[Gz] Topics voor Cethin

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Gz] Topics voor Cethin

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cethin
Member
[Gz] Topics voor Cethin DPKsfdL
182
Actief

CAT'S PROFILE
Cethin
BerichtOnderwerp: [Gz] Topics voor Cethin   [Gz] Topics voor Cethin Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 15:43

[Gz] Topics voor Cethin O6gnwn
"Stem in zijn hoofd" |"Zijn gedachten" |"Hardop"
[Gz] Topics voor Cethin 25
[Gz] Topics voor Cethin 2uztd8i
Jawel hoor! Nu Cethin geboren is wil ik meteen heel actief in de rpg met hem stappen, hem dingen laten doen en hem vele avonturen laten maken. Daarom zoek ik topics voor mijn geliefde Cethin.

Ook, wanneer er geïnteresseerden zijn, zoek ik kittens en/of hele zwakke/zieke en jonge apprentices die hun leven zat zijn om Cethin hun te laten doden. Hij zal de wat grotere apprentices in de val lokken, waardoor ze niet door zijn eigen klauwen gedood worden, omdat hij hun zelf niet aan kan waarschijnlijk, maar bijvoorbeeld onder een auto terecht komt, of door een hond word aangevallen.
[Gz] Topics voor Cethin 25

[Gz] Topics voor Cethin Free_avatar__paw_2_by_waterhaze-d3a4ur8[Gz] Topics voor Cethin 118hrnp[Gz] Topics voor Cethin Free_avatar__paw_2_by_waterhaze-d3a4ur8
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
[Gz] Topics voor Cethin RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics voor Cethin   [Gz] Topics voor Cethin Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 18:15

I have his 'beloved' *hacks* sister for him? Nu ze eindelijk geboren is kan ik net zo goed ook topics gaan zoeken. Kunnen ze elkaar 'leren' kennen ;D

don't hold back, hij mag haar best pesten of zo als hij daar de aandrang voor voelt. Aanvallen en zo is highly appreciated

The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burn[Gz] Topics voor Cethin Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Cethin
Member
182
Actief

CAT'S PROFILE
Cethin
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics voor Cethin   [Gz] Topics voor Cethin Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 19:13

[Gz] Topics voor Cethin Free_avatar__paw_2_by_waterhaze-d3a4ur8[Gz] Topics voor Cethin 118hrnp[Gz] Topics voor Cethin Free_avatar__paw_2_by_waterhaze-d3a4ur8
Honeyspots
StarClan
[Gz] Topics voor Cethin RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics voor Cethin   [Gz] Topics voor Cethin Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 19:36

She won't play games, in dit stadium is ze nog een doetje en bang voor zelfs haar eigen schaduw ;D
Ik reageer meteen!

The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burn[Gz] Topics voor Cethin Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Moonpoint
Member
Timelord
34

CAT'S PROFILE
Moonpoint
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics voor Cethin   [Gz] Topics voor Cethin Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 19:49

Ik wil wel met Devil.
Het is een apprentice, maar nogal slap.
Dus hij kan zonder problemen vermoord woorden.
Cethin
Member
182
Actief

CAT'S PROFILE
Cethin
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics voor Cethin   [Gz] Topics voor Cethin Icon_minitimedo 22 nov 2012 - 7:48

Bedoel je dat Cethin hem moet doden of dat je gewoon een topic wilt met Cethin x Devil?

Mirror.
Member
Katero!!!
46
Actief

CAT'S PROFILE
Mirror.
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics voor Cethin   [Gz] Topics voor Cethin Icon_minitimedo 22 nov 2012 - 19:07

Tja, ik weet niet
Allebei is goed. Waar jij zin in hebt. Bij het eerste ben ik van hem af bij het tweede wordt hij misschien eindelijk weer actief.

[Gz] Topics voor Cethin 1yogn5
Look at the mirror and see me, a beautiful killer...
Cethin
Member
182
Actief

CAT'S PROFILE
Cethin
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics voor Cethin   [Gz] Topics voor Cethin Icon_minitimedo 22 nov 2012 - 19:08

Nja, zeg jij het maar. Het is jouw karakter tenminste xD
Ik dood hem graag, maar heb ook graag gewoon een topicje met hem.

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics voor Cethin   [Gz] Topics voor Cethin Icon_minitimevr 23 nov 2012 - 21:18

Nou, dood hem dan maar.
Wie maakt het topic?

[Gz] Topics voor Cethin 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Raphael
Member
22
Actief

CAT'S PROFILE
Raphael
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics voor Cethin   [Gz] Topics voor Cethin Icon_minitimeza 24 nov 2012 - 8:43

Mag een topic (zonde dood) raph en cethin ???????

[Gz] Topics voor Cethin 1328881616yO61Dd
Cethin
Member
182
Actief

CAT'S PROFILE
Cethin
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics voor Cethin   [Gz] Topics voor Cethin Icon_minitimeza 24 nov 2012 - 19:12

Katero: Oké, maak jij dat topic dan?
Raphael: Tuurlijk, maak jij maar aan. c:

Raphael
Member
22
Actief

CAT'S PROFILE
Raphael
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics voor Cethin   [Gz] Topics voor Cethin Icon_minitimeza 24 nov 2012 - 19:23

Ja hoor ^^ cethin

Raphael
Member
22
Actief

CAT'S PROFILE
Raphael
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics voor Cethin   [Gz] Topics voor Cethin Icon_minitimeza 24 nov 2012 - 19:50

Klaar sorry voor dubble post

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics voor Cethin   [Gz] Topics voor Cethin Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 10:12

Jep, ik zal het topic maken.

[Gz] Topics voor Cethin 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Cethin
Member
182
Actief

CAT'S PROFILE
Cethin
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics voor Cethin   [Gz] Topics voor Cethin Icon_minitimewo 28 nov 2012 - 18:06

Oké is goed ^^ Post je de link even hier of pb je hem mij even wanneer je het topic klaar hebt?
Nog meer mensen geïnteresseerd in een topic?

Cethin
Member
182
Actief

CAT'S PROFILE
Cethin
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics voor Cethin   [Gz] Topics voor Cethin Icon_minitimevr 30 nov 2012 - 21:42

- Sorry voor dubbelpost -
Zijn er nog meer mensen?

Briarkit
Member
Herbert
118

CAT'S PROFILE
Briarkit
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics voor Cethin   [Gz] Topics voor Cethin Icon_minitimevr 30 nov 2012 - 21:49

Aegon wil wel : D

[Gz] Topics voor Cethin Sig30

Briarkit ;; Smallear ;; Swanpaw ;; Glacierpaw ;; Brandon

[Gz] Topics voor Cethin Herstamp2  [Gz] Topics voor Cethin Herstamp1

Tumblr

Ik ga van 4 Juli tot 14 Juli op kamp en kan dus niet reageren op topics en pm's!

Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics voor Cethin   [Gz] Topics voor Cethin Icon_minitimevr 30 nov 2012 - 22:07

Als Cethin al een beetje uit het kamp kan wil ik heus wel een topic met Applepaw (:
Anders Ziva als je wilt ~

[Gz] Topics voor Cethin 8drbHgc
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Topics voor Cethin   [Gz] Topics voor Cethin Icon_minitime

[Gz] Topics voor Cethin
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: