|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {KITS BREAKINGXSTORM} za 17 nov 2012 - 19:18 | |
| Naam: Flowerkit -> Flowerpaw -> Flowerleaf Geslacht: Poesje Uiterlijk:Karakter: KittenFlowerkit is een kitten die alleen maar bezig wil zijn en een hekel heeft aan stilzitten. Ze maakt veel lawaai en is bij het spelen meestal behoorlijk wild. Flowerkit houd van zich bezig houden en is niet bang om te zeggen wat ze denkt maar daarbij blijft ze altijd vriendelijk. Apprentice:Flowerpaw is een drukke apprentice die veel wilt doen. Ze probeerd haar dagen zo nuttig mogelijk te gebruiken. Ze durft haar gedacht te zeggen en is heel nieuwsgierig. Als er iets te beleven valt zal ze altijd meedoen. Warrior:Flowerleaf is een altijd vriendelijke warrior. Ze zal zich niet laten doen en zegt gewoon nog steeds wat ze denkt. Ze kan goed jagen en vechten en doet dat ook graag. Ze zal niet terugdeinzen voor iets en is niet snel bang. Als er ergens iets misgaat zit ze er meestal wel voor iets tussen. Ze is een slimme, elegante warrior en zal zich niet laten doen. Evt. Foto's:- Kitten:
- Apprentice:
- Warrior:
Voorbeeldpost: Apprentice - 8 Moons - Riverclanterritorium De ogen van de wit met bruine apprentice gingen open. Zachte zonnestralen schenen de den binnen. Flowerpaw ging rechtop zitten en keek voor zich uit. Haar ogen en vacht zagen er nog een beetje stoffig uit van de nacht. Daarna ging de jonge riverclan poes opstaan en trippelde naar de open plek. Haar mentor had haar vandaag voor het eerst in de training vertrouwd om alleen op jacht te gaan. Terwijl ze zich afvroeg waar ze heen zou gaan liep Flowerpaw richting de prooistapel. Daar nam ze een muisje vanaf en schrokte het met een aantal grote happen op. Ze schudde haar lange vacht uit en ging daarna opstaan. Met grote, elegante passen liep ze op de uitgang van het kamp. Rustig trippelde ze daardoor heen. Het was nu bladval en er lag een laag met bladeren verspreid over de ondergrond. Een zacht briesje waaide door haar lange haren terwijl ze door liep. Ze lette op het kleinste geluid of beweging die afkomstig zou kunnen zijn van een prooi. Haar amberkleurige ogen staarden alert voor haar uit. Het was een heldere dag, er was zon maar de koude wind maakte er een koude dag van. Opeens kwam er een zachte geur van prooi haar neus binnen. Met kleine lenige pasjes liep ze op de geur af. Langzaam maar zeker begon de geur van prooi sterker te worden en het poesje ging langzamerhand dichter tegen de grond aan. Als ze ongeveer kon inschatten waar de prooi zich ongeveer bevond versnelde ze haar elegante passen en liet zich een beetje zakken. In haar ooghoeken begon er een bruin vlekje duidelijk te worden. Nog steeds had de muis niets door toen dat Flowerpaw stilletjes aan naderde. Als ze een aantal passen van haar prooi verwijderd was dan ging ze nog dichter tegen de grond aan om totaal onopvallend verder te komen. Dan, als ze dicht genoeg was sprong ze met een sierlijk boogje op en belande recht op het diertje. Zonder het de kans te geven om lawaai te maken doodde ze het. Trots nam de apprentice het diertje met haar scherpe tanden vast. Het muisje bewoog een beetje terwijl Flowerpaw het horizontaal in haar bek had liggen en verder ging met de jacht. Ik ben niet zo goed in voorbeeldposts Positief en negatieve dingen Positief:Altijd vriendelijk Houdt van spelen, jagen, vechten Is een geliefde poes Ze doet niemand kwaad van haar eigen clan Er moet een heel goede reden zijn voordat ze boos op je wordt Negatief:Kan niet tegen haar verlies Vergeeft niet snel Als ze boos is op iemand gaat dat niet snel veranderen "Reason why you wanna be kit: Ik zou het fantastisch vinden om een kitten te mogen spelen van deze twee fantastische karakters <3 Real name Viktor Bekendste account James Ga je actief blijven: Ik probeer om zo veel mogelijk online te komen. Ik ben ongeveer een uurtje per dag online.
Laatst aangepast door Marblekit op za 22 dec 2012 - 21:12; in totaal 5 keer bewerkt |
| | | Passievrucht x'3 393
| |
| Onderwerp: Re: {KITS BREAKINGXSTORM} za 17 nov 2012 - 19:27 | |
| Sorryyyy :3 Je zegt dat je kit Flowerkit heet, maar bij karakter zeg je Willowkit.
Just saying ~
Jumpsaway |
| | | In de Puuuuuut 86
| |
| Onderwerp: Re: {KITS BREAKINGXSTORM} za 17 nov 2012 - 19:55 | |
|
Name; Troutkit - paw - splash. Gender; She-cat. Nickname(s); Trout. Clan; RiverClan. Parents;Breakingdawn x Stormfrost. Siblings; Unknown. Extra; -
I N S I D E Like's; Zon || Warmte || Verhalen van elders. Dislike's; Kou || Nacht || Enge verhalen Character; (0-6 moons.) Als kitten is de kleine Trout erg lief en speels. Ze houd ervan naar de verhalen van de elders te luisteren, prooi naar de elders brengen en de warriors die terug komen van de jacht helemaal uit te horen over wat ze gedaan hebben. Soms sneakt ze stiekem het kamp uit, maar dan blijft ze niet ver van de kampingang af. Meestal doet ze dat alleen om de jagende warriors tegemoet te komen.
(6-12 moons.) De kleine Trout groeit op, en langzaam veranderen haar vele donshaartjes in een mooiere, créme kleurige vacht. Haar lichte, groen blauwe oogjes veranderen langzaam in donkerder groen. De enkele bruine vlekjes worden groter, en krijgen steeds meer weg van een tabby. Niet alleen haar uiterlijk veranderd een tikje, maar ook haar gedrag. Het gaat iets meer naar de rebelse kant toe. Dat komt doordat ze als kit hard is gevallen op haar hoofd, en daardoor een gespleten persoonlijkheid krijgt. Elke keer als ze iets op haar krijgt, en klap of zo, of als ze erop valt, stoot of wat dan ook, veranderd haar gedrag. De ene keer moordlustig, de andere keer poeslief. Meestal brengt ze zichzelf dan ook wel in moeilijk heden. Ze luisterd amper naar haar mentor. Ze steeds vaker het kamp uit, en zoekt ruzie met Rogues, om te bewijzen dat ze sterk is, en de Clan kan verdedigen. Meestal houd ze het dan ook alleen bij bekvechten. Ze doet er alles aan haar ouders te laten zien dat ze bestaat. Maar als ze op haar poeslieve kant is, doet ze er juist alles aan de prooistapel vol te houden, haar ouders te helpen, etc. Zo vinden vele haar maar een raar geval.
O U T S I D E Markings; Créme kleurig, met bruine vlekken waar donkere strepen op te zien zijn. Nose & Pawpads; Zwart. Eye's; Donker groen, met aan de randen nog donkerder. Extra; Haar bouw is niet erg stevig. Ze ziet er vaak ook wat confused en verward uit.
R E A L P E R S O N Naam; Juul. Bekendste account; Chikita // Otterpaw. Motivatie; Breaking x Storm is een geweldig koppel, en tevens heb ik ook zin om Troutje te gaan spelen.
P R O M I S E S Ik beloof met heel mijn hart actief te blijven, aangezien ik Troutje nu al écht wil spelen. Ik beloof dat ik haar niet zou weggeven, delen, doodlaten gaan etc. Ik beloof dat ik haar karakter aanhoud zoals het hier geschreven staat.
Tell me all the secrets to how you live so bland Quenching curiosity your head deep in the sand Tell it plain to me to enable me Throw away the key to my philanthropy
|
| | | Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {KITS BREAKINGXSTORM} za 17 nov 2012 - 20:20 | |
| - Diamond schreef:
- Sorryyyy :3 Je zegt dat je kit Flowerkit heet, maar bij karakter zeg je Willowkit.
