We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 nov 2012 - 22:01
Damn t was allemaal wel interessant zeg. Hoewel ik niet voor t Rietveld zelf zou gaan, is een kunstopleiding nog altijd wel leuk. Maar Archeologie en Diermanagement is ook leuk :3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 nov 2012 - 22:02
Fireheart schreef:
Damn t was allemaal wel interessant zeg. Hoewel ik niet voor t Rietveld zelf zou gaan, is een kunstopleiding nog altijd wel leuk. Maar Archeologie en Diermanagement is ook leuk :3
wat houdt dat in?
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 nov 2012 - 22:03
Snowcrystal schreef:
Fireheart schreef:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 nov 2012 - 22:05
Fireheart schreef:
Snowcrystal schreef:
Fireheart schreef:
wat houdt dat in?
Wat houdt wat in?
Acheologie en Diermanagment, het lijkt me best twee aparte kanten bij elkaar
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 nov 2012 - 22:06
Snowcrystal schreef:
Fireheart schreef:
Snowcrystal schreef:
Fireheart schreef:
wat houdt dat in?
Wat houdt wat in?
Ja ik bedoelde ook twee opleidingen he xD Niet samen haha.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 nov 2012 - 22:11
Fireheart schreef:
Snowcrystal schreef:
Fireheart schreef:
Snowcrystal schreef:
Fireheart schreef:
wat houdt dat in?
Wat houdt wat in?
Ja ik bedoelde ook twee opleidingen he xD Niet samen haha.
eeuuuwww xD blond hea =3 het klinkt allebei wel leuk, interessant.