Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: ~The next day~ za 17 nov 2012 - 20:22 | |
| De rivier bruisde hard. De bladeren vielen de wind woei door de bomen heen, het was sochtens vroeg. De dag na de ceremonie, Stormstar stond in de opening van zijn nest. Hij keek serieus en zag hoe de zon de lucht nu echt had verlicht. Op een bepaald punt, alsof iemand een teken had gegeven, viel er een blad naast zijn poot. Hij keek er naar. Het was over, de ceremonie was volledig afgesloten. Stormstar zijn gezicht stond plechtig. Hij zag nog net Creamypaw weg schieten samen met Rebelvoice. Ze hadden gepraat over de onzekerheden die Creamypaw had. Stormstar was blij dat hij gekomen was, nu was Creamypaw wat zekerder van zijn zaak. Hij keek naar de warrior die op het kamp zaten. Hij liep naar ze toe en ging voor ze staan, en sprak ''Jonge warriors. Jullie mogen weer spreken na een hele lange nacht in stilte. Ga met jullie leerling trainen als jullie die hebben gekregen. Ik zie jullie weer snel'' Daarna knikte hij vriendelijk naar ze. Hij liep naar de prooi stapel om wat eten te nemen. Misschien zou hij wat gaan jagen vandaag, hij zag nog wel aan hoe het zou worden. Spoken
MistpawZoete dromen zachte geuren heerlijke aroma's. Mistpaw sprong over wolken en velden heen, ze vloog door de lucht als een vogel, zwom door het water als een vis, was vrij als de natuur. Wat een heerlijke droom. Uiteindelijk werd Mistpaw toen wakker. Ze hief haar hoofdje en keek met grote ogen om zich heen, waar was ze?! Waar was mama? Opeen herinnerde ze zich het weer. Ze was nu leerling! Spinnend sloot ze even haar ogen. Leerling ze kon eindelijk wat gaan doen voor de clan. Ze stond op en rekte zich uit, waste zich snel en ging naar buiten. Toen ze het hol uit kwam zag ze dat de hemel nog een vaag rode kleur had van de zonsopkomst. Ze schudde haar vacht uit, ze had goed geslapen. Toen keek ze het kamp rond, ze had het kamp nog nooit vanaf deze hoek gezien in de ochtend, wat cool! Opeens zag ze de jonge warriors zitten. Ze ging ze allemaal een voor een aandachtig af. Na een tijdje te hebben zitten dromen zag ze eindelijk Stormstar komen. Ze wist dat ze de krijgers niet had mogen storen, anders was ze allang op haar nieuwe mentor af gestormd. Toen ze Stormstar voor hen zag staan zei hij wat. Mistpaw spitste haar oren maar kion het niet helemaal hoern, ze besloot eerste te wachten tot hij weg was, anders zou ze het misschien storen. Mistpaw was soms dan over enthousiast, ze had wel respect voor dit soort gebeurtenissen. Ze wachtte tot Stormstar weg was, hij liep naar de prooi stapel. Mistpaw keek hem even na, wat zou hij gaan doen? Ze besloot daar verder maar niet over nat denken en naar haar mentor te gaan. Ze recette het kamp over en kwam voor Stormfrost te staan ''Stormfrost!! Wat gaan we doen? '' Ze keek hem vrlijk en opgewonden aan met grote blauwe ogen. ''Waar gaan we heen? Gaan we zwemmen. Nee dat is te koud. Gaan we jagen? Of gaan we vechten? Ik vind vechten ook wel stoer. Ik zal super goed mijn best doen!'' Ze keek hem opgewonden aan. Haar energie begon te stijgen en te stijgen, ze schoot al een stukje richtig de uitgang. ''We gaan toch het kamp uit? toch! Ik kan niet wachten. Of wacht, nee ik zal op d=je wachten of moet ik al gaan?'' Ze stond en een beetje op haar pootjes te hupsen. Door haar enthousiaste spoelde er een lange vragenlijst uit haar mond. [Stormfrost/en Breaking als mim dat wil] |
|