Just saying ~
Jumpsaway Ja, ik twijfelde daarstraks voor de naam maar had de verkeerde ingegeven, het wordt nog aangepast =) |
| | | Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {KITS BREAKINGXSTORM} wo 21 nov 2012 - 16:51 | |
| *blaast Little laag stof van topic* Mijn aanmelding is af |
| | | Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {KITS BREAKINGXSTORM} do 22 nov 2012 - 22:01 | |
| Ik heb mijn aanmelding afgewerkt =) |
| | | 182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {KITS BREAKINGXSTORM} vr 23 nov 2012 - 14:16 | |
| B O U L D E R K I T G E N E R A L Name: Boulderkit
Former names: -
Future names: Boulderpaw, Boulderfall
Satus: You don't know what it's like, to be like me
C L A N A L L I A N C E S Current clan: Riverclan Former clans: - Future clans: Starclan / Dark forest
Curent rank: Kit Former ranks: - Future ranks: Apprentice, Warrior
Current lifestyle: Clankat Former lifestyles: - Future lifestyles: -
Clanleader: Stormstar Deputy: Mousefur Medicine cat: Nightstream Medicine cat apprentice: Otterpaw
P E R S O N A L I T Y Kitten Al vanaf jonge leeftijd moet Boulderkit enorm hard werken om bij te blijven bij de katten van zijn eigen leeftijd. Hij is een zwakke kater met een erg laag immuunsysteem en zwakke botten waardoor hij vaak ziek word of iets breekt, kneust of scheurt. Deze kater heeft ook moeite met spreken, waardoor hij vaak stottert. Boulderkit geeft dan echter niet op en probeert iedere dag wel meerdere keren om zijn stotteren te verhelpen en zijn lichaam te versterken. Hij werkt aan al zijn minpunten en houdt zijn pluspunten zo sterk mogelijk. Het werken vermoeit zijn lichaam echter nog meer, en vooral omdat hij er een pester en enkele volgelingen van hem bij heeft gekregen die hem zowel mentaal als fysiek pesten. Soms zal hij dan met verschrikkelijke wonden de dag eindigen. Bang om er ook maar met iemand over te spreken wat er nou werkelijk is gebeurd, aangezien het groepje pesters hem zweren dat ze hem doden wanneer hij ook maar één van hen verklapt. Bang voor de dood beslist hij dan ook maar om deze hel te door staan en komt hij de pijn telkens weer tegemoet. Toch zal hij nooit in elkaar zakken van verdriet, en zal hij altijd met een opgeheven hoofd de toekomst tegemoet lopen. Dus ondanks alle tegenslagen zal hij nooit opgeven en zal hij volhouden om ooit een gerespecteerde kat te mogen zijn.
Apprentice Op het moment dat de jonge kit eindelijk een eigen mentor krijgt is hij natuurlijk verschrikkelijk bij en energiek en wilt hij graag zoveel mogelijk leren van zijn mentor. Maar het gaat meteen de eerste training al goed mis. De jonge kater word, zonder dat zijn mentor het ziet, door een van zijn pestkoppen de wilde rivier in geduwd. Gelukkig merkt zijn mentor hem snel op en weet hij hem nog net te redden voordat hij drinkt. Hier houdt hij echter wel een enorm trauma en veel angst over van water. Door de rivier, en vooral de stenen, zal hij zijn poot meteen breken waardoor hij wel zeker de helft van zijn apprentice tijd niet mag trainen en weinig mag doen. De pesters blijven echter doorgaan, waardoor hij soms nogal stil zal vallen en zich een beetje afsluit van de rest. In zichzelf vertrouwd hij dan ook niemand erg snel meer, en word hij vanbinnen keihard. Zo gaat hij al snel denken dat hij geen vrienden nodig heeft en dat hij alles zelf maar moet regelen. Door het gewond raken van zijn poot zal hij langer apprentice moeten blijven, waardoor hij nog harder zal moeten werken om zijn broertjes en zusjes een beetje bij te houden. Hij komt over zijn waterfobie heen en leert zichzelf om zijn eigen wonden te verzorgen of in ieder geval het bloedden te stoppen zodat hij naar de medicine den kan lopen en de medicine cat ernaar kan laten kijken.
Warrior Omdat hij later warrior is de geworden dan zijn broertjes en zusjes is hij minder sociaal als hun. Hij moet iedere dag werken om zijn stotteren te verbeteren, want dit is nog steeds precies hetzelfde als in zijn kitten tijd. Wanneer hij in paniek is, wat amper gebeurd, kunnen anderen hem voor geen meter verstaan omdat hij dan de hele tijd zal stotteren. Hij word nog steeds gepest door zijn pesters, maar komt hier langzaam ook in opstand tegen. Langzaam aan begint hij alles nog beter onder controle te krijgen, ook al moet hij voor alle dingen enorm hard werken en zelfs jagen kost hem veel inspanning aangezien hij nergens eigenlijk heel goed in is geweest als het gaat om zijn clan dienen. Zo af en toe scheurt, breekt of kneust hij iets waardoor hij manen lang in de medicine den moet rusten. Ook ziektes teisteren hem nog steeds.
Vreest:- Kleine of afgesloten ruimtes // Claustrofobisch.
- Rivieren en grote plassen water.
- Gezond zijn.
- Vrienden maken.
- Praten over zijn gevoelens.
- Veilig zijn.
- Hard werken.
Dislikes:- Pestkoppen.
- Bedreigt, gepest en aangevallen worden.
- Arrogante en gemene katten.
- Ziek zijn en/of iets breken.
L O O K S Kitten: Een slanke en kleine grijze main coon. Zijn vachtkleur zal van licht naar donker verschillen, dat ligt aan de seizoenen. In Leafbare en Leaf-fall zal hij dan een donkerdere vacht hebben dan in de andere twee seizoenen. Hij heeft oranje/geel kleurige ogen en zijn neus en voetzooltjes zijn donker roze van kleur. Zijn vacht is dik en pluizig, waardoor hij er soms minder slank en gammel uitziet dan wat hij echter wel is.
