| Refreshing by the Lake (Setjes shoppie, en meeneem) | |
|
Welk setje is het mooist? | Setje 1 | | 20% | [ 2 ] | Setje 2 | | 80% | [ 8 ] |
| Totaal aantal stemmen : 10 | | |
|
315
| |
| Onderwerp: Refreshing by the Lake (Setjes shoppie, en meeneem) wo 14 nov 2012 - 16:28 | |
| hadie peepz! hier mijn shoppie, ik gebruik gimp en picmonkey. ik kan ook tekenen voorbeeldjezzzzzz: - 1:
- 2:
lijstje: Avatar: Naam(char): Naam erop? (welke kleur): Kleur ogen: Sfeer: Extra: Plaatje (als je niet hebt ajb alles hieronder in te vullen: dit alleen als je geen plaatje hebt: Kleur kat: Sfeer: Leeftijd: Onderschrift: Naam(char): Naam erop? (welke kleur?) Kleur ogen: Sfeer: Tekst: Kleur tekst: Extra: Plaatje (als je niet hebt dan hieronder invullen): dit alleen als je geen plaatje hebt: Kleur kat: Sfeer: Leeftijd: voor tekening (zwart wit) : Naam+erop?: welk dier?: Cartoon of realistisch?: vachtkleur: extra: Meeneem setjes komen nog! ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝
Laatst aangepast door soulheart op zo 18 nov 2012 - 14:28; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
>Vera< 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Refreshing by the Lake (Setjes shoppie, en meeneem) wo 14 nov 2012 - 17:17 | |
| Onderschrift: Naam(char): Shiverrose Naam erop? (welke kleur?) Ja, welke bij het plaatje past. Kleur ogen: Graag net zo blauw als mijn ava. Sfeer: hmm... het moet niet heel vrolijk zijn of zo. Shiverrose is verlegen en een beetje bang aan de binnenkant, maar dat laat ze niet merken. Tekst: you'll never get to see the really me. Kleur tekst: Maakt ook niet zoveel uit. Extra: nope. Plaatje: - Spoiler:
- ∞:
|
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: Refreshing by the Lake (Setjes shoppie, en meeneem) do 15 nov 2012 - 18:02 | |
| Zat te wikken en wegen met de oogkleur, en welk deel van het lichaam, dus ik heb er 2: - Plaatje 1:
- Plaatje 2:
en, ik teken nu ook!, je kan lijstje invullen. ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: Refreshing by the Lake (Setjes shoppie, en meeneem) za 17 nov 2012 - 18:50 | |
| ..............hijh ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
lili ✗ 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Refreshing by the Lake (Setjes shoppie, en meeneem) za 17 nov 2012 - 20:00 | |
| Avatar: Ja Naam(char): Tailchaser Naam erop? (welke kleur): Bruin ofzo Kleur ogen: Een blauw met bruin puntjes er in als dat gaat Sfeer: Liefde, een echt krijger Extra: - Plaatje (als je niet hebt ajb alles hieronder in te vullen: https://2img.net/h/oi46.tinypic.com/ws2skp.jpgOnderschrift: ja Naam(char): Tailchaser Naam erop? (welke kleur?) Wat er bij past Kleur ogen: - Sfeer: zelfde als boven Tekst: Mooie Engels teks, Iets van een goed krijger ofzo Kleur tekst: Mag je zelf weten Extra: - Plaatje (als je niet hebt dan hieronder invullen): https://2img.net/h/oi49.tinypic.com/zkpoa1.jpg
Laatst aangepast door Dreampaw op za 17 nov 2012 - 20:09; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: Refreshing by the Lake (Setjes shoppie, en meeneem) za 17 nov 2012 - 20:03 | |
| de tekst van het os slaat niet echt ergens op. maar als ik iets moet veranderen hoor ik het wel. - avatar:
- onderschrift:
╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
lili ✗ 17 Actief
| |
| |
| |
lili ✗ 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Refreshing by the Lake (Setjes shoppie, en meeneem) za 17 nov 2012 - 22:14 | |
| |
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: Refreshing by the Lake (Setjes shoppie, en meeneem) za 17 nov 2012 - 22:33 | |
| Hier zijn ze, Ik kan alles nog veranderen dus als je iets anders milt zeg het maar: - avatar:
- onderschrift:
╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
lili ✗ 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Refreshing by the Lake (Setjes shoppie, en meeneem) za 17 nov 2012 - 22:56 | |
| Ik vind hem prima =) super bedankt! |
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: Refreshing by the Lake (Setjes shoppie, en meeneem) za 17 nov 2012 - 23:17 | |
| Graag gedaan. En als je hem anders wilt moet je het echt zeggen he? ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
lili ✗ 5 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Refreshing by the Lake (Setjes shoppie, en meeneem) zo 18 nov 2012 - 15:39 | |
| Avatar: Naam(char): het is voor deze poes Naam erop? (welke kleur): Kleur ogen: Zacht kleur Sfeer: Grappige Extra: - dit alleen als je geen plaatje hebt: oke Kleur kat: Het liefst gevlekt, met bezonder vlekjes. Mocht dat niet kunnen, dan iets wat bij de naam past Sfeer: Moederschap.. Leeftijd: 1 jaartje Onderschrift: ja Naam(char): het is voor deze poes Naam erop? (welke kleur?) zelfden als boven Kleur tekst: Maakt me niet veel leuk wat bij haar past Extra: - |
|
| |
>Vera< 41 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Refreshing by the Lake (Setjes shoppie, en meeneem) | |
| |
|
| |
|