|
|
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 21:03 | |
| - Blossompaw schreef:
- wauw ._.
ik post het maar ff hier want heb geen zin om te dubbelposten in lucht-je-hartje maar zeg ik één keer m'n mening, vraag ik één keer of ze willen stoppen, ben ik meteen "ongesteld", "agressief".. echt ik haat m'n klas ik wil weg. ooh je kan gerust nog een keer posten ik heb mijn haat voor mijn moeder even neer gepleurt ze deed het net weer zeggen dat ik dik ben.. maar dat zijn grapjes voor die leeftijd je moet gewoon zeggen en al was in ongesteld betekend sowieso al dat ik volwassener ben dan jij ga lekker met jezelf spelen ofzo |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 21:07 | |
| - Katniss schreef:
- Blossompaw schreef:
- wauw ._.
ik post het maar ff hier want heb geen zin om te dubbelposten in lucht-je-hartje maar zeg ik één keer m'n mening, vraag ik één keer of ze willen stoppen, ben ik meteen "ongesteld", "agressief".. echt ik haat m'n klas ik wil weg. ooh je kan gerust nog een keer posten ik heb mijn haat voor mijn moeder even neer gepleurt ze deed het net weer zeggen dat ik dik ben..
maar dat zijn grapjes voor die leeftijd je moet gewoon zeggen en al was in ongesteld betekend sowieso al dat ik volwassener ben dan jij ga lekker met jezelf spelen ofzo wow dafuq jij bent echt alles behalvae dik //dat weet ik omdat ik oude meeting topics heb gestalkt x'D het grappige is dat ik ook echt ongesteld ben maar heb eindelijk een keer m'n mening gezegd, een keer voor mezelf opgekomen, nu haat iedereen me behalve 2 jongens waarvan één ruzie heeft met z'n vriendin, meisje dat naast me zit, en hij doet juist aardig tegen me, dus nu haat ze me nog meer :3
Laatst aangepast door Blossompaw op vr 16 nov 2012 - 21:09; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 21:08 | |
| Hallo mensen, ik is back =3 |
|
| |
Marieke 273 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 21:11 | |
| |
|
| |
✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 21:14 | |
| |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 21:16 | |
| Open een topic, en er reageren van zelf wel mensen op ^^
That's how it works |
|
| |
Gennis 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 21:18 | |
| @Cama, mag ik wat van je inspi lenen? Heb nog wat topics te doen, maar geen zin en inspi
Maar yay THG forum bijna klaar Maar stomme gebied plaatjes, iem die me wil helpen met gebiedplaatjes? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 21:18 | |
| Whuuuut een THG forum, kinda awesome =3 |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 21:19 | |
| - Blossompaw schreef:
- Katniss schreef:
- Blossompaw schreef:
- wauw ._.
ik post het maar ff hier want heb geen zin om te dubbelposten in lucht-je-hartje maar zeg ik één keer m'n mening, vraag ik één keer of ze willen stoppen, ben ik meteen "ongesteld", "agressief".. echt ik haat m'n klas ik wil weg. ooh je kan gerust nog een keer posten ik heb mijn haat voor mijn moeder even neer gepleurt ze deed het net weer zeggen dat ik dik ben..
maar dat zijn grapjes voor die leeftijd je moet gewoon zeggen en al was in ongesteld betekend sowieso al dat ik volwassener ben dan jij ga lekker met jezelf spelen ofzo wow dafuq jij bent echt alles behalvae dik //dat weet ik omdat ik oude meeting topics heb gestalkt x'D
het grappige is dat ik ook echt ongesteld ben
maar heb eindelijk een keer m'n mening gezegd, een keer voor mezelf opgekomen, nu haat iedereen me behalve 2 jongens waarvan één ruzie heeft met z'n vriendin, meisje dat naast me zit, en hij doet juist aardig tegen me, dus nu haat ze me nog meer :3 hnopu ik ben wel een hoop aangekomen. Maar in de afgelopen maand al weer 5 kilo kwijt en ik heb nu zo een zin om gewoon 748675486 zakken chips naar binnen te werken |
|
| |
Gennis 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 21:22 | |
| Bleh, gaat er bij mij ff niet in, net een halve pizza gegeten Lijkt erop alsof ik niet meer tegen vettig eten kan
Naja, reden temeer om vegi te zijn
@Bright, really? Ik hou gewoon van de boeken *kuch* lichte obsessie* |
|
| |
Just me talking to a fcking wall 97
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 21:23 | |
| Jullie mogen straks het resultaat van mijn faalheid zien xD
|
|
| |
Niels >:3 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 21:24 | |
| |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 21:25 | |
| Ik heb het zo fucking koud ;___; En mijn stem is naar de knoppen, greatxD
EN IK MOET LAURA SPREKEN. NU! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 21:26 | |
| - Saxon schreef:
- Ik heb het zo fucking koud ;___;
En mijn stem is naar de knoppen, greatxD
EN IK MOET LAURA SPREKEN. NU! TIS GWN KOUD xD |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 21:29 | |
| - Blossompaw schreef:
- Katniss schreef:
- Blossompaw schreef:
- wauw ._.
maar dat zijn grapjes voor die leeftijd je moet gewoon zeggen en al was in ongesteld betekend sowieso al dat ik volwassener ben dan jij ga lekker met jezelf spelen ofzo wow dafuq jij bent echt alles behalvae dik //dat weet ik omdat ik oude meeting topics heb gestalkt x'D
het grappige is dat ik ook echt ongesteld ben
maar heb eindelijk een keer m'n mening gezegd, een keer voor mezelf opgekomen, nu haat iedereen me behalve 2 jongens waarvan één ruzie heeft met z'n vriendin, meisje dat naast me zit, en hij doet juist aardig tegen me, dus nu haat ze me nog meer :3 t leven is toch gewoon zo fijn somsik ben niet echt tips voor je eigenlijk. maar ik bven wel aangekomen maar in 1,5 maand 5 kilo afgevallen en wete niet of ik blij moet zijn |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 21:29 | |
| Ik ben nog in de leer xD |
|
| |
Marieke 273 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 21:30 | |
| - Robinkit schreef:
Ik ben nog in de leer xD
mooi! Ik weet nog steeds niet hoe je randjes om tekst doet >< |
|
| |
Gennis 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 21:31 | |
| Haha, het is hier ook behoorlijk koud hoor in m'n kamer Daarom dat ik daarnet nog met m'n jas en oor verwarmers aanzat.
Ach, ik zal maar verder doen met uploaden, dat die stomme gebiedplaatjes eindelijk af zijn |
|
| |
✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 21:31 | |
| Mooi! Veel mooier dan mij... |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 21:32 | |
| - Robinkit schreef:
Ik ben nog in de leer xD
Ziet er mooi uit (: Ik zou alleen zelf de naam rechts onderin doen, dat staat wat netter ^^. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|