| Het vraag-maar-aan topic! | |
|
|
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! wo 26 dec 2012 - 0:21 | |
| |
|
| |
11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! wo 26 dec 2012 - 1:44 | |
| Avatar Randje: Ja een zwarte :3 Naam erop: Nee hoeft niet Extra: Grijze kat, (is voor one-ear) met een rechter gescheurd oor. Plaatjes: Srry ik had een EINDELIJK gevonden maar die wou tinypic niet uploaden en het is zoo moeilijk te vinden dus moet t? T is gelijk een setje: [size=10]Signature Randje: Ja een zwarte Naam erop: Nee Lettertype: - Tekst: nee Extra: x |
|
| |
52 Actief
| |
| |
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| |
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! wo 26 dec 2012 - 17:59 | |
| - Spotlight schreef:
- Boulderkit schreef:
- Dit is een kerstcadeau voor iedereen die hier een setje aangevraagd heeft! Je hoeft het niet te gebruiken, ik ben gewoon heel blij dat het kerstmis is en ik wil dat jullie dat ook zijn <'3 Ik hoop dat jullie de setjes leuk vinden, want ik heb er genoeg tijd in gestoken om ze allemaal zo mooi mogelijk te krijgen! En ik hoop niet dat sommigen het heel erg vinden dat ik sommige dingen genegeerd heb ik hun aanvraag, want rode randjes, paarse randjes.. daar doe ik gewoon niet aan. Aangezien ik dit veel mooier en 'professioneler' uit vind zien dan gekleurde randjes. En al voor geknipte, te kleine en onduidelijke plaatjes heb ik niet gedaan omdat ik zelf gebruik maak van een standaard formaat en als het te klein is dan is het voor mij; jammer dan, geen setje. Het klinkt hard, maar zo doe ik dat nu gewoon, want ik ga niet voor iedereen een ander formaat maken, dat is veel teveel werk. Oh ja, en ik maak geen sheets xD
- Mr.Mistoffelees:
- Lostkit:
- Donna:
- Darkblood:
- Deserpaw:
- Una:
- Aegon:
- Blacksoul:
- Ty:
- Hollyleaf:
- Viper:
- Brindlepaw:
- Juno:
Avatar:Url: https://2img.net/h/oi49.tinypic.com/2gspbhz.pngOnderschrift:Sorry, de foto die ik kon kopieren was te klein voor het formaat xD
Thank ya so much O.o Die van Misto is echt awesome O.o Wow die van Donna is echt gaaf! <3 Ik zal m straks instellen ;3 |
|
| |
Faye 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! wo 26 dec 2012 - 18:13 | |
| |
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! wo 26 dec 2012 - 18:45 | |
| Whoeps, had ik helemaal niet gezien. Hij is echt prachtig, bedankt!!!! - Deze plaatjes zijn gereserveerd; NIET GEBRUIKEN A.U.B IK HEB ER L A N G NAAR GEZOCHT:
|
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! do 27 dec 2012 - 9:22 | |
| LINN OMG REALLY THANK YOUUUUUUUUUUUUUUUUUU <333333333333 |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! do 27 dec 2012 - 9:54 | |
| |
|
| |
24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! do 27 dec 2012 - 10:17 | |
| |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! do 27 dec 2012 - 11:38 | |
| |
|
| |
32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! do 27 dec 2012 - 11:41 | |
| - Boulderkit schreef:
- Dit is een kerstcadeau voor iedereen die hier een setje aangevraagd heeft! Je hoeft het niet te gebruiken, ik ben gewoon heel blij dat het kerstmis is en ik wil dat jullie dat ook zijn <'3 Ik hoop dat jullie de setjes leuk vinden, want ik heb er genoeg tijd in gestoken om ze allemaal zo mooi mogelijk te krijgen! En ik hoop niet dat sommigen het heel erg vinden dat ik sommige dingen genegeerd heb ik hun aanvraag, want rode randjes, paarse randjes.. daar doe ik gewoon niet aan. Aangezien ik dit veel mooier en 'professioneler' uit vind zien dan gekleurde randjes. En al voor geknipte, te kleine en onduidelijke plaatjes heb ik niet gedaan omdat ik zelf gebruik maak van een standaard formaat en als het te klein is dan is het voor mij; jammer dan, geen setje. Het klinkt hard, maar zo doe ik dat nu gewoon, want ik ga niet voor iedereen een ander formaat maken, dat is veel teveel werk. Oh ja, en ik maak geen sheets xD
- Mr.Mistoffelees:
- Lostkit:
- Donna:
- Darkblood:
- Deserpaw:
- Una:
- Aegon:
- Blacksoul:
- Ty:
- Hollyleaf:
- Viper:
- Brindlepaw:
- Juno:
Avatar:Url: https://2img.net/h/oi49.tinypic.com/2gspbhz.pngOnderschrift:Sorry, de foto die ik kon kopieren was te klein voor het formaat xD
Late reactie, maar dankjewel <3 |
|
| |
Faye 215 Actief
| |
| |
| |
Stijn 62
| |
| Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! do 27 dec 2012 - 19:08 | |
| (ik ben ook crumblefur)
Jeeah super stoer hartstikke bedankt!! ^^
|
|
| |
Annemeike 45
| |
| |
| |
84
| |
| Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! do 27 dec 2012 - 21:16 | |
| - Mapleshade:
I'm actually very proud ! Alhoewel bij de zijbalken het randje nogal weirdo is but dat kwam doordat ik zo dom was eerst het randje te doen dan te verkleinen. -oeps?- |
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! do 27 dec 2012 - 21:44 | |
| |
|
| |
84
| |
| Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! do 27 dec 2012 - 23:01 | |
| - Hier is de ava, ik ben te lui op dit tijstip voor een os en PP xD Die komt later wel:
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: Het vraag-maar-aan topic! vr 28 dec 2012 - 10:14 | |
| Dankje, maar niet vergeten dan he :'D |
|