Apprentice: Hij heeft zijn oogkleur en vacht geheel hetzelfde gehouden. De kater is een beetje gegroeid maar niet veel. Hij is veel kleiner dan de rest van zijn leeftijd, en al zijn leeftijdsgenootjes zullen wel zeker een kop boven hem uitsteken. Hij heeft vele kleine littekens over zijn lichaam lopen door het ruwe gespeel, je kunt het eigen wel pesten en aanvallen noemen, met andere kits. Vanaf zijn eerste training tot hij negen manen oud is zal hij een gebroken poot hebben en kan hij dus niet meedoen met de trainingen. Hierdoor zal hij later warrior worden dan zijn broertjes en zusjes.
Warrior: Wanneer hij eindelijk een warrior is geworden zit zijn hele, ooit prachtige lijf, vol met diepe littekens en soms zelfs nog wonden. Zijn poot staat nog een beetje op een rare manier, maar dat zal dan ook nooit goed genoeg helen. Toch kan hij wel nog steeds jagen en vechten. Ook al is hij er niet de beste in. Zijn grijze, dikke vacht is lang genoeg om de meeste littekens te verbergen ook al zie je er meestal toch wel een klein beetje van.
R E L A T I O N S H I P S Mother: Breakingdawn Father: Stormfrost Brothers: Unknown Sisters: Unknown Uncles: Bravepaw, Autumnleaf, Glovepaw Aunts: Smokedust, Honeypaw, Rootpaw, Morningpaw Grandfathers: Smoketear and Crookedstar Grandmothers: Lotusleaf and Dreamheart Other family: Stormstar, Mousefur and some others.
T O P I C S Coming soon
S P E C I A L Voice: - Sima - The lion king - Simba - The lion king
Theme song: - Welcome to my life - Simple plan
Bijzonderheden: Is Claustrofobisch, heeft een waterfobie van zijn apprentice tot warriortijd, onderschat zichzelf, stelt anderen boven zich.
F A C T S - Boulderkit zal zijn hele leven lang achtervolgt worden door het pestgroepje.
- Hij zal het pesten aan niemand doorvertellen en gewoon doorgaan met zijn leven.
- Ondanks dat hij vaak ziek word en / of gewond raakt blijft hij doorvechten voor zijn leven en trainen.
- Hij is vanbinnen lichtelijk een koppige kater omdat hij gewoon doorzet.
- Pijn probeert hij zo vaak mogelijk te negeren, hoe verschrikkelijk het ook is.
- Hoe hij ook uitgescholden of aangevallen word, hij zal nooit depressief worden.
I D E A S - In de groep pesters die ik ga zoeken zal één poes zitten die toch wel wat gevoelens voor hem heeft en niet zo'n pestkop is als zij ziet. Wanneer de rest overgaat in fysiek geweld doet ze niet echt mee maar blijft ze ernaar kijkend met het smoesje dat ze haar poten niet vuil aan hem wil maken. Echter zal ze vanbinnen gewoon medelijden voor hem voelen. Ze volgt de 'leider' van het groepje pesters en hij doet wel vaker alsof zij van hem is en van hem alleen. Later zal ze zich tegen hem opzetten en Boulderkit eens beschermen, waarna ze uit het groepje stapt en langzaam aan de twee vrienden worden. Dit zal gebeuren wanneer zijn poot gebroken is door hun acties en hij al een tijd in de medicine den daardoor ligt en ze hem weer aan willen vallen.
P O S T Kitten Boulderkit likte zijn wondjes schoon, die aangericht waren door enkele kittens van andere nestjes in de Nursery. Ze waren zo bruut tegen hem, ze zeiden dat het gewoon spelen was. Maar waarom was hij dan de enige met dit soort wonden? Zijn broertjes en zusjes hadden niet eens wonden na het ‘stoeien’ dat de meeste kits de hele dag door deden. Het leek allemaal zo plezierig voor hen, waarom deed het bij hem dan altijd pijn? Was hij het mikpunt? De zwakkeling? Hij slikte zachtjes om de tranen weg te werken, waarna hij zich in de vacht duwde van zijn al slapende moeder; Breakingdawn. Zijn gele oogjes gleden door de nursery. Het was al laat, wat betekende dat bijna iedereen hier al sliep. Hij was in ieder geval de enige kit die teveel zorgen had om te kunnen slapen. Hij was zwak, werd snel ziek en kreeg veels te vaak wonden voor een kit van zijn leeftijd. Zijn ouders hadden het vast ook al gemerkt. Misschien dachten ze wel dat hij te ruw heeft gevecht, maar dat was helemaal niet waar. Hij werd gewoon pijn gedaan door de rest. Zijn broertjes en zusjes leken het ook al niet te merken. Het nogal grote groepje kits dat hem altijd leek te pesten, en een korte tijd terug ook over waren gegaan op fysiek geweld werd steeds bruter voor hem. Zachtjes en stilletjes sloot hij zijn gele oogjes terwijl hij zich nog dichter tegen zijn moeder aanlegde. Hij voelde zich veilig naast zijn moeder, heel veilig. Zijn moeder kon hem vast beschermen. Ze was dan ook de dochter van Smoketear, en hij was de zoon van Stormstar. Zijn vader was de zoon van Crookedstar en Dreamheart, twee enorm bekende riverclan katten die nu bij starclan leefden. Hij slaakte een diepe zucht. Hij stelde iedereen in zijn familie teleur, de reusachtige familie waar hij in geboren was. Hij was een zwakkeling, hij was deze familie vast niet waard. Morgen zou hij ermee beginnen om zijn familie trots op hem te maken, ook al zullen ze vast nooit zo trots zijn op hem als op de rest. Waarschijnlijk nooit.
M Y S E L F Real name: Linn Reasons: Na lang werken heb ik Boulderkit eindelijk afgekregen. Ik hou ervan om kits van jong af aan te spelen en wil ooit eens verder komen met ze zonder dat ze inactief raken. Met Boulderkit gaat dit vast lukken, aangezien dit karakter geheel anders is dan de karakters die ik normaal gesproken speel. Ook lijkt het me leuk om de eerste generatie te zijn die de twee grootste families op heen Warrior Cats bijelkaar brengt tot één. Dat lijkt me gewoon verschrikkelijk awesome. Do you love meh?: Forever and ever <'3 Pictures: #1 + #2 + Some others
|
|
| | | lili ✗ 68 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {KITS BREAKINGXSTORM} vr 23 nov 2012 - 17:56 | |
| |
| | | Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| | | | Katero 561 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {KITS BREAKINGXSTORM} vr 30 nov 2012 - 19:53 | |
| Naam:Snakekit-Snakedust Geslacht:Female Uiterlijk:Fur: Lang Fur color: Wit met zwarte vlekken. Eye’s: blauw Nose: Rose Pads: Rose Build: Kitten: De kleine Snakekit is erg tenger gebouwd. Dit valt echter niet op dankzij haar dikke vacht. Ze heeft een gemiddelde staart, maar iets te lange poten. Het is duidelijk aan haar te zien dat ze later erg snel wordt. Ook is haar rechtervoorpoot net iets zwakker dan de andere. Hiervan heeft ze geen last. Apprentice: Als apprentice wordt haar vacht een beetje korter maar niet veel. Ze blijft een tenger poesje. Haar vacht geeft haar niet echt iets. Deze is daarom vaak vuil. Maar als ze hem heeft gewassen is hij echt prachtig. Warrior: Als Snakekit groot wordt veranderd haar bouw een beetje. Haar staart groeit hard en word algauw langer dan gemiddeld. Ze wordt ook iets steviger maar nog steeds niet heel erg. Haar vacht blijft lang en pluizig. Karakter:Kitten: Snakekit is een poes die weet wat ze wil. Zint haar iets niet, dan zegt ze dat ook. Het boeit niet wat andere vinden, ze geeft altijd haar mening. Verder is ze een echte kletskous, maakt niet uit waar het gesprek over gaat. Snakekit praat altijd mee. Verder is ze roekeloos en geeft niet om wondjes. Ze gaat daarom in spelletjes ook altijd te ver. Daarom willen veel kittens niet met haar spelen. Ze wordt een beetje eenzaam. Daarom praat ze vaak met andere katten. Dan kan ze tanminste niemand pijn doen. Behalve met woorden, ze heeft namelijk een vlijmscherpe tong. Apprentice: Als apprentice is Snakepaw elke seconde dat het maar kan het kamp uit. Geeft niet waarheen, maar voor je het weet is ze weg. In de apprentice tijd heeft ze veel vrienden. Hiermee gaat ze vaak op avontuur. Maar dan op een gegeven moment valt een van de vrienden in het water en verdrinkt. Snakepaw ziet hoe haar beste vriend verdrinkt. Hierdoor krijgt ze ene grote angst voor water. Ze wordt schuw en verlegen. Zeg iets tegen haar en ze rent weg. De enige bij wie ze zich veilig voelt is haar moeder. Warrior: Als warrior komt de Snakekit weer terug. Ze kruipt weer uit haar en laat zich horen. Ze praat uren achtereen met andere katten. En gaat weer elke dag op avontuur uit. Ze komt vaak met wondne terug naar het kamp maar het geeft haar niks. Ze blijft de vrolijke opgewekte Snakedust. Die altijd slordig is altijd alles vergeet en nooit verdrietig is. Behalve dan heel soms als ze weer terug denkt ana haar verloren vriend. Evt. Foto's:Kitten: http://imgc.allpostersimages.com/images/P-473-488-90/21/2143/B7BCD00Z/posters/jane-burton-domestic-cat-black-and-white-semi-longhaired-kitten-in-blue-pullover.jpgApp: http://imgc.allpostersimages.com/images/P-473-488-90/21/2143/D7BCD00Z/posters/jane-burton-domestic-cat-6-month-black-and-white-semi-longhaired-female-cat-lying-on-floor.jpgWarrior: http://www.nationalgeographicstock.com/comp/04/041/1038405.jpgVoorbeeldpost: De kleine Snakekit opende een haar oogjes. Ze gluurde voorzichtig om zich heen. Gelukkig er was niemand meer. Ze stond op en gaapte even. Ze wandelde door de Nursery maar kwam niks leuks tegen. Ze zuchtte en liep de den uit. Buiten knipperde ze even met haar ogen tegen het licht. Het deed pijn aan haar kleine oogjes. Snakekit vluchtte gauw een den binnen. Vebaasd keek ze om zich heen. Om haar stonden allemaal grote katten. Ze lachtte, oeps foutje. Met twinkelende oogjes keek ze naar een van de katten. “Hoi!”riep ze vrolijk. Ze zwiepte met haar staartje en stak haar oortjes in de lucht. Maar toen een van de warriors bewoog was ze weg. Onmiddellijk rende ze de den uit. Buiten kwam ze een mosballetje tegen. Ze speelde een tijdje met het ding. Maar het vluchtte een den in waar Snakekit nog nooit was geweest. De leadersden. Zou ze naar binnen gaan? Heel voorzichtig sloop ze naar de den. Ze gluurde naar binnen. Ze zag een kat. Toen de grote kat bewoog rende ze weg. De kleine Snakekit speelde nog even maar werd een beetje moe. Ze liep weer naar de nursery, ze zag haar moeder liggen. Vrolijk stapte ze naar haar moeder toe. Ze ging naast haar moeder liggen en krulde zich op. Algauw sloten haar oogjes zich, en Snakekit viel in diepe slaap. Bijzonderheden:Snakekit is erg snel, en heeft vaak goede ideeen "Reason why you wanna be kit:-Breaking is awsome -Storm is awsome -Snake is awsome - Zoals Linn al zei, het lijkt me echt leuk om de twee grootste families van heel wc bij elkaar te brengen. Do you love meh x'D:Why not? xD "The fire of the lions is shining bright upon me" |
| | | 260
| |
| | | | Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| | | | Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {KITS BREAKINGXSTORM} wo 5 dec 2012 - 12:31 | |
| Naam: Leopardkit – Leopardpaw - Leopardfur Geslacht: Poes Uiterlijk: Een goudkleurige vacht met hier een daar een zwartevlek. Karakter: Loyaal aan de Clan en weigert om trouw te zijn aan ander Clan’s. Ze wordt niet gemakkelijk verliefd maar is wel vaak geliefd door haar Clan omdat ze zich tot het uiterste inspant om dingen tot een goed einde te brenge. Evt. Foto's: - Voorbeeldpost: Komt nog Bijzonderheden: None "Reason why you wanna be kit: Omdat ik dan actief kan zijn en als ik actief ben post ik veel. Do you love meh x'D: Sure |
| | | Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {KITS BREAKINGXSTORM} vr 7 dec 2012 - 16:14 | |
| вυzzιηgкιт »Name Buzzingkit »Future names Buzzingpaw, Buzzingvoice »Gender Male »Age Unborn »Parents Breakingdawn x Stormfrost »Siblings Coming soon
cℓαη »Current Clan RiverClan »Future Clans StarClan »Current Rank Unborn kit »Future Ranks Kit, Apprentice, Warrior, Elder »Current Lifestyle Clancat »Future Lifestyles -
»Leader Stormstar »Deputy Mousefur
συтѕι∂є »Fur White longhair »Eyes Yellow »Nose Pink »Pads Pink De witte kleur zit verder in de familie, en zijn lange haar heeft hij van Breakingdawn.- »Setje:
ιηѕι∂є Buzzingkit is een bijzondere kitten. Hij zingt namelijk liedjes als hij het moeilijk vind om te verwoorden wat hij voelt. Is hij verdrietig, gaat hij stilletjes in zijn eentje, zacht zingen. Als hij blij is zingt hij in gezelschap, vrolijke liedjes. Hij verzint alles zelf, en het is meestal niet eens zo slecht. Hij is meestal een vrolijk kittentje, dol op spelen en avontuur. Hij probeert katten vaak op te vrolijken met zijn nummers. Buzzingkit heeft een zuivere, mooie, lichtelijk hoge stem.νσσявєєℓ∂ρσѕт »Apprentice, 9 moons Die morgen liep Buzzingpaw zachtjes de den uit, op zoek naar Sorrelpaw. Ze moest het weten. Hij was al een tijdje verliefd op haar, en hij moest gewoon weten of zij hem ook leuk vond. Want ja, wat had hij eraan als hij al die manen achter haar aan huppelde, en zij met haar gedachten heel ergens anders zat? Hij keek naar de grond en zette zijn pootjes in de natte sneeuw. Gadver, natte sneeuw. Hij begon gelijk te rillen, het was immers ook zo koud. Voorzichtig begon hij richting het plein te lopen. Diep in gedachten begon hij toen maar aan een liedje.
I'm searching for you, I'm searching for you. 'Cuz you're the only one for me. Do you like me to, Do you like me to? Can I be the cat for you.. Hij wilde verder zingen, maar zijn tekst was op. Dit was hem nog nooit gebeurt! Normaal rolden er duizenden liedjes uit zijn mond, maar nu wist hij echt niks meer. Was hij ziek? Er moest toch een reden voor zijn! Peinzend liet hij zich zakken in de sneeuw. In zijn hoofd zocht hij naar woorden, zinnen, teksten. Toen hij overnieuw wilde beginnen, kon hij maar een zin uitbrengen..
Baby let me love you Hij zag haar staan, de poes uit zijn vele dromen. De poes waar hij zijn leven mee wilde delen. De poes waar hij zijn leven voor zou wagen. De poes met wie hij kits zou willen krijgen, later. De poes die zijn hart deed overslaan. Plosteling was alles terug. Hij zette moedig een paar stappen in haar richting. 'Sorrelpaw?' zijn stem sloeg over.
Baby let me love you, Do you know what I mean? Baby i can't stop now, I can't stop loving you..
Everytime you talk, I can't breath... Everytime you smile, I can't breath... And everytime you look at me, I'll die... 'Sorrelpaw, ik vind je echt leuk. Er zijn nog honderden liedjes die ik voor je zou zingen, schrijven, bedenken. Je bent gewoon de ware. Zo mooi, zo lief. Ik kan mijn gevoelens voor je gewoonweg niet verklaren. Vanaf dat mijn liefdeshormoon begon te werken, was jij het. Jij was alles voor mij. En je bent het nog steeds. Lieve Sorrelpaw, ik hou van je.' Zijn hart stopte een seconde met kloppen, waarna een zucht zijn mond verliet. Hij had het gezegd.
мє, муѕєℓƒ αη∂ ι »Naam Lyra »Bekendste accounts Ghostkit., Summerkit »Andere accounts Cloudwalker, Zayn, Leaf »Leeftijd 12,5 »RPG ervaring Ong 1,5 jaar, met noob tijd ongeveer 2,5. »Waarom ik dit wil Omdat ik Breaking & Storm enorm lief, en dit gewn zo'n geweldig kittentje zal worden. Ik ben dol op mijn uiterlijk, zijn innerlijk, en natuurlijk zijn liedjes. {Btw, die zijn 100% made by moi} Ook zn ouders ofcourse. Hij lijkt me gewoon geweldig om deze kitten te mogen spelen, en dan het liefst in dit nestje <3 Ik beloof dat hij nooit dood zal gaan voordat hij warrior is, dat ik hem nooit zal weggeven en dat ik hem actief zal houden. Wat wil je nog meer? (: »Do you love meh xD Ofcourse I do!<3 »Extra MOUSTACHE ! <3
|
Ghostkit. // Zayn // Summerkit // Chasmkit // Buzzingkit // Cloudwalker // Popkit
- :: gнσѕтѕнιηє ::
if you steal i will kill you c:
|
| | | Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {KITS BREAKINGXSTORM} do 27 dec 2012 - 12:13 | |
| Wanneer gaan jullie ongeveer kiezen? :3 Owhjah, Drizzlekit staat niet bij geïnteresseerden x'D |
| | | Faye 215 Actief
| |
| | | | Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| | | | Lore 137
| |
| Onderwerp: Re: {KITS BREAKINGXSTORM} za 29 dec 2012 - 1:48 | |
| ♥Naam♥:Thessa ♥Naam kitten♥:Wretchedkit - Wretchedpaw - Wretchedegg ♥Geslacht♥:Poes ♥Uiterlijk♥:Een witte poes met rode ogen. Albino, dat is een foutje in het DNA dus het zou wel kunnen. Ze is als een fijn gebouwd, maar is toch sterk. Ze heeft lange nagels en hoektanden, en een mooie witte staart. ♥Karakter♥:Een poes met een zacht karakter. Ze zal altijd een beetje kind blijven, maar is niet naïef. Normaal bij haar vrienden is ze gezellig en leuk maar als er gevaar dreigt kan ze gewelddadig en zelfs gevaarlijk zijn. Later ontwikkelt haar slecht kant een eigen persoonlijkheid, waardoor ze slechte katten soms zodanig verwond dat ze beschadig raken voor de rest van hun leven of ze gewoon uitmoord. Gelukkig zullen er vrienden zijn die dat soort dingen proberen te voorkomen, en haar slechte kant tegen proberen tegen te houden. Net als een klein kind houd ze niet van slechte katten, dus katten die liegen en bedriegen. Het maakt voor haar niet uit wie haar vrienden zijn en waar ze vandaan komen, als ze er maar lol mee kan hebben. Ze zal alles doen om de katten die ze lief heeft te beschermen, zelfs als het haar leven kost. ♥Foto's♥:
- Wretchedkit:
♥Voorbeeldpost♥:De zon was net opgekomen toen Wretchedkit wakker werd. Ze deed haar slaperige ogen met moeite open. Ze geeuwde en rekt zich van top tot teen uit. In de Nursery was het nog rustig en stil. De andere kittens en moeders sliepen nog. Je hoorde af en toe een zucht of geeuw. De eerste zonnestralen kwamen door de takken van de Nursery. Het was haast oogverblindend. Wretchedkit keek om haar heen en liep toen naar de uitgang van de Nursery. Op een paar katten na was het kamp rustig. Wretchedkit ging haar eigen gangetje en dronk wat uit een straaltje stromend water. Het water was koud, maar heerlijk verfrissend. In de reflectie van het water zag Wretchedkit iets bewegen wat haar aandacht trok. Ze spitste haar oren en zocht naar de beweging in haar oog hoeken. Het was een vlinder. Dat was bijzonder omdat alle vlinders al gestorven zouden zijn door de kou. De vlinder was al zwak en kon alleen nog een beetje dwarrelen op een takje. Wretchedkit keek geïnteresseerd naar de vlinder en liep er naar toe. De vlinder had een mooie blauwe kleur die paste bij de koude winter. Het fladderde op de grond precies naast de poot van Wretchedkit. Wretchedkit’s gedacht e werden wazig. Wretchedkit pakte de 2 vleugels met haar nagels beet, en scheurde een stukje van de beide vleugels eraf. ''Wat ben je mooi'' zei Wretchedkit bewonderend, terwijl ze de vleugels van de vlinder afscheurde. Ze had een wazige blik in haar ogen, ze was de oude Wretchedkit niet meer. Een soort geel spul kwam uit de opening, van waar eerst de vleugel zat. Wretchedkit liet de spartelende vlinder los. De pootjes van de vlinder stopte met bewegen. Wretchedkit gedachte helderde op, toen een andere kitten haar aandacht trok. ''He,'' zei de kitten ''Wat ben je aan het doen?'' Wretchedkit klaarde op. ''Ohw, weet niet echt meer. Het is een beetje wazig,'' zei Wretchedkit verward. Ze trok zenuwachtig aan haar snorharen. Het gebeurde vaker dat ze dingen vergat of helemaal niks meer van wist. Wretchedkit gedachte's waren vol met twijfels. Wat was er aan de hand en waarom kon ze van sommige gebeurtenissen haast niks herinneren? Sorry, de voorbeeldpost is een beetje flut. Ben nog een newbie dus het wil nog niet echt. ♥Bijzonderheden♥:Ze ontwikkelt later een dubbele persoonlijkheid die totaal verschillend van elkaar zijn. Een goeie en zacht kant, die soms wat eigenaardige trekjes heeft naar de slechte kant. Haar slechte kant is meestal helemaal gefocust op haar slachtoffer en denkt ook aan niks anders meer. ♥Reason why you wanna be kit♥:Omdat het mijn eerste is en ik heb de kit gebaseerd op Shiro van Deadman Wonderland. - <3 Door Constellationpaw:
|
| | | Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {KITS BREAKINGXSTORM} za 29 dec 2012 - 17:57 | |
| WE HAVE CHOSEN GUYS!!!
Aller eerst wil ik zeggen dat het me heel erg spijt voor degene die niet gekozen zijn, Tiny en ik hebben het zo eerlijk mogelijk gedaan, Moon, Waz & Joos hebben toegekeken hoe we handelden en vonden het gewoon erg eerlijk.
Ik wens iedereen heel veel succes met het zoeken van een eventueel ander nestje en weet dat we van jullie houden!!
Ok zonder meer de kittens zijn gekozen, wij zien er erg naar uit dit nestje te krijgen en hoop dus ook dat jullie je kitten gewoon vol actief houden!!!!!
de kittens zijn geworden
Danii met Couragekit Thessa met Wretchedkit Iro met Futurekit Juul met Trouthkit Gaby met Battlekit
GEFELICITEERD AND PEACE OUT!
LOVE TINY & MIMI |
| | | The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| | | | | Onderwerp: Re: {KITS BREAKINGXSTORM} | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |