ik liever niet nog een keer: want ik hou teveel van die font D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 nov 2012 - 23:15 | |
| - Featherkit. schreef:
Pewdiepie -> https://www.youtube.com/user/PewDiePie?feature=g-all-u Hij is een let's player ^^ I LOVE IT ._. |
|
| |
Danii' 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 nov 2012 - 23:16 | |
| Ik weet welk font het is xD
Zo, gepost. De rest doe ik morgen wel, nu Pewdie kijken ~
|
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 nov 2012 - 23:17 | |
| bleehhh ben best wel moe xD
|
|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 nov 2012 - 23:18 | |
| Dan moet je gaan slapen c:
@ Sunshine; Shhh. Ons geheim. Of je dat nou wilt of niet o3o |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 nov 2012 - 23:18 | |
| Iedereen die heeft geklikt Thnxx!!!! |
|
| |
Danii. 138
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 nov 2012 - 23:21 | |
| @Noor; Hehe. I'm not saying anything ~ Ik gebruik het zelf bijna altijd als standaard font voor pixels teksten :') |
|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 nov 2012 - 23:24 | |
| Braaf =w= Tja, ik heb er niks op tegen als een paar mensen het gebruiken, maar als iedereen het doet is het niet leuk meer. You know what I'm saying? |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 nov 2012 - 23:25 | |
| |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 nov 2012 - 23:25 | |
| @Noor geen zin in xD Maar ben jij de Noor van Holly? |
|
| |
Danii. 138
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 nov 2012 - 23:26 | |
| Ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb het weleens gehad, dat denk je orgineel te zijn, en dan gebruikt iedereen het xD
Meap. Why is everyone so tired? Ik hou van avonden, ben ik vaak lekker rustig maar niet moe xD
Sleel well Cato <'3
Laatst aangepast door Liongaze op vr 23 nov 2012 - 23:29; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 nov 2012 - 23:26 | |
| Dat ga je helaas toch niet helemaal tegen Noor. T is lastig om dingen voor jezelf te houden. |
|
| |
Nathzz 8> 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 nov 2012 - 23:28 | |
| Ikke nu posten met Night =3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |