We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [rpg] The magic owls za 17 nov 2012 - 10:12
Hoog in de wolken vlieg je. Duikelend stort je naar beneden. Je bent beland in de wereld van de magic owls. Hier waar uilen meer macht hebben dan ooit, en de mensheid is uitgestorven. Hier is je nieuwe leefplaats. Word je vriendelijk ontvangen? Leer je de magie beheersen? Sluit je je aan bij een groep. Alles kan, alles mag. Naam: The magic owls Soort: [ RPG ] [ Site ] [ Forum ] [ Blog ] [ Game ] ... Onderwerp: Uilen met magie Omschrijving: rpg hier als een uil, lukt het jou om de meeste magie van iedereen te leren? Link: http://magicowls.actieforum.com/ Eventuele banner/afbeelding: -
Swankit' - Honeymist - Littlepaw. - Softvoice
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
Brightspots
StarClan
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
Onderwerp: Re: [rpg] The magic owls za 17 nov 2012 - 11:27
Crystelpaw @ Dankje, ik heb ook lang over het onderwerp nagedacht xD Rosepaw@ Nee, er zijn inderdaad nog maar twee gebieden. Maar er komen er nog meer als we wat leden hebben ;-)
Swankit' - Honeymist - Littlepaw. - Softvoice
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
Brightspots
StarClan
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
Onderwerp: Re: [rpg] The magic owls za 17 nov 2012 - 11:29
#Isa: Slim bedacht! Ik denk dat ik het niet zou redden op het forum, maar ik wens je natuurlijk heel veel plezier en geluk met je forum ;-) Ik hoop dat veel mensen zich aanmelden!