Do I know you?

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Do I know you?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nightshade
Member
Do I know you? DPKsfdL
Nathzz 8>
215
Actief

CAT'S PROFILE
Nightshade
BerichtOnderwerp: Do I know you?   Do I know you? Icon_minitimedi 20 nov 2012 - 14:19

N I G H T P A W

Twee nacht groene ogen keken naar buiten. De maan stond hoog in de lucht. Nightpaw legde zijn kop op zijn poten en merkte dat hij gewoon écht niet slapen kon. Hij woelde wat rond in zijn nest en uiteindelijk had hij gewoon weer scheid aan de regels van de clan. Hij stond op, en rekte zich wat uit. Hij lette niet op de andere apprentices en liep gewoon dwars door hun heen de den uit. Wat kon hem het nou schelen als ze wakker werden. Nightpaw had gewoon rust nodig, tenslotte was zijn mentor, Inkmask overleden, en dat maakte alles er niet beter op. Hij rende over de open plek heen het kamp uit. Één maal buiten het kamp bleef hij staan. Hij had helemaal geen oog gehad voor of iemand hem ook had gezien. Gehoord zouden ze hem zeker wel. Zo stil was Nightpaw niet als hij pissed off was. Zijn mentor was dood, zijn slaap was slecht, en beter werd hij er niet van. Nightpaw stak even zijn nagels in de grond en haalde ze uiteindelijk weer uit. Hij liep veder met zijn kop laag en zijn ogen fel naar voren gericht. Zijn zintuigen stonden op scherp om alles op te kunnen pikken met wat voorbij kwam. Nightpaw zuchtte. Wie ging hem nu trainen? Niet dat hij een nieuwe mentor wou, hij wou Inkmask, hij wou net zo wijs en sterk worden als hij. Al wist hij dat geen enkele kat sterker kon worden dan die stomme twolegs. En dan hun wapens, lange stokken waar kleine steentjes uit schoten, zo werden ze beschreven, daar kon geen enkel dier tegen op, geen kat, geen hond, geen vos, zelfs geen lion-cat. Nightpaw liep veder - niet wetend waar naar toe. Het maakte hem op dit moment ook even niks uit. Zo lang hij maar even weg was. Nightpaw wou de dag hier naar gaan trainen, alleen dit keer moest hij het zonder zijn mentor doen. Hij liep veder en kwam uiteindelijk aan bij The Boundaries. Nightpaw bleef staan en besefte dat hij beter weer terug kon gaan voor hij een rogue, bloodclanner of andere clan kat tegen kwam. Maar dat was al te laat, want de geur van Bloodclan drong zijn neus gaten binnen. En toen hij de kat zag - dat een poes was vernauwde hij zijn ogen. Iets aan haar kwam hem bekend voor, zowel gewoon look als de beschrijvingen die hij had mee gekregen binnen de clan. Maar Nightpaw wist het niet zeker. En nog iets, wat deed deze poes op Windclan terrein, ze poes had The Border net overgestoken, tenminstte dat moest wel, of de poes was juist terug op weg naar haar eigen thuis.
-Katniss
Night is stalking you,
by every step you take...
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Member
Do I know you? DPKsfdL
The girl on fire
497

CAT'S PROFILE
Katniss
BerichtOnderwerp: Re: Do I know you?   Do I know you? Icon_minitimema 26 nov 2012 - 9:46

Terwijl ze jonge Bloodclan poes over het de grenslijnen van de Windclan liep, dacht ze aan haar leven voor de Bloodclan. Ze zou nu echt niet meer terug willen. Ooit was ze Courageheart van de Windclan, ooit was ze een trouwe volger van Hollystar, nu niet meer. Als je geen andere katten mag vermoorden wat heeft het nut dan om trouw te zijn. En rogue had primrosepaw vermoord, haar kleine zusje. Katniss had wraak genomen door haar langzaam te laten sterven. Coin was haar naam geweest.

Bovendien waren die clankatten helemaal koekoek! Welke idioot gelooft er nou in samen dromen met de starclan. Alsof er op een wolkje allemaal dode katten zaten, wat een bullshit! De jonge kat was pas 3 of 4 manen uit de clan gegooid. ze was nu een maan bij de Bloodclan een rogue leven was niets voor haar, zo alleen. Een leader is gewoon fijn, gelukkig stelde Icy niet zulke rare eisen zoals ik ga dromen met de starclan kijk mij nou ik ben stoer.

Katniss haar neus rook een begraven prooi, ze graafde hem op en nam het kleine dier in haar bek. Die clankatten leren het ook nooit. Dit soort dingen deed ze in de clan ook, eer opstrijken voor een ander zijn prooi. Ze luisterde ook nooit, ze was rebels. Maar de druppel die haar liet uitzetten uit de clan was toch echt een hulpeloze kat vermoorden, welke reden ze er ook toe had. Zelf vond ze dat die wel erg redelijk was. Kom op, een tijd terug waren er kittens gestolen en Fireheart van de Thunderclan had Scourge vermoord.

De bruin witte tabby liep rustig over het territorium van de Windclan, met de prooi van een andere kat. ze legde de eekhoorn op de grond. Er zat niet veel vlees aan, snel begon ze te schranzen. Als de kat nu nog de prooi naar de clan wilde brengen kregen ze alsnog op hun kop. ze lachte toen ze klaar was met de eekhoorn en het karkas liet liggen.
Nightshade
Member
Do I know you? DPKsfdL
Nathzz 8>
215
Actief

CAT'S PROFILE
Nightshade
BerichtOnderwerp: Re: Do I know you?   Do I know you? Icon_minitimevr 30 nov 2012 - 23:30

N I G H T P A W

Nightpaw kwam vaak bij de bounderies in de hoop een leeftijd genoot te betrappen op het rondstruinen in Riverclan territorium. Maar hun plezier dat verpestte Nightpaw dan met plezier, had hij weer wat te doen, een schrammetje hier, een kras daar, Nightpaw zag daar niks ergs in. De apprentice van bijna warrior leeftijd liep rustig door met zijn zintuigen op scherp, wachtend op een beetje geluk. Toen drong de geur van Bloodclan zijn neus gaten binnen. Nightpaw trok zijn lip op. Bezoek. En niet zomaar bezoek, een poes die hij herkende uit verhalen van elders en warriors, en hij wist niet zeker, maar misschien had de apprentice deze kat zelf ook wel vaker binnen de clan gezien. Nightpaw trok zijn lip op, een verrader, ook nog. Hij sloop in de richting van de poes om de poes beter te bekijken. Wat deed dat Bloodclan mormel op Windclan territorium? Nightpaw liep veder, en zag toen de poes, de geur van prooi drong zijn neus binnen. Dat mormel had dus ook nog Windclan prooi gegeten, in leaffall dicht bij leafbare. Oh, dat beest ging er aan. Hij gokte dat het dier zo'n vijf moons ouder was, ahh, leuk, een uitdaging ook nog. Hij liep dichter bij naar de poes en hees zijn kop op. "Ahh, een bekend gezicht, misschien uit mijn kitten tijd, uit verhalen van clan genoten," begon hij met een honende ondertoon. "Vertel, wie ben jij," vervolgde hij met een sissende ondertoon. Misschien zou de poes hem herkennen als Nightkit, maar Nightkit was hij allang niet meer, hij was nu al bijna bij zijn warrior name.

--FLUT!!!

Night is stalking you,
Katniss
Member
Do I know you? DPKsfdL
The girl on fire
497

CAT'S PROFILE
Katniss
BerichtOnderwerp: Re: Do I know you?   Do I know you? Icon_minitimezo 2 dec 2012 - 12:17

Katniss kee op bij het horen van de apprentice, ze rook windclan wel maar het deed haar niets. Zij was Bloodclan, en bij devinitie dus meteen geweldig en bovendien was ze sterk al zag ze er niet zo uit.
"Ahh, een bekend gezicht, misschien uit mijn kitten tijd, uit verhalen van clan genoten, vertel, wie ben jij?"" Zei het kleine apprenticeje. Katniss zag totaal geen gevaar in hem. De jonge kater leek veel zelfvertrouwen te hebben dat hij met zo een toon tegen haar sprak. ''Oh vertellen ze al verhalen over de schattige Courageheart gone bloodclan.'' Katniss lachde, ''dat rogue mormel had it coming, had ze mijn zusje niet moeten doden.'' Katniss haar stem klonk lachend. Ze keek de jonge kater aan. ''Maar Courageheart bestaat niet meer, ik ga nu onder de naam Katniss, kleintje.''

