Hello Great Leader [Stormstar]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fleckkit
Member
Hello Great Leader [Stormstar] DPKsfdL
x
889

CAT'S PROFILE
Fleckkit
BerichtOnderwerp: Hello Great Leader [Stormstar]   Hello Great Leader [Stormstar] Icon_minitimeza 17 nov 2012 - 12:36

Fleckkit opende rustig haar oogjes en keek haar moeder aan. Vandaag mocht het voor haar wel bijzonder zijn. Ze ging naar de leader Stormstar en zij was de enige van het nestje die ging. Ze wist niet zeker of het zo was maar hoopte van wel. Jhaa dit was gewoon uber vet gaaf! Ze stond op en besloot dit keer maar geen melk te gaan drinken. Dit keer wilde ze een klein visje van de prooistapel die net vers was gevangen. Ze sprong over een paar moederkatten heen die opgerold en nog diep in slaap naast hun kittens lagen. Wat een slaapkoppen zijn ze toch... Ze schudde met haar kopje toen ze een stap uit het hol was en sprinten richting de grote prooistapel en rook vers gevangen vis. Jam als je vroeg opstond had je wel lekker vers vis of ander soort diertjes die waren te vinden. Fleckkit wist wel dat andere clans die ook nog in het bos leefde geen vis konden vangen. En dat vond ze nou weer zo leuk aan de rivierclan wand die kon het wel. Eigenlijk vond Felckkit dat Goldenshadow bij de gemene groep thuishoorde en niet bij deze clan. Fleckkit pakte een kleine oranje visje van de prooistapel en nam het mee naar het midden van het kamp. Ze legde het visje neer en ging erachter liggen en boog haar kopje eroverheen. Ze had de speer witte kleur van haar moeder en de vlekken van haar vader. Ze was een soort combinatie van tussen haar vader en moeder. Fleckkit nam een grote hap van het visje dat langzaam verdween en alleen nog maar de botjes over van bleven. Ze ging staan en groef een klein kuiltje en verstopte het erin. Zo niemand kon het nu nog zien. Er verscheen een trotse glimlach op haar gezicht terwijl ze verder rondom het kamp liep. Eerst wilde ze spelen met andere kittens maar die waren nog aan het slapen. Jammer zeg. Ze vond een klein mosballetje en begon verveeld daarmee te spelen. Ze sloeg het weg zonder te kijken en rende er speels achteraan. Zo verveeld was dit ook weer niet! Ze sloeg hem zo hard dat hij met een boogje op Stormstar belande. Snel dook Fleckkit in een sluiphouding die ze andere katten ook wel eens zag doen en sloop zonder geluid te maken naar Stormstar. Toen ze vlak bij haar leader was spande ze haar bruine schouders en nam een hoge sprong. Ze probeerde op het mosballetje te mikken maar dat mislukte. Ze belande met haar gewicht op Stormstar en gaf geen kik meer. Oeps.....

-Srry kort :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Hello Great Leader [Stormstar] Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Hello Great Leader [Stormstar]   Hello Great Leader [Stormstar] Icon_minitimeza 17 nov 2012 - 14:39

Stormstar lag in zijn hol te slapen. Hij droomde van een normale warrior dag, hij liep door de bomen. Alles ging goed, alles was normaal. Opeens ving hij een vreemde geur, hond? Hij rook ook Thunderclan. Hij schudde zijn kop en zette pootstappen voort, hij keek om zich heen. Opeens waren alle bomen rood? Hij schudde zijn kom verward. Hij rook vuur! Zijn staart zwiepte. Hij moest naar zijn clan, maar waar was hij?! hij rende en rende. Zijn hart klopte in zijn keel hij moest naar zijn clan! Dat was zijn famillie zijn vrienden, zijn alles hij zou er ALLES voor geven! Hij rende en rende. Opeens keek hij op, op een grote steen stonden een aantal katten. Ze keken hem kwaadaardig aan, ze wilde duistere dingen doen. De voorste was gigantische kater met een nachtzwarte vach en een litteken op zijn oog. Darkfire, de Thunderclan kat? Stormstar deed een stap naar achter, wat had dit te betekenen. Opeens viel het hem op wie er naast hem stond. Snowkiller! [i]''Snowkiller kom daar vanaf kom daar vandaan!'' Stormstar wilde schreeuwen maar er kwam een schamper geluid uit. Opeens voelde hij dat zijn keel werd dichtgeknepen van de rook, hij viel tegen de grond. [i]''Snowkiller..''bracht hij zacht uit met gesloten ogen.

