| [GZ] Enkele katten voor Kira | |
|
|
Wazzy 35 Actief
| |
| Onderwerp: [GZ] Enkele katten voor Kira ma 19 nov 2012 - 10:56 | |
| Hiya,
Ik heb nu Kira gekregen van Mimi. De kit van Icy en Saxon en hij is gebaseerd op Yagami Light van Death Note (duh lol). Well, iedereen die DN kent, weet hoe Light is en zijn karakter is hier hetzelfde. Althans, die gaat hetzelfde worden. Zoals in de serie, zal hij ook hier ontwikkelingen in zijn persoonlijkheid doormaken waardoor ik uiteindelijk uitkom op de persoon die zichzelf ziet als een god en al het kwaad van de wereld wil hebben.
Zoals ik al zei, dit zijn ontwikkelingen en dit gaat niet vanzelf. Kira is immers geboren als kitten van Icy en Saxon, in BloodClan. Het idee is om zijn ogen steeds meer te openen voor alle slechte dingen die BloodClan eigenlijk doet. Het moorden van katten etc. Hij zal meer aan hen gaan twijfelen en uiteindelijk van hen gaan walgen, inclusief zijn eigen familie. Kira is echter een geweldige acteur, dus niemand zal daar achter komen.
- Persoonlijkheid:
Kira is een zeer intelligente, toch verveelde jonge kat. Hij is zeer zeker van zijn eigen logica en hoe creatief hij is. Je kan zeggen dat hij zich boven de rest plaats, gezien hij in zijn manier van nadenken superieur is aan anderen. De wereld is eentonig en saai, en lijdt bovendien aan een gebrek van gerechtigheid. Met andere woorden, de wereld is verrot. Na zijn eerste moord, beseft hij zich dat hij de wereld zelf kan reinigen van het 'kwaad', dit is dan ook zijn doel in het leven. Het creëren van een nieuwe wereld waarin hij god is en criminaliteit verleden tijd. Door het regelmatig vermoorden van katten, ontwikkeld hij al snel een wrede en kwaadwillige persoonlijkheid. Liefde, mededogen en genade betekenen niets meer voor hem. Hij beschouwd zichzelf als de enige rechtmatige redder van de wereld en ziet al zijn daden als rechtvaardig, hoe vreselijk deze ook mogen zijn. Om zijn geheim te houden en zijn doel te bereiken doet hij alles, zelfs zijn familie krijgt geen speciale behandeling. Door de verandering in zijn persoonlijkheid houdt hij ook altijd een zekere emotionele afstand tot de katten waarmee hij omgaat. Enkelen die hij serieus betrekt in zijn zaken, zullen evengoed worden opgeruimd wanneer hij hen niet meer nodig acht of als ze zijn identiteit in gevaar brengen. Dit verklaard echter niet helemaal waarom hij dan katten gaat vermoorden die slechte dingen doen. Ik dacht er dus aan om hem iemand te geven die veel invloed op hem heeft. Een kat die slim is en dezelfde walging heeft van criminele activiteiten. Iemand waar hij in het begin naar op kan kijken en hierdoor ook wordt zoals hij gaat worden. Daarbij zoek ik ook een eerste slachtoffer voor hem. Een kat die een ander iets aan doet en die hij daarna volgt om hem een lesje te leren, wat uiteindelijk op het doden van deze kat uitloopt. Hierna zal hij dit vaker gaan doen, zonder dat anderen hierachter komen.
Lijstje: Wat wil je spelen: Naam kat: Karakter kat: Extra:
Lightningrush || Fireheart || Arrowkit || Kira || Charcoalflare || Nightstream || Secretsong || Tyki - Other:
When I'm bored, I'm not ridding the world of all evil and create a new one of justice, with me as the God of this new world, I just write about it.
|
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Enkele katten voor Kira ma 19 nov 2012 - 16:12 | |
| Heb je ook een vijand nodig voor Kira? *Wijst naar Cethin* xD It would be awesome haha. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| |
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Enkele katten voor Kira ma 19 nov 2012 - 19:32 | |
| - Fireheart schreef:
- Well ik heb natuurlijk katten nodig die niet mogen weten wat hij aan het uitspoken is eh. Vooral zijn familie ook niet, omdat hij dan wel flink ruzie met hen zal krijgen. Dus ja haha Cethin zou miss op een gegeven moment zich kunnen afvragen wat Kira eigenlijk aan het uitspoken is ofzow. Maar ik wil t wel nog een lange tijd geheim houden.
Nja, misschien een leuk idee dat zijn stemmetje zegt zovan; Hij is niet te vertrouwen, don't ya dare trusting him! En dan gaat Cethin een haat opbouwen voor Kira, en aangezien Kira iemand is die de slechtte katten dood wil hebben en Cethin daar eentje van is/word zal deze dan waarschijnlijk een haat voor Cethin opbouwen? Just brother hate, nothing more xD It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Enkele katten voor Kira ma 26 nov 2012 - 20:46 | |
| Wat wil je spelen: Slachtoffer? Naam kat: Camarovi (Rouge) Karakter kat: erg lief, vriendelijk en nieuwschierig Extra: Nope Maar liefst niet dat ze Cam echt vermoorden Camarovi|Naturepaw|Owlcoat|Honeymoon My coat is like an owl and my claws are quick.Klik! ╔╦╦╦╗ ╠╬╬╬╣I love ╠╬╬╬╣Chocolate ╠╬╬╬╣ ╚╩╩╩╝ |
|
| |
| |
| |
28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Enkele katten voor Kira ma 26 nov 2012 - 20:49 | |
| |
|
| |
| |
| |
✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Enkele katten voor Kira di 27 nov 2012 - 8:33 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Enkele katten voor Kira di 27 nov 2012 - 8:49 | |
| Ik zit al de hele tijd naar dit topic te kijken en te twijfelen of Skinny Love hier wel in past. Alleen ik dacht ik meld me toch aan, dan kun jij kijken of je iets met haar kan.
Wat wil je spelen: Poes waar Kira tegen opkijkt. Naam kat: Skinny Love Karakter kat: Ze is een mokkende oude poes, die veel wijsheid met zich meedraagt. Ze kan flink tegen je uitvallen als je haar irriteert. Je moet daarom ook niet te veel aan haar kop zeuren, want ze aarzelt niet om je te bezeren als je dat verdiend. Alleen diep van binnen heeft ze eigenlijk een klein hartje. Extra: De katten die ze in haar verleden gedood heeft, waren allemaal slecht. Alleen ze is zelf ook geen lieverdje. Al zou ze nooit katten aanvallen die dat niet verdienen. Ze heeft alleen een hekel aan zeurende kittens. Ze zorgt op dit moment voor Lilium, door haar is ze wel in gaan zien dat niet alle kittens alleen maar irritante vragen stellen.
I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
| |
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Enkele katten voor Kira di 27 nov 2012 - 11:16 | |
| Oké, het lijkt me heel leuk (: ! Skinny is een poes die al het een en ander heeft meegemaakt, dus ze zal hem alleen maar aanmoedigen als hij slechte katten begint te haten. Al zou ze dat altijd voorzichtig doen en het nooit voluit tegen hem zeggen. Haha is goed, al is dat niet perse nodig hoor. Als hij inderdaad maar niet te irritant tegen haar is, dan kan ze het wel hebben. I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Enkele katten voor Kira | |
| |
|
| |
|