De poes was eigenlijk niet zo slecht alleen was ze geflipt toen haar enige familielid werd vermoord door iemand wie ze vertrouwde. De Bloodclan poes van ander half jaar sloeg haar nagels uit en klauwde in het zand, wachttend tot de kater de eerste stap zou zetten, iets wat ze nooit als eerste deed was het gevecht startten. Zelfde ging bij Coin, zij werd aangevallen door Coin. De poes was zwak, veel te zwak, Katniss had haar tot bloedens toe gekregen dat ze bijna moest kruipen. Als nog vermoorde ze de poes, wraak noemde ze het.

Nightshade
Member
Do I know you? DPKsfdL
Nathzz 8>
215
Actief

CAT'S PROFILE
Nightshade
BerichtOnderwerp: Re: Do I know you?   Do I know you? Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 19:56

N I G H T P A W

''Oh vertellen ze al verhalen over de schattige Courageheart gone bloodclan.'' Hoorde de jonge kater de Bloodclan poes vertellen. Die naam was inderdaad gevallen bij die verhalen. Ze had gehoord over dat de poes een Rogue leventje was gaan lijden. Meer had ze niet echt gehoord. Nightpaw keek de poes aan met versmalde ogen, de poes zag duidelijk geen gevaar in hem. Nightpaw stak zijn klauwen in de grond. Dat had de poes dus mooi verkeerd bekeken. Hij mocht dan nog de naam Nightpaw dragen, maar dat maakte hem zeker niet minder gevaarlijk. Nightpaw zwiepte een paar keer met zijn staart. ''Oh vertellen ze al verhalen over de schattige Courageheart gone bloodclan.'' Vervolgde de poes. Nightpaw keek haar met versmalde ogen aan. ''Maar Courageheart bestaat niet meer, ik ga nu onder de naam Katniss, kleintje.'' Ging Katniss veder. "Aha, jij bent die Courageheart dus," begon hij, "en mij kleintje noemen maakt jouw heus niet groter, poes,"' siste hij tussen zijn tanden door. Waarna hij een stap dichter bij deed. Hij liet een grom horen. "Well, als je geen zin in een gevecht hebt, kan je maar beter op rotten naar dat Bloodclan gebiedje van jullie," siste hij kil. "Dus, wat kies je?" gromde hij.

Night is stalking you,
Katniss
Member
Do I know you? DPKsfdL
The girl on fire
497

CAT'S PROFILE
Katniss
BerichtOnderwerp: Re: Do I know you?   Do I know you? Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 20:53

De jonge poes smakte nog even na van de prooi die ze van Windclan territoria en geek verveeld naar de kater. ''Aha, jij bent die Courageheart dus," begon hij, "en mij kleintje noemen maakt jouw heus niet groter, poes,"' siste hij tussen zijn tanden door. Waarna hij een stap dichter bij deed. Hij liet een grom horen. "Well, als je geen zin in een gevecht hebt, kan je maar beter op rotten naar dat Bloodclan gebiedje van jullie," siste hij kil. "Dus, wat kies je?" gromde hij. ''Zinds wanneer laten ze kittens buiten het kamp trouwens. Maar zoals ik je vertelde mijn naam is Katniss!'' De poes spuugde haar naam uit. Eigenlijk haatte ze het en zou ze het liefste weer terug de windclan in gaan. Ze had nog steeds het zachte karakter alleen verstopte ze die diep weg. ''Kleintje, een gevecht met mij zal je verliezen, als ik met gemak een grote gespierde poes aan het smeken krijg op haar rug. Krijg ik jou, een kleine kit makkelijk dood.'' Haar honende stem klonk hard over het territoria. 'So do you chose to live or die?' De poes haar nagels klauwde nog steeds in het zand. De eerste stap zou zij nooit zetten, ze stond al klaar om uit te wijken voor zijn aanval. 'Bring it tiny piece of crap!' schold ze naar hem.

Nightshade
Member
Do I know you? DPKsfdL
Nathzz 8>
215
Actief

CAT'S PROFILE
Nightshade
BerichtOnderwerp: Re: Do I know you?   Do I know you? Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 3:45

||Words:: ***||Mood:: ***||Company: ***||

Nightpaw rolde met zijn ogen bij de volgende woorden. Wat moesten die woorden hem doen? Beledigen, kwetsen, bang maken? Nee, het gaf hem enkel een domme indruk op de poes, maar goed ook dat ze niet langer meer bij Windclan hoorde, slim was ze niet. ''Zinds wanneer laten ze kittens buiten het kamp trouwens. Maar zoals ik je vertelde mijn naam is Katniss!'' Nightpaw sloeg nonchalant met zijn staart, "Well, slim ben je dus niet," sprak Nightpaw simpelweg. ''Kleintje, een gevecht met mij zal je verliezen, als ik met gemak een grote gespierde poes aan het smeken krijg op haar rug. Krijg ik jou, een kleine kit makkelijk dood.'' Sprak de poes. Nightpaw toonde geen enkel emotie. "Well, je mag dan gelijk hebben op het gebied van 'dat ik niet van jouw kan winnen,' maar dat maakt me niet minder bang, en dat geeft jou ook niet meer recht om hier te zijn, Katniss," het laatste kwam er sissend uit. 'So do you chose to live or die?' Sprak Katniss toen. "Well, volgens mij heeft er hier één zin in problemen, die ik niet zo nodig hoef te geven," sprak hij kill waarna hij de geur op snoof om de lucht van een windclan, wárrior te reuken, die was dicht genoeg om te roepen, maar te ver om te zien. 'Bring it tiny piece of crap!' Daagde de poes uit. Nightpaw ging zitten en sloeg zijn staart over zijn poten. "Best, maar dan vraag ik je nu om eerste eens de lucht goed op te snuiven, nu is mijn vraag, what do you chose, a fight where your blood will be spilled, or go further with your live like an Bloodclan cat, not on our territory, so make your choice," Sprak hij sissend waarna hij de poes recht in de ogen keek met zijn nacht groene ogen. "Well, jouw bloed verspillen klinkt eigenlijk meer als opruimen," vervolgde hij waarna hij een korte sarcastische lach liet horen en haar uitdagend en vuil aan keek, als of hij naar een bult vossen stront zat te kijken, al had hij dat gevoel wel. En die stinkende crow-food lucht van Bloodclan maakte het er niet beter op.

Katniss
Member
Do I know you? DPKsfdL
The girl on fire
497

CAT'S PROFILE
Katniss
BerichtOnderwerp: Re: Do I know you?   Do I know you? Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 21:41

"Well, je mag dan gelijk hebben op het gebied van 'dat ik niet van jouw kan winnen,' maar dat maakt me niet minder bang, en dat geeft jou ook niet meer recht om hier te zijn, Katniss' Sprak Katniss toen. "Well, volgens mij heeft er hier één zin in problemen, die ik niet zo nodig hoef te geven," Nightpaw ging zitten en sloeg zijn staart over zijn poten. De jonge poes keek hem toe. terwijl ze opstond. "Best, maar dan vraag ik je nu om eerste eens de lucht goed op te snuiven, nu is mijn vraag, what do you chose, a fight where your blood will be spilled, or go further with your live like an Bloodclan cat, not on our territory, so make your choice," Sprak hij sissend waarna hij de poes recht in de ogen keek met zijn nacht groene ogen. "Well, jouw bloed verspillen klinkt eigenlijk meer als opruimen," Katniss hoorde een muisje trippelen in de verte. ''Misschien heb ik gewoonweg schijt aan jullie en jaag ik waar ik wil jagen. Het enige wat ik mis aan de windclan is de konijnen. Nergens zijn de konijnen zo lekker als hier.''

De jonge poes liep om de apprentice heen terwijl haar staart om hem heen. Ze wilde haar geur aan hem smeren zodat hij wat uit te leggen had als hij terug keerde naar de clan. 'Hoe wil jij mij stoppen' Haar vraag klonk spottend, wachtend op wat hij hier tegen wilde doen terwijl ze haar staart langs zijn lichaam liet glijden.

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Do I know you?   Do I know you? Icon_minitime

Do I know you?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: