|
315
| |
| Onderwerp: Picture event wo 21 nov 2012 - 18:34 | |
| Hi! De bedoeling van dit event is: Je maakt een foto van iets/iemand, en dan een foto van jezelf. Jij moet alletwee de foto's zelf maken! Je mag ze wel bewerken. Je post het hier, met drie rondes. (als er meer dan 10 aanmeldingen zijn). De eerste ronde valt de helft af. De tweede ronde de rest behalve 3 en de laatste ronde is de finale . De inleverdatum is zaterdag 1 december. Lijstje: Naam: - lees dit:
Ik beloof plechtig dat ik alletwee de foto's zelf maak, en niet ga valsspelen.
: ja/nee Ik denk dat ik de inleverdatum van de eerte ronde ga halen: Doei! |
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: Picture event do 22 nov 2012 - 19:40 | |
| |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Picture event do 22 nov 2012 - 22:26 | |
| A.u.b niet spammen soulheart. En wordt er in dit event dan beoordeeld op uiterlijk? Daar ben ik niet echt een voorstander van, want dat zou dan kwetsend zijn voor de verliezers en kan leiden tot ruzie's. |
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: Picture event vr 23 nov 2012 - 16:38 | |
| Nee natuurlijk niet! Het gaat om hoe je de foto hebt gemaakt. En sorry voor de spam, ik had het niet door, er was iemand met een klein zusje en ik ging naar de wc waarschijnlijk heeft zij dat gedaan. |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Picture event za 24 nov 2012 - 10:00 | |
| Oké, dan is het goed. En geef niet. ^^ |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Picture event za 24 nov 2012 - 11:46 | |
| Even een vraagje: hoe kun je een foto van jezelf maken xD? |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Picture event za 24 nov 2012 - 13:08 | |
| Met een spiegel |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Picture event za 24 nov 2012 - 13:10 | |
| mijn camera kan alleen maar met flits, dus dan zie je een witte flits op de foto ;p en trouwens, dan zie je ook de camera
|
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: Picture event za 24 nov 2012 - 17:16 | |
| Boeit niet maar je kan toch ook met telephone? |
|
| |
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Picture event za 24 nov 2012 - 17:21 | |
| - Darkblood schreef:
- mijn camera kan alleen maar met flits, dus dan zie je een witte flits op de foto ;p en trouwens, dan zie je ook de camera
*Komt zich bemoeien* Ik heb zo wel eens een foto gemaakt dat ik een bol licht in mijn handen had x'D best wel grappig eigenlijk... Maar je kan idd je telfoon gebruiken or something ;3 Of je zet je camera ergens op (Een tafel ofzo), zorgt ervoor dat hij pas na 10 seconden (Of iets in die richting) een foto maakt, en voila :'D Oke, uitleggen is niet mijn sterkste kant x'D |
|
| |
✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: Picture event zo 25 nov 2012 - 17:13 | |
| Mag je ook niet gewoon twee foto's van iets/iemand? Dat is misschien handiger... |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Picture event zo 25 nov 2012 - 17:33 | |
| - Darkblood schreef:
- Even een vraagje: hoe kun je een foto van jezelf maken xD?
Met een spiegel ja, maar je kan ook de lens gewoon op je zelf richten, doe ik ook altijd =3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Picture event | |
| |
|
| |
|