|
|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 16:04 | |
| - Fireheart schreef:
- Shrewleap schreef:
- Nog 26 dagen en ik zit 2 jaar op WC :3
Moet ik nog posten//topic aanmaken voor iemand? für mich :3 Oui :3 Ga zo aan de slag x3 @Linn;; Awesome :3 |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 16:04 | |
| Nog een aantal maandjes en ik RPG 5 jaar C: |
|
| |
Maaike 284 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 16:05 | |
| - Brightpaw schreef:
- Hopepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
Moet ik nog posten//topic aanmaken voor iemand? Nog 4 dagen en ik rpg 2 jaar <'3 Nog... Oh wait, ik RPG al langer dan 2 jaar =3 Ik dacht dat het nu bijna 3 jaar was, maar nee hoor, nog geen eens twee jaar xD Ach ja, dat klopt eigenlijk ook wel met mijn leeftijd. Ben 13 dus xD 2-2-2013 zit ik twee jaar op Wc :3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 16:06 | |
| Ik zit bijna 4 jaar op ws, daarvoor deed ik ook al cker meer dan een jaar aan RPG, dus dat zal wel zo richting de 5,5 lopen nu xD |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 16:06 | |
| N'ja, als ik mijn hyves RPG dinges er bij op ga tellen RPG ik al 6 jaar xD Dat was wel soort verhaal vorm; zo'n drie zinnen xD Maar toch xD
die tel ik niet mee >D |
|
| |
Maaike 284 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 16:07 | |
| - Fireheart schreef:
- Ik zit bijna 4 jaar op ws, daarvoor deed ik ook al cker meer dan een jaar aan RPG, dus dat zal wel zo richting de 5,5 lopen nu xD
Lol, ik doe wel al van mijn.. 8ste/9de een soort van rpg, maar dan enorm noobig like; *loopt op de andere wolf af* Wie ben jij? zoiets xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| - Hopepaw schreef:
- Fireheart schreef:
- Ik zit bijna 4 jaar op ws, daarvoor deed ik ook al cker meer dan een jaar aan RPG, dus dat zal wel zo richting de 5,5 lopen nu xD
Lol, ik doe wel al van mijn.. 8ste/9de een soort van rpg, maar dan enorm noobig like; *loopt op de andere wolf af* Wie ben jij?
zoiets xD Hahah ja nee ik bedoel dan wel op serieuze sites en fora eh xD Ik heb zelf nooit aan die soort RPG gedaan, enkel af en toe zo'n post op WS
Laatst aangepast door Fireheart op vr 16 nov 2012 - 16:08; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| - Dotpaw schreef:
- Gisteren naar Skyfall geweest.
Echt een geweldige film o-o ssst ik ga vanavond <3 |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 16:08 | |
| *Shocked* THE TRAILER OF TWILIGHT BREAKING DAWN OCH JULLIE KENNEN DE NAAM HEUS WEL. Was..fantastisch<33 *Gaat verder zeuren of ik vandaag mag* |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 16:08 | |
| - Hopepaw schreef:
- Fireheart schreef:
Lol, ik doe wel al van mijn.. 8ste/9de een soort van rpg, maar dan enorm noobig like; *loopt op de andere wolf af* Wie ben jij?
zoiets xD Omg dat deed ik ook xD Dat deed ik op hyves xD Maar dat ging langzaam over naar mini verhaaltjes... Dus ik tel t toch wel op als een beetje RPG ervaring xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 16:10 | |
| - Spottedleaf schreef:
- *Shocked*
THE TRAILER OF TWILIGHT BREAKING DAWN OCH JULLIE KENNEN DE NAAM HEUS WEL. Was..fantastisch<33 *Gaat verder zeuren of ik vandaag mag* -ik ben eergister geweest- |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 16:13 | |
| - Breakingdawn schreef:
- Spottedleaf schreef:
- *Shocked*
THE TRAILER OF TWILIGHT BREAKING DAWN OCH JULLIE KENNEN DE NAAM HEUS WEL. Was..fantastisch<33 *Gaat verder zeuren of ik vandaag mag*
-ik ben eergister geweest- De Twilight marathon? |
|
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 16:16 | |
|
HENK Now hit it, you dumbass!
Dit is Henk. Henk is een kleine draak die nog moet groeien. Om hem te laten groeien heeft kleine Henk clicks nodig. Geef jij hem die? Zonder die clicks zal Henk sterven. Hopelijk willen jullie Henk helpen in leven te blijven! Zet dit op andere sites om onze kleine Henkie in leven te houden. Hopelijk word Henk dan een grote, sterke draak!
#TeamHenk
|
|
Dat krijg je als ik me verveel ~
Laatst aangepast door Rolo op vr 16 nov 2012 - 16:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 16:17 | |
| henk is mijn ding grrrrrr |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 16:18 | |
| - Shrewleap schreef:
Moet ik nog posten//topic aanmaken voor iemand? Vergeet je Casillas niet? ;-; |
|
| |
The one who misses this guy <3 356 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 16:18 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 16:21 | |
| Bright post lekker *Gaat verder aan post* |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 16:36 | |
| - Spottedleaf schreef:
- *Shocked*
THE TRAILER OF TWILIGHT BREAKING DAWN OCH JULLIE KENNEN DE NAAM HEUS WEL. Was..fantastisch<33 *Gaat verder zeuren of ik vandaag mag* The self called Twilight Hater Quinty, gaat zondag gezellig met mams naar Twilight :') BECAUSE, FUCK YOU THAT'S WHY XD Fuck logic |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 16:37 | |
| - Spottedleaf schreef:
- *Shocked*
THE TRAILER OF TWILIGHT BREAKING DAWN OCH JULLIE KENNEN DE NAAM HEUS WEL. Was..fantastisch<33 *Gaat verder zeuren of ik vandaag mag* Hehe ik ga vanavond c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 nov 2012 - 16:38 | |
| heheh heleboel shirtjes uitgezocht (; hopelijk mag ik ze |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |