Algemene Onzin Topic - Pagina 49

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50  Volgende
Katniss
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 49 DPKsfdL
The girl on fire
497

CAT'S PROFILE
Katniss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 21:03

Blossompaw schreef:
wauw ._.
ik post het maar ff hier want heb geen zin om te dubbelposten in lucht-je-hartje
maar zeg ik één keer m'n mening, vraag ik één keer of ze willen stoppen, ben ik meteen "ongesteld", "agressief"..
echt ik haat m'n klas ik wil weg.

ooh je kan gerust nog een keer posten ik heb mijn haat voor mijn moeder even neer gepleurt ze deed het net weer zeggen dat ik dik ben..

maar dat zijn grapjes voor die leeftijd je moet gewoon zeggen en al was in ongesteld betekend sowieso al dat ik volwassener ben dan jij ga lekker met jezelf spelen ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 21:07

Katniss schreef:
Blossompaw schreef:
wauw ._.
ik post het maar ff hier want heb geen zin om te dubbelposten in lucht-je-hartje
maar zeg ik één keer m'n mening, vraag ik één keer of ze willen stoppen, ben ik meteen "ongesteld", "agressief"..

ooh je kan gerust nog een keer posten ik heb mijn haat voor mijn moeder even neer gepleurt ze deed het net weer zeggen dat ik dik ben..

maar dat zijn grapjes voor die leeftijd je moet gewoon zeggen en al was in ongesteld betekend sowieso al dat ik volwassener ben dan jij ga lekker met jezelf spelen ofzo

wow dafuq jij bent echt alles behalvae dik //dat weet ik omdat ik oude meeting topics heb gestalkt x'D

het grappige is dat ik ook echt ongesteld ben

maar heb eindelijk een keer m'n mening gezegd, een keer voor mezelf opgekomen, nu haat iedereen me behalve 2 jongens waarvan één ruzie heeft met z'n vriendin, meisje dat naast me zit, en hij doet juist aardig tegen me, dus nu haat ze me nog meer :3

Laatst aangepast door Blossompaw op vr 16 nov 2012 - 21:09; in totaal 3 keer bewerkt
Brightspots
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 49 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 21:08

Hallo mensen, ik is back =3
Showtime
Member
Marieke
273
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Showtime
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 21:11

Welcome back ;3
camarovi
Member
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 21:14

ik wil iets POSTEN!!! Mad Surprised Twisted Evil Very Happy Laughing
Brightspots
StarClan
Nathalie
3034
Actief

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 21:16

Open een topic, en er reageren van zelf wel mensen op ^^

That's how it works
Lostsoul
Member
Gennis
13
Actief

CAT'S PROFILE
Lostsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 21:18

@Cama, mag ik wat van je inspi lenen? Heb nog wat topics te doen, maar geen zin en inspi

Maar yay THG forum bijna klaar
Maar stomme gebied plaatjes, iem die me wil helpen met gebiedplaatjes?
Brightspots
StarClan
Nathalie
3034
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 21:18

Whuuuut een THG forum, kinda awesome =3
Katniss
Member
The girl on fire
497

CAT'S PROFILE
Katniss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 21:19

Blossompaw schreef:
Katniss schreef:
Blossompaw schreef:
wauw ._.

wow dafuq jij bent echt alles behalvae dik //dat weet ik omdat ik oude meeting topics heb gestalkt x'D

maar heb eindelijk een keer m'n mening gezegd, een keer voor mezelf opgekomen, nu haat iedereen me behalve 2 jongens waarvan één ruzie heeft met z'n vriendin, meisje dat naast me zit, en hij doet juist aardig tegen me, dus nu haat ze me nog meer :3

hnopu ik ben wel een hoop aangekomen. Maar in de afgelopen maand al weer 5 kilo kwijt
en ik heb nu zo een zin om gewoon 748675486 zakken chips naar binnen te werken
Lostsoul
Member
Gennis
13
Actief

CAT'S PROFILE
Lostsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 21:22

Bleh, gaat er bij mij ff niet in, net een halve pizza gegeten
Lijkt erop alsof ik niet meer tegen vettig eten kan

Naja, reden temeer om vegi te zijn

@Bright, really? Ik hou gewoon van de boeken *kuch* lichte obsessie*
Robinkit
Member
Just me talking to a fcking wall
97

CAT'S PROFILE
Robinkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 21:23

Jullie mogen straks het resultaat van mijn faalheid zien xD
Sign
Member
Niels >:3
21
Actief

CAT'S PROFILE
Sign
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 21:24

Saxon
Deceased
Algemene Onzin Topic - Pagina 49 TXwFxEo
Quinty
1529
Actief
"I'm not heartless. I just learned to use my heart less"

CAT'S PROFILE
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 21:25

Ik heb het zo fucking koud ;___;
En mijn stem is naar de knoppen, greatxD

EN IK MOET LAURA SPREKEN. NU!
Robinkit
Member
97

CAT'S PROFILE
Robinkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 21:26

Saxon schreef:
Ik heb het zo fucking koud ;___;
En mijn stem is naar de knoppen, greatxD

EN IK MOET LAURA SPREKEN. NU!

TIS GWN KOUD xD
Katniss
Member
The girl on fire
497

CAT'S PROFILE
Katniss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 21:29

Blossompaw schreef:
Katniss schreef:
Blossompaw schreef:
wauw ._.

t leven is toch gewoon zo fijn somsik ben niet echt tips voor je eigenlijk. maar ik bven wel aangekomen maar in 1,5 maand 5 kilo afgevallen en wete niet of ik blij moet zijn
Robinkit
Member
97

CAT'S PROFILE
Robinkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 21:29

Algemene Onzin Topic - Pagina 49 35jcyrs

Ik ben nog in de leer xD
Showtime
Member
Marieke
273
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Showtime
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 21:30

Robinkit schreef:

Ik ben nog in de leer xD

mooi!

Ik weet nog steeds niet hoe je randjes om tekst doet ><
Lostsoul
Member
Gennis
13
Actief

CAT'S PROFILE
Lostsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 21:31

Haha, het is hier ook behoorlijk koud hoor in m'n kamer
Daarom dat ik daarnet nog met m'n jas en oor verwarmers aanzat.

Ach, ik zal maar verder doen met uploaden, dat die stomme gebiedplaatjes eindelijk af zijn
camarovi
Member
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 21:31

Mooi! Veel mooier dan mij... Crying or Very sad
Saxon
Deceased
Algemene Onzin Topic - Pagina 49 TXwFxEo
Quinty
1529
Actief
"I'm not heartless. I just learned to use my heart less"

CAT'S PROFILE
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 21:32

Robinkit schreef:

Ik ben nog in de leer xD

Ziet er mooi uit (:
Ik zou alleen zelf de naam rechts onderin doen, dat staat wat netter ^^.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 49 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: