|
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 nov 2012 - 11:26 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 nov 2012 - 11:26 | |
| @Freedje;; YAY YOU BACK AGAIN :3
SHADOWROSE >D |
|
| |
72
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 nov 2012 - 11:28 | |
| #Shrew: Ben ik ooit weggeweest? ;D D'aw, heb jou ook gemist, hoor <3 #Bright: Ik ben je ergste nachtmerrie... Nee, ik ben dus Freedje en een beetje melig -- Weet iemand hoe je nu in SkyClan kan posten? Want ik wil op een topic reageren, maar mag je als oud SkyClanaccount gewoon posten in SkyClan en hoe moet je dan typen? Dat SkyClan vergaan is ofzo? xD Ik snap het nog niet zo goed ;o |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 nov 2012 - 11:29 | |
| SHARON! where are you? Razor ben jij Sharon? i have missed you
|
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 nov 2012 - 11:29 | |
| Gewoon bij Wastelands en dan dat history of Skyclan plekje xD
@Moon, noo Razor is Freedje =3 |
|
| |
72
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 nov 2012 - 11:30 | |
| #Moon: Nou!! En Freedje aka Shadowrose heb je niet gemist, of wat? XD Hoi hoi, IK ben niet Sharon ;D #Nath: Ja, dat snap ik, maar ik heb bijvoorbeeld dit topic klik en ik weet niet of ik daar op mag reageren zoals we begonnen waren... Want ik weet niet welke gebieden van SkyClan nog overeind staan ofzo o.O |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 nov 2012 - 11:32 | |
| - .Razorpaw schreef:
- #Shrew: Ben ik ooit weggeweest? ;D D'aw, heb jou ook gemist, hoor <3
Een tijdje heb ik je niet gezien en dat is voor mij missen x3 @Moon;; STUUR. EEN. MAILTJE. XD. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 nov 2012 - 11:33 | |
| Atm, zijn alle gebieden er nog zoals voor de nieuwe lay-out en voor de gebieden die er al die tijd waren kan je eventueel googelen naar informatie =3 |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Ja ik zag het in je latere bericht. FReedje, hou op met die nonsens, natuurlijk. jij bent de gene die ik het afgelopen jaar het meest heb gemist. Waarom denk je anders dat ik je terug heb gehaald ^^
maar op dit moment mis ik sharon ook D: |
|
| |
| |
| Ik ga Sharon een mailtje sturen =3 |
|
| |
72
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 nov 2012 - 11:34 | |
| #Nath: Oké! ;D Dankjewel ;D
#Moon: Awww <3 Ik vind jou lief 3 Sahdow en Dark moeten hoognodig nog eens een topicje samen! ;D
--
Dan ga ik maar eens posten met Razorpaw <3 |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 nov 2012 - 11:35 | |
| - Shrewleap schreef:
- .Razorpaw schreef:
- #Shrew: Ben ik ooit weggeweest? ;D D'aw, heb jou ook gemist, hoor <3
Een tijdje heb ik je niet gezien en dat is voor mij missen x3
@Moon;; STUUR. EEN. MAILTJE. XD. Heb ik azl geprobeert, ze reageerde niet D: FR; indd, ik zou willen dat zijn verbanning opschoot -_-'' Dan kunnen we een remeet doen XD |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 nov 2012 - 11:38 | |
| Volgens mij heb ik elk mogelijk account van Sharon een PB gestuurt in de hoop dat ze het ziet .. x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 nov 2012 - 11:39 | |
| Ik denk dat Sanne binnen kort wel een postje gaat plaatsen =3 En coool, Darkfire met een black name in plaats van yellow >D
Dit heb ik naar Sharon gestuurd;;
Hey Shar =3 Nath hier. I MISS YOU!!! Whyyyyy kom je niet meer online op msn? =c And Smoke x Last, I am like... D'hawwww, ik wil met jouw posten want dat is zo leuk en gezellig =3 En en en en en... I... I wanna talk to you cause that ís fun =3
I miss you, Shar... Please, answer me =3
xx~
|
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 nov 2012 - 11:42 | |
| |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 nov 2012 - 11:44 | |
| |
|
| |
72
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 nov 2012 - 11:44 | |
| #Moon: Jaaaaaaaaah! ;D Dan is Dark evil, maar weet zich niet te gedragen bij Shadow... Like... Fantastic! ;D |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 nov 2012 - 11:46 | |
| - .Razorpaw schreef:
- #Moon: Jaaaaaaaaah! ;D Dan is Dark evil, maar weet zich niet te gedragen bij Shadow... Like... Fantastic! ;D
Omfg, indeed! X''D Shadowrose is de enige kat die hem van binnen kan raken. Thats so awsome. Ze is de enige bij wie hij zich toch wel een beetje onzeker voelt XD. Straks Disturbingvoice, maar dat duurt nog erg laaang. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 nov 2012 - 11:46 | |
| Ik vind t nog steeds leuk hoe ik Brightpaw heb gekregen xD
Like;; ik wist niet precies hoe je een kitten werd van een nestje, dus ik maak Brightkit aan en reageer gewoon random op een geboorte topic ._. En zo werd Brightpaw geboren na een hoop PB wisselingen =3 |
|
| |
72
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 nov 2012 - 11:47 | |
| #Moon: Hmm... Ik wil nu zo graag een topic tussen hun tweee... We mogen de gebeurtenissen zeker niet vooruit spoelen, hè? Just for da topic? #Nath: Ik maakte Shadow gewoon aan zonder da'k wist wat de bedoeling van de site was en moet je me nu zien |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|