| [GZ] Dingen voor mijn Characters | |
|
|
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingen voor mijn Characters vr 23 nov 2012 - 17:59 | |
| Real name: Ceesje :3 Kat waar mee je een topic wilt: Innerpaw Kat waar mee jij posten wilt: Silverpaw Idee: Eehm... Not really x'D RPG ervaring: *Denkt* Ik zit nu sinds eind Februari op Wc :3 Geen idee hoe lang ik Rpg x'D Extra: Silver wordt vriendje Fallen :'D Kies jij maar wie maakt x3 - Xx:
|
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingen voor mijn Characters vr 23 nov 2012 - 18:40 | |
| Real name: you can call me The Cat (or just Cat) Kat waar mee je een topic wilt: Nightpaw Kat waar mee jij posten wilt: Wishpaw Idee: Samen een avontuur uit het Camp? RPG ervaring: Vanaf augustus... Extra: Een ruzie?
|
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingen voor mijn Characters vr 23 nov 2012 - 18:59 | |
| |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingen voor mijn Characters vr 23 nov 2012 - 19:16 | |
| |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
Nathzz 8> 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingen voor mijn Characters vr 23 nov 2012 - 19:31 | |
| Stuur je m naar Brightpaw toe?
@Annemeike, is goed, dan zie ik m wel verschijnen
Waar ik ook wel zin in heb, is dat Brightpaw per ongeluk op het territorium van een andere clan terecht komt en zo in een gevecht raakt, eens wat anders voor mijn lieve Bright. - Shades at Night:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Bo ~ 334 Afwezig "J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingen voor mijn Characters vr 23 nov 2012 - 19:32 | |
| @Nath; Hmm, Dan is Thunderfeel een leuke concurentie voor bright >D *evil laugh* Hij is Skyclan ;D |
|
| |
Nathzz 8> 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingen voor mijn Characters vr 23 nov 2012 - 19:39 | |
| T kan, maar volgens mij licht Thunderclan nog al ver weg van Skyclan territorium. Een Riverclan kat lijkt me eigenlijk wat geschikter, of Shadowclan. - Shades at Night:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingen voor mijn Characters za 24 nov 2012 - 13:28 | |
| - Brightpaw schreef:
- Laat ik zeggen, Nightpaw is niet echt het soort kater die snel random met een andere kat buiten het kamp gaat, maar wat wel kan is dat ze mekaar tegen komen buiten het kamp, en gezien Nightpaw nog al bot en kwetsend kan zijn, dat er dan een ruzie ontstaat.
Dus, wie opent het topic?
@Ceesje, ik open wel =3 Gereageerd :3 En ik wil wel een topicje met Bright hoor x'D *Kijkt naar Silver* Heb voor de rest alleen maar kittens in RC en ShC... - Xx:
|
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingen voor mijn Characters za 24 nov 2012 - 17:07 | |
| |
|
| |
Bo ~ 334 Afwezig "J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingen voor mijn Characters za 24 nov 2012 - 17:19 | |
| @Nath; Ik heb dan nog Beautysoul voor je |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingen voor mijn Characters za 24 nov 2012 - 17:22 | |
| - Silverpaw' schreef:
- Brightpaw schreef:
- Laat ik zeggen, Nightpaw is niet echt het soort kater die snel random met een andere kat buiten het kamp gaat, maar wat wel kan is dat ze mekaar tegen komen buiten het kamp, en gezien Nightpaw nog al bot en kwetsend kan zijn, dat er dan een ruzie ontstaat.
@Ceesje, ik open wel =3 Gereageerd :3 En ik wil wel een topicje met Bright hoor x'D *Kijkt naar Silver*
Heb voor de rest alleen maar kittens in RC en ShC... Is goed, doen we topic Brightpaw en Silverpaw nog =3 En wie opent die?? @Bo, Apprentice v/s Apprentice vind ik toch wat aantrekkelijker =3 @Wishpaw, is goed. - ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
|
|
| |
291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingen voor mijn Characters za 24 nov 2012 - 17:23 | |
| - Brightpaw schreef:
- Silverpaw' schreef:
- Brightpaw schreef:
@Ceesje, ik open wel =3 Gereageerd :3 En ik wil wel een topicje met Bright hoor x'D *Kijkt naar Silver*
Heb voor de rest alleen maar kittens in RC en ShC... Is goed, doen we topic Brightpaw en Silverpaw nog =3 En wie opent die??
@Bo, Apprentice v/s Apprentice vind ik toch wat aantrekkelijker =3
@Wishpaw, is goed. Ik begin wel C; - Xx:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingen voor mijn Characters za 24 nov 2012 - 17:28 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingen voor mijn Characters | |
| |
|
| |
|