|
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Character shopje za 17 nov 2012 - 11:25 | |
| Hallo =3 Ik heb even een gigantisch lijstje gemaakt van namen van A - Z Maar ik ben niet van plan ze zomaar weg te geven, dus zet ik het lijstje hier níét neer. Maar jij bedenkt het karakter, en ik geef er de geschikte namen voor. Of jij bedenkt het uiterlijk, en ik bedenk een heel karakter met een korte samenvatting van een geschiedenis...
Ook die zal ik hier af en toe dumpen, alleen dan zonder uiterlijk xD Heb namelijk geen zin om plaatjes te gaan zoeken. Dus nu vraag ik je vriendelijk dit lijstje in te vullen.
Ik doe maar twee namen per account, vind je de namen niet goed, heb je pech, vind je een naam leuk van een ander, en die ander kiest voor de ene naam die jij niet leuk vind, vraag dan aan die persoon of je de andere naam mag gebruiken, meld het dan wel even in dit topic!
Niet ZEUREN!
En lees alles ff goed door!
Twee per keer!!
- Code:
-
[b]Real name:[/b] [b]Alleen naam, of geheel karakter:[/b] [b]Uiterlijk kat [in een spoiler //niet verplicht\\:[/b] [b]Eventueel karakter [Niet in vullen als ik er één moet verzinnen]:[/b] [b]Geschiedenis [Niet in vullen als ik er één moet verzinnen]:[/b] - ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
|
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Character shopje za 24 nov 2012 - 20:18 | |
| Ik heb hier even een lijstje met alleen namen zonder character. Wil je als nog dat ik met die naam een character//en of uiterlijk verzin, vraag dat dan. Take Those Names:1 // Antflight 2 // Applemist 3 // Archtail 4 // Ashmist 5 // Aspennail Vul dit lijstje nog even in - Code:
-
[b]Real Naam:[/b] [b]Naam die ik wil:[/b] [b]Karakter er bij?:[/b] Ja//Nee Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Character shopje za 24 nov 2012 - 20:37 | |
| Real Naam: Esmee Naam die ik wil: Applemist Karakter er bij?: Ja
|
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Character shopje za 24 nov 2012 - 20:57 | |
| Real Naam: Saar Naam die ik wil: Ashmist Karakter er bij?: Ja
|
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Character shopje za 24 nov 2012 - 22:04 | |
| @Esmee Naam: Applekit - Paw - Mist Karakter: Applemist is een sluwe kater/poes, hij/zij is wat afzijdig, en brengt veel tijd door met de katten die hij/zij al kent zins hij/zij een kitten was. Het liefst doet hij/zij de jacht patrouilles van kleine groepjes zo dat hij/zij zich meer daar op kan richten. Hij/zij is heel begripvol en wilt zich ook wel eens aanpassen aan andere katten, ook al kan hij ook heel eigenwijs zijn. Kort om, hij/zij is wat eigenwijs - schuw - en dicht met zijn jeugd vrienden
Als je nog een geschiedenis wilt; om dat je bijvoorbeeld als apprentice of een wat oudere witten begint, maak ik die ook nog met alle plezier, geld voor jullie beide.
@Saar Naam: Ashkit - paw - mist Karakter: Ashmist is een brutaal meisje/jongetje, hij/zij wilt graag alle aandacht naar zich zelf toe gericht. Ze kan hier en daar wel eens uitsloven en brutaal overkomen, maar toch heeft ze wel een hart en beschermt ze haar vrienden/familie met haar leven. Het liefst gaat ze op border patrouille en hoopt ze op wat actie. Ze bewijst zich graag tegen over haar clan en wilt laten zien wat voor goede warrior ze is. Kort om; ze is avontuurlijk - brutaal - een uitslover - speels - en beschermend Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Darkforest -
|
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Character shopje za 24 nov 2012 - 22:23 | |
| Dankjewel =D Yeah, mag ik ook een geschiednis? ;3 |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Character shopje za 24 nov 2012 - 22:26 | |
| Wat wil je dat Apple is, poes kater, apprentice warrior...?? Kitten? Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Character shopje za 24 nov 2012 - 22:28 | |
| A girl, en een kitten die bijna apprentice wordt =) |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Character shopje za 24 nov 2012 - 22:54 | |
| @Esmee, Geschiedenis: Veel rottigheid was er niet geweest tot ze vier maanden oud werd. Daar voor was ze gewoon een kitten met een vader en een moeder, twee moedige warriors, maar toen Applekit 4 maanden oud werd stierven ze, ze had geen siblings gehad, en had zich zelf moeten redden, maar de queens zorgde goed voor haar. Ze sliep vaak met haar beste kitten vrienden en daar zal ze ook voor altijd mee omgaan. Haar ouders zijn gestorven in een gevecht, en dat achtervolgt haar nog steeds, daarom is ze ook wat afstandelijk, en gaat ze alleen met de katten om die ze écht goed kent.
//je kan er zelf altijd nog wat dingen aan veranderen, bijvoorbeeld dat ze wel een sibling hebt, maar dat moet je zelf weten 3 ^^ Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Character shopje za 24 nov 2012 - 23:01 | |
| Thank you, ik ga het zeker gebruiken! <3 |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Character shopje za 24 nov 2012 - 23:53 | |
| |
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Character shopje ma 26 nov 2012 - 20:20 | |
| Thanx! Mag ik ook een geschiedenis? Het wordt een katertje, een apprentice-bijna warrior. |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Character shopje wo 28 nov 2012 - 12:02 | |
| @Saar Geschiedenis: Ashkit had eigenlijk nooit echt problemen in zijn geschiedenis. Hij had twee siblings, een vader en een moeder. Zijn vader zit in een andere clan, maar dat weet Ashkit niet. Zijn Siblings wisten dat ook niet. Ashkit speelde graag de baas wanneer hij ging spelen met zijn siblings, en dat bleef, zelfs toen greenchough aan brak, en even later blackcough. Zijn moeder stierf en zijn siblings werden ook ziek, en gingen even later ook dood. Door dat zijn familie stierf begon Ashkit alle aandacht naar zich toe te trekken, hij liep vaak weg uit het kamp en ging op zoek naar avontuur, even later kwam er een warrior naar hem toe die hem vertelde dat zijn vader in een andere clan zat en Ashkit beloofde zich zelf; zodra hij apprentice zou zijn, zal hij zijn vader op zoeken.
Stiekem zit er ook een verhaallijn in die geschiedenis xD Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Character shopje wo 28 nov 2012 - 15:14 | |
| Wauw, awesome geschiedenis! Ik ga Ash dadelijk aanmaken, en ik zal het karakter en de geschiedenis zeker gebruiken! |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Character shopje wo 28 nov 2012 - 21:33 | |
| Okey, leuk om te horen dat mensen de karakters écht leuk vinden =3 Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Character shopje do 29 nov 2012 - 13:44 | |
| Uhm, misschien een stomme vraag, maar zou je ook zijn uiterlijk willen verzinnen? Ik kon maar niks vinden Als je het niet wil, dan geeft het niks huwr! |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Character shopje do 29 nov 2012 - 21:29 | |
| Real name: Robin Alleen naam, of geheel karakter: Raindrop Uiterlijk kat [in een spoiler //niet verplicht\\: Donkergrijze poes. Eventueel karakter [Niet in vullen als ik er één moet verzinnen]: Geschiedenis [Niet in vullen als ik er één moet verzinnen]:
Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Character shopje do 29 nov 2012 - 23:23 | |
| Robin, de naam Raindrop is al ingebruik; Zij was ooit eens de Deputy van ShC@Saar - Uiterlijk:
Kort om, een grijze kat of een grijs witte kat =3 Niet tevreden met deze plaatjes, ik wil graag wel veder zoeken, maar heb nu ff niet veel tijd =3 - ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
|
|
| |
2 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Character shopje vr 30 nov 2012 - 17:04 | |
| Bedankt! Ik heb de ava al gemaakt, maar zou je misschien nog iets willen zoeken? Echt alleen als je tijd en zin hebt, hoor! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Character shopje vr 30 nov 2012 - 17:08 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Character shopje | |
| |
|
| |
|