Stormstar werd met een grote schok wakker. Wat had dit te betekenen. Zijn ogen stonden wijd opengesperd. Was het een boodschap van Starclan, lag er gevaar op de loer? Hij zette het van zich af. Stormstar slaakte een diepe zucht, genoeg van zijn droom. Zonder zich uit te rekken en uit zijn doen stond hij op. Hij was stijf, kon zich moeilijk voortbewegen. Moeilijke nacht, duidelijk. Hij liep met slome passen zijn hol uit, zijn gedachte nog vol van zijn drrom, al wilde hij dat niet. Opeens zag hij in zijn ooghoek iets op zich af komen. Hij keek op en zag Fleckkit. Ze was een kitten van Spotlight en Tailstorm, Stormstar glimlachte. Hij trok zijn wenkbrauwen omhoog, met de vaart die de kit op hem af kwam, was hij zo te zien niet van plan om te stoppen. Stormstar zette een stap achteruit met zijn rechter achterpoot. Wat ging ze doen. Toen de kitten omhoog vloog, was Stormstar buitengewoon verbaasd, maar hij kon er wel om lachen. Toen de kitten op hem zat hiel hij de kitten verder op zijn rug. Stormstar moest lachen, vond het niet erg. Voorzichtig liep hij verder terwijl de kitten op hem zat. Toen ze een paar rondjes hadden gedaan liet Stormstar de jonge kitten naar beneden klimmen. ''Dat was weer eens een nieuwe en aparte ervaring. Erg grappig Fleckkit''

Fleckkit
Member
x
889

CAT'S PROFILE
Fleckkit
BerichtOnderwerp: Re: Hello Great Leader [Stormstar]   Hello Great Leader [Stormstar] Icon_minitimeza 17 nov 2012 - 19:00

Ze dacht dat de kater boos zou zijn maar uit enige verbazing begon Stormstar gewoon rondjes met haar te lopen. Ze hing half over de kater heen maar dat vond ze helemaal niet erg. Stormstar was een gespierde kater met mooi lang grijs haar en een bijzondere kleur ogen. Geel met bruin gecombineerd leek het wel bijna. Fleckkit vond Stormstar een geweldige leader voor de rivierclan en als ie vermoord werd wat hopelijk nog lang niet zou komen ging ze gewoon keihard staan gillen. Na een paar rondjes stopte de leader en liet Fleckkit er vanaf klimmen. Fleckkit nam een sprongetje en belande op haar pootjes terecht. Stormstar was echt gewoon uber aardig. In plaats van boos te reageren nam ze Fleckkit mee voor een paar rondjes. ''Dat was weer eens een nieuwe en aparte ervaring. Erg grappig Fleckkit'' Antwoorden de leader. Yess hij vond Fleckkit grappig. 'Bedankt!!! En ken je mijn pap en mam al?' Ze keek met kleine glinsterende oogjes omhoog naar Stormstar en wachten af.

~~Zo inspi loos
Stormwise
StarClan
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Hello Great Leader [Stormstar]   Hello Great Leader [Stormstar] Icon_minitimeza 17 nov 2012 - 19:46

Stormstar liep met plezier een paar rondjes rond het kamp. Hij vond het erg leuk om de kitten vrolijk te maken. Hij zag sowieso liever een vrolijke kitten dan een verdrietige kitten. Luid lachend maakte hij grote en kleine stappen, maar voorzichtig zodat ze er niet zou vallen. De kitten moest lachen, Stormstar vond het erg leuk. Uiteindelijk na een paar rondjes in het kamp, waar andere warriors amuserend naar hadden zitten kijken stopte Stormstar. Hie liet Fleckkit er af springen en keek haar vriendelijk aan. ''Dat was weer eens een nieuwe en aparte ervaring. Erg grappig Fleckkit'' Antwoorden de leader. De kitten keek hem vrolijk aan. 'Bedankt!!! En ken je mijn pap en mam al?' Ze keek met kleine glinsterende oogjes omhoog naar Stormstar en wachten af. Stormstar lachte hartelijk om de lieve kitten.''Ja Fleckkit. Ik ken jou ouders heel erg goed zelfs. Ze zijn goede vrienden van me, je moeder is een lieve Queen. Plus, je vader is een geweldige warrior die de clan heel goed beschermd. En, jij ik vind jou ook erg lief. En grappig natuurlijk lolbroek.'' Hij glimlachte vriendelijk naar Fleckkit. Hij liep even naar de prooi hoop en pakte voorzichtig een ekster. Hij zwiepte met zijn staart om aan te geven dat ze hem moest volgen. Hij ging aan de rand van het kamp liggen, om te eten. Door de belaging van Fleckkit had hij nog niet de kans gehad om iets te pakken, maar dat vond hij echt niet erg. Terwijl hij zijn ekster at keek hij naar Fleckkit ''Heb je al gegeten stoere warrior?'' Hij duwde de een gedeelte van de vogel Fleckkit's kant op. Hij vond het ook altijd erg leuk om kittens warriors, of leaders te noemen. Zo voelde ze zich meestal beter. ''Heb je verder nog vragen Fleckkit? Nu is je kans ik kan ze zo beantwoorde. Hangt trouwens wel af van wat voor vragen he'' Hij lachte warm. Zijn warme wijze ogen keken naar Fleckkit. Ze was een erg mooi poejse met een leuke vacht tekening. Een mengelmoes van Spotlight en Tailstorm. Stormstar mocht de warrior erg graag, hij vond het heerlijk om te zien dat ze samen een volgende generatie op de wereld hadden gezet.

Spoken
Fleckkit
Member
x
889

CAT'S PROFILE
Fleckkit
BerichtOnderwerp: Re: Hello Great Leader [Stormstar]   Hello Great Leader [Stormstar] Icon_minitimeza 17 nov 2012 - 20:37

Stormstar was blijkbaar toch niet zo eng als ze had geadacht. Hij was juist hartstikke aardig voor haar. Wist hij al van Goldenshadow of niet? Maar als hij het nog niet wist kon ze het maar eerst verbergen voor hem wand anders als ze het hem meteen ging vertellen kon ze wel in de problemen raken. Of misschien nog erger, gedood worden door Goldenshadow. ''Ja Fleckkit. Ik ken jou ouders heel erg goed zelfs. Ze zijn goede vrienden van me, je moeder is een lieve Queen. Plus, je vader is een geweldige warrior die de clan heel goed beschermd. En, jij ik vind jou ook erg lief. En grappig natuurlijk lolbroek.'' Antwoorden de grijze kater. Een trotse glimlach verscheen op haar gezicht toen ze de wijze woorden die ook echt waar waren hoorde. 'Wow Stormstar! Ik wist niet dat mijn ouders goed met u bevriend waren hoor. Maar ik vind u ook wel grappig!' Ze zag hoer de kater naar de prooistapel liep en er een zwart met witte ekster vandaan haalde. Ze volgde met haar kopje de kater en zag dat ie een flinke staart zwiep gaf als teken dat Fleckkit hem moest volgen. Snel stond ze op en trippelde naar Stormstar die aan het einde van het kamp lag. Ze ging ernaast liggen en keek naar het zonnetje dat opkwam. '''Heb je al gegeten stoere warrior?'' Ze voelde hoe de kater een gedeelde van de ekster naar haar toe schoof. Fleckkit dankte de kater met een knikje en begon het lekkere vlees er vanaf te eten. '''Heb je verder nog vragen Fleckkit? Nu is je kans ik kan ze zo beantwoorde. Hangt trouwens wel af van wat voor vragen he'' 'ja ik heb een stuk of tien vragen' Grapte ze zo goed mogelijk. 'Vind u het leuk als we een keertje samen op jacht gaan? En heeft u ooit al een vriendin gehad? Ze schoof wat dichter tegen de kater aan zodat ze zijn harige vacht tegen zich aan kreeg. 'U bent lekker zacht zeg' Spinde ze. Jha als het voer vriendjes of vriendinnetjes ging was het echt het onderwerp voor Fleckkit.

Stormwise
StarClan
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Hello Great Leader [Stormstar]   Hello Great Leader [Stormstar] Icon_minitimezo 18 nov 2012 - 20:17

Stormstar keek vriendelijk naar de jonge poes. Hij vertelde haar dat hij de ouders van Fleckkit -Spotlight en Tailstorm- erg goed kon. De kleine poes leek wat verbaasd maar ook blij. 'Wow Stormstar! Ik wist niet dat mijn ouders goed met u bevriend waren hoor. Maar ik vind u ook wel grappig!' Stormstar moest lachen. Hj liep naar de prooi hoop en pakte een ekster om vervolgens samen met Fleckkit die op te eten. Toen ze daar lagen at Stormstar met gemak van de vogel, hij vroeg zich af of de jonge poes misschien honger had dus bood hij haar wat aan. Ze nam het en dankte hem, Stormstar vond haar erg aardig. Ze was zeker van haar zaak en wist wat ze wilde. De laatste tijd waren er niet veel meer vanj dat soort kittens Stormstar mocht haar wel. ''Heb je verder nog vragen Fleckkit? Nu is je kans ik kan ze zo beantwoorde. Hangt trouwens wel af van wat voor vragen he'' Stormstar keek haar vriendelijk aan. 'ja ik heb een stuk of tien vragen' Grapte ze zo goed mogelijk. Stormstar grinnikte. ''Dan zitten we hier dus morgen nog. Niet erg, voor mijn jonge warriors heb ik alle tijd wanneer daar een lekker maal bij is, om te delen.'' 'Vind u het leuk als we een keertje samen op jacht gaan? En heeft u ooit al een vriendin gehad? Ze schoof wat dichter tegen de kater aan. Stormstar legde hij neus even op haar voorhoofdje als teken dat hij het goed vond dat ze bij hem kwam liggen. ''Natuurlijk wil ik dat Fleckkit. Alleen dan wel pas wanneer je leerling bent, eerder zal je niet het kamp uit mogen. Je bent er nog een beetje erg jong voor, misschien kunnen we over een tijdje samen het kamp uit, daar is het nu nog te vroeg voor. Of niet? Stormstar keek haar geheimzinnig aan, maar voordat ze daar op in kon gaan ging hij verder over wat ze nog meer had gevraagd. ''En, ja ik heb vele vrienden en vriendinnen. Mijn partner is Mousefur onze deputy, dat weet je. Dreamheart een lieve poes die gestorven is, was mijn beste vriendin. Je ouders zijn goede vrienden van me, en ik beschouw de hele clan als mijn vrienden en familie. '' 'U bent lekker zacht zeg' Spinde ze. Stormstar glimlachte nogmaals ze was erg leuk. ''Dankje Fleckkit. Jij bent ook erg zacht, je hebt nog een lekkere kitten donsvacht. Wanneer je ouder bent zal die dunne dons worden vervangen voor dikkere en stuggere haren.''

Spoken

Fleckkit
Member
x
889

CAT'S PROFILE
Fleckkit
BerichtOnderwerp: Re: Hello Great Leader [Stormstar]   Hello Great Leader [Stormstar] Icon_minitimeza 24 nov 2012 - 12:32

Fleckkit vond dat Stormstar zijn vacht echt enorm zacht was dus verstopte ze haar kopje erin. Ahh dit was echt zo lekker dit moest gewoon zo blijven! ''Dan zitten we hier dus morgen nog. Niet erg, voor mijn jonge warriors heb ik alle tijd wanneer daar een lekker maal bij is, om te delen.'' 'Jhaa Stormstar daar heb je zo gelijk in. Trouwens is het erg dat ik 'je' tegen je zeg wand ik denk dat als ik je met 'u' aanspreek je zo oud voeld toch of niet?' Fleckkit keek Stormstar aan en liet haar pootje tegen zijn lijf gedrukt. Ze haalde haar kopje uit Stormstar zijn vacht toen hij vervolgde ''Natuurlijk wil ik dat Fleckkit. Alleen dan wel pas wanneer je leerling bent, eerder zal je niet het kamp uit mogen. Je bent er nog een beetje erg jong voor, misschien kunnen we over een tijdje samen het kamp uit, daar is het nu nog te vroeg voor. Of niet? Ze sprong op en keek hoe geheimzinnig de leader keek. Nhee ze wilde echt gewoon gaan het moest! 'Nhee alsjeblief kunnen we zo gaan? Alsjeblieft misschien kun u me meer leren over de rivierclan? Please gaan we jagen en nog zwemmen en dat soort leuke dingen doen?' Hoopvol keek ze de grijzige kater aan. ''En, ja ik heb vele vrienden en vriendinnen. Mijn partner is Mousefur onze deputy, dat weet je. Dreamheart een lieve poes die gestorven is, was mijn beste vriendin. Je ouders zijn goede vrienden van me, en ik beschouw de hele clan als mijn vrienden en familie. '' Fleckkit har staartje tikte op de bruine grond onder haar. Even slikte ze maar vervolgde 'Ja ik ken Mousefur en vind haar ook aardig. Maar ik weet ook over Dreamheart mijn moeder heeft het me wel eens verteld. In de verhalen van mijn moeder was Dreamheart gewoon uber geweldig. Maar ze werd vermoord door Icy de bloedclan leader toch?' ''Dankje Fleckkit. Jij bent ook erg zacht, je hebt nog een lekkere kitten donsvacht. Wanneer je ouder bent zal die dunne dons worden vervangen voor dikkere en stuggere haren.'' Fleckkit zuchten en wist dat Stormstar zo wel zo reageren op haar antwoord. 'En ik vind helemaal niet dat u stugge haren hebt. Ik kan hier gewoon in liggen als ik moe ben' Het sippe gezichtje verdween naar een trotse glimlach. Het was een zonnige dag dus het betekende hopelijk ook wat goeds anders was het niet echt duidelijk voorspeld.
Stormwise
StarClan
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Hello Great Leader [Stormstar]   Hello Great Leader [Stormstar] Icon_minitimeza 24 nov 2012 - 14:00

Stormstar keek vriendelijk naar de jonge kitten, genegenheid speelde in zijn hart. 'Jhaa Stormstar daar heb je zo gelijk in. Trouwens is het erg dat ik 'je' tegen je zeg wand ik denk dat als ik je met 'u' aanspreek je zo oud voelt toch of niet?' Fleckkit keek Stormstar aan en liet haar pootje tegen zijn lijf gedrukt.Stormstar schoot even in de lach. ''Natuurlijk mag je me ook je noemen Fleckkit. Daar heb ik niks op tegen, ik ben ook maar gewoon een kat.'' Hij raakte met zijn neus haar kopje aan. 'Nhee alsjeblief kunnen we zo gaan? Alsjeblieft misschien kun u me meer leren over de rivierclan? Please gaan we jagen en nog zwemmen en dat soort leuke dingen doen?' Fleckkit was erg enthousiast waardoor Stormstar haar ondeugend aankeek.
''Misschien straks, maar ik kan niks beloven'' Stormstar keek haar glimlachend. De energie van een jonge kitten deed hem goed. 'Ja ik ken Mousefur en vind haar ook aardig. Maar ik weet ook over Dreamheart mijn moeder heeft het me wel eens verteld. In de verhalen van mijn moeder was Dreamheart gewoon uber geweldig. Maar ze werd vermoord door Icy de bloedclan leader toch?' Stormstar keek haar aan en knipperde toen even zijn ogen. ''Ik dacht al dat je Mousefur zou kennen. ''Hij slaakte een zucht een keek naar de lucht. ''Dreamheart, mijn beste vriendin. Ze was geweldig. Zorgzaam, begrijpend lief en had een hart van goud. Ze is inderdaad vermoord door Icy, dat had je goed Fleckkit. Hij slikte even terwijl hij een droevige glans op zijn ambere ogen had liggen. ''Haar kittens hebben het er erg moeilijk mee gehad, net als ik. Honeythief was boos en verdrietig. Stormfrost had het gevoel dat hij voor al zijn broertjes en zusjes moest zorgen, wat niet kon. Hij was zelf nog maar een kitten. Ik heb met ze gepraat. Nu hebben ze het geacepteerd dat ze er niet meer is maar toch ook wel. Ze is in hun hart, heb ik hun verteld. Nu, nu zijn het grote en goede warriors waar ik trots op ben, net als hun moeder en vader'' Stormstar keek weer naar Fleckkit. Zijn ogen keken veel betekenend. ''Ooit, lieve Fleckkit dan zal jij ook een warrior zijn. Ik zal zo trots op je zijn lieve meid, je bent nu al prachtig. '' Hij gaf haar een liefdevol likje. 'En ik vind helemaal niet dat u stugge haren hebt. Ik kan hier gewoon in liggen als ik moe ben' Stormstar moest weer lachen en begon te voelen dat hij wel een band met deze kitten kon krijgen.

Spoken
Fleckkit
Member
x
889

CAT'S PROFILE
Fleckkit
BerichtOnderwerp: Re: Hello Great Leader [Stormstar]   Hello Great Leader [Stormstar] Icon_minitimedi 27 nov 2012 - 15:49

Fleckkit begon steeds zenuwachtiger met haar staartje op de grond te slaan. Als ze nou kon jagen met haar eigen leader! Zou dat gaaf zijn of was het misschien toch niet zo gaaf als ze in gedachte had? Of nog beter als het toch gaaf was kon ze het door vertellen aan haar oudere zusjes. Fleckkit was een van de jongste kittens en dan was het uber uber gaaf! Het woordje "gaaf" bleef telkens bij haar haken in haar gedachte. Het leek wel of het gewoon rondspookte zo veel keer kwam het voor. ''Natuurlijk mag je me ook je noemen Fleckkit. Daar heb ik niks op tegen, ik ben ook maar gewoon een kat.'' 'Maar dan wel de leader van deze geweldige clan' Voegde ze er snel aan toe. Ze begon steeds meer hyper te worden en zat maar de hele tijd te wachten op een antwoord van het jagen. ''Misschien straks, maar ik kan niks beloven'' Fleckkit gaf een zucht en zei wat teleurgesteld tegen Stormstar 'Ahh.... Waarom dan niet nu? Ik ben nog nooit het kamp uit geweest maar okee ik wacht wel maar ik wil wel dat je het beloofd!' Ze gaf een duwtje naar de kater en spring erop. Ze klom er snel weer van af toen ze voelde dat Stormstar verder wilde gaan spreken. ''Ik dacht al dat je Mousefur zou kennen. ' Ze hoorde hoe hij zuchten en vervolgde ''Dreamheart, mijn beste vriendin. Ze was geweldig. Zorgzaam, begrijpend lief en had een hart van goud. Ze is inderdaad vermoord door Icy, dat had je goed Fleckkit.' 'Icy is ze gemeen...' Mompelde ze iets te hard. Ze ging naast de kater liggen en krulde haar staart om die van hem. Ze zag hoe er een doffe verdrietige glans in zijn ambere ogen verscheen. Dit was echt gewoon zo zielig.... ''Haar kittens hebben het er erg moeilijk mee gehad, net als ik. Honeythief was boos en verdrietig. Stormfrost had het gevoel dat hij voor al zijn broertjes en zusjes moest zorgen, wat niet kon. Hij was zelf nog maar een kitten. Ik heb met ze gepraat. Nu hebben ze het geacepteerd dat ze er niet meer is maar toch ook wel. Ze is in hun hart, heb ik hun verteld. Nu, nu zijn het grote en goede warriors waar ik trots op ben, net als hun moeder en vader'' Er verscheen nu meer dan verdriet in Fleckkit haar ogen. ''Ooit, lieve Fleckkit dan zal jij ook een warrior zijn. Ik zal zo trots op je zijn lieve meid, je bent nu al prachtig. '' Ze voelde hoe hij haar een liefde volle lik gaf. Een warme golf stroomde door Fleckkit heen. Moed vulde haar ogen terwijl ze keek naar haar leader. Ja ze kon echt een goede band met hem opbouwen....

~~Srry dat post zo laat is :$
Stormwise
StarClan
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Hello Great Leader [Stormstar]   Hello Great Leader [Stormstar] Icon_minitimeza 1 dec 2012 - 16:16

Stormstar keek naar de kleine poes die aandeonlijk in zijn lange vacht begraven zat. Hij vond haar erg schattig. Grinnikend keek Stormstar hoe ze met zijn vacht speelde. Ze had hem gevraagd of ze hem 'je' mocht noemen. ''Natuurlijk mag je me ook je noemen Fleckkit. Daar heb ik niks op tegen, ik ben ook maar gewoon een kat.'' 'Maar dan wel de leader van deze geweldige clan' Voegde ze er snel aan toe. Stormstar schoot in een lach die diep klonk uit zijn mond. ''Ach, ik doe mijn best'' Lief likte hij over haar oor. Ze wilde erg graag het kamp uit, dat was te merken. ''Misschien mag je straks het kamp uit, maar ik kan niks beloven. '' 'Ahh.... Waarom dan niet nu? Ik ben nog nooit het kamp uit geweest maar okee ik wacht wel maar ik wil wel dat je het beloofd!' Ze gaf een duwtje naar de kater. Stormstar glimlachte. ''Oke, oke. Ik beloof het kleine. Beloof jij mij dan dat je nu goed naar mij luistert?'' Hij kwam dichter bij haar oor. ''Dan gaan wij morgen samen er op uit.'' Hij gaf haar een lieve knipoog.

Ze hadden het over Dreamheart en haar dood. Over verschillende dingen. ''Ik dacht al dat je Mousefur zou kennen. ' Ze hoorde hoe hij zuchten en vervolgde ''Dreamheart, mijn beste vriendin. Ze was geweldig. Zorgzaam, begrijpend lief en had een hart van goud. Ze is inderdaad vermoord door Icy, dat had je goed Fleckkit.' 'Icy is ze gemeen...' Mompelde ze iets te hard. Stormstar keek naar de struiken, hij lachte sarcastisch. ''Dat is ze zeker. Ik haat normaal nooit iemand en geef iedereen een eerlijke kans, maar er is niemand op deze wereld die ik meer haat dan haar.'' Hij zag Icy voor zich. Zo'n kreng had hij nog nooit ontmoet. Ooit zou hij haar laten boeten voor haar daden. Uiteindelijk keek hij weer naar Fleckkit. ''Gelukkig hebben we nu amper last van haar. '' Hij vertelde over de kitten Stormfrost en Honeythief. Ze waren nu goede warriors. Hij zei dat ze een goede warrior zou worden. ''Ga nu maar terug naar de nursery Fleckkit. Je moeder zal zich afvragen waar je blijft, plus ik moet nog wat doen. Ik zie je morgen, afgesproken? '' Een afscheids knuffel en lik gaf hij aan Fleckkit.

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Hello Great Leader [Stormstar]   Hello Great Leader [Stormstar